Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).glashelder zei:Wat is het verschil dan tussen tolereren en delibereren? Voor de KUL'ers. 'k Snap namelijk niet veel van de discussie![]()
Wij hebben gewoon 12 buispunten in het eerste jaar (gerekend met studiepunten). Voor twee negens of één acht, op voorwaarde dat je er voor de rest alles door bent. En pas na tweede zit, dus sowieso herexamens maken bij een buis in eerste zit. Ik geloof dat we in de master ook nog buispunten hebben (ik hoop het, want ik heb die 12 helemaal niet gebruikt).
Zeker? Dat is bij ons niet.En pas na tweede zit, dus sowieso herexamens maken bij een buis in eerste zit.
Utred zei:Zeker? Dat is bij ons niet.
Nas zei:Tolereren = delibereren?



Utred zei:In Leuven heet het tolereren en bij ons delibereren en bij Leuven mag je een vak kiezen als je wil en bij ons ben je er ofwel gans door ofwel niet.
Maar het blijft wel eenmalig. Dus je kan meer een keer delibereren. Dat vind ook wel het eerlijkst. Als ge er in het eerste volledig door was en in het tweede/derde nipt niet, dan mag dat wel zeker?Utred zei:En aan jullie faculteit mag je blijkbaar na 1e bach ook nog gedelibereerd worden want uw vakken zijn toch niet belangrijk![]()
Nas zei:Dus zelfs als je er voor de rest niet door bent, mag je vakken laten tolereren? Waw, easy mode precies ginder
Nas zei:Dus zelfs als je er voor de rest niet door bent, mag je vakken laten tolereren? Waw, easy mode precies ginder

Nas zei:Dus zelfs als je er voor de rest niet door bent, mag je vakken laten tolereren? Waw, easy mode precies ginder
Na uw masteropleiding verlies je 140 punten van je leerkrediet. De komende jaren krijg je ieder jaar telkens terug 10 punten leerkrediet bij. Waarom dat zo is weet ik ook niet.josilirios zei:Why de fuck zou ge u studiepunten moeten afgeven na u bachelor (of master zoals Utred zegt)?
In Gent heb je er 12 en je kan maar eenmaal in je opleiding gedelibereerd wordenFliblit zei:Na 18 punten is het wel gedaan he, terwijl in Gent je kan blijven gedelibereerd worden![]()
Dat is in Gent, mijn reactie ging over Leuventhecoon zei:ge moet op da vak wel een 8+ hebben en uw eerste jaar kunt ge max 12 studiepunten tolereren
tgc_9012 zei:Na uw masteropleiding verlies je 140 punten van je leerkrediet. De komende jaren krijg je ieder jaar telkens terug 10 punten leerkrediet bij. Waarom dat zo is weet ik ook niet.

http://idiva.com/media/luxury/content/2012/Jul/belgian_artist_wim_delvoye.jpgBananarama zei:Geld komt niet uit de poep he![]()
Nas zei:Dat is in Gent, mijn reactie ging over Leuven
Cadiuro zei:Ik dacht trouwens dat de tolerantiepunten uit een apart studiekrediet van (in totaal) 18 studiepunten kwam, los van je totaal aantal studiepunten. Maar daar kan ik volledig mis in zijn.