Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Tibokio

Legacy Member
Insanitarium zei:
Ja, gij ook? :P
Diene maat waarvan ik u het emailadres heb gegeven is de zoon van de sensei en volgt daar (uiteraard) ook les :)

Aha, dan heb ik hem mss al eens toevallig gezien! Da's daar toch die kleine 'sporthal' waar het vooral om squash te doen is eh? Ik ga moeten oppassen met wat ik nu zeg :unsure:

Ik ben er een paar keer geweest (in trainingsbroek, zodat ze zich niet zouden inhouden van mij te verbeteren), maar het was niet echt iets voor mij daar. Pas op, de hogere graden en de sensei waren erg vriendelijk, dat wel. Maar ik heb daar met zoveel mensen getraind die zo uit de hoogte deden, en erg onsympathiek waren. Er was daar zelfs een of andere Engelsman die mij vanalle foute dingen wou aanleren :p Dus ik heb besloten om het er maar bij te laten en in het weekend te trainen in Ninove. Ik ben nog niet gaan rondkijken naar andere clubs ^^

Insanitarium

Legacy Member
Tibokio zei:
Aha, dan heb ik hem mss al eens toevallig gezien! Da's daar toch die kleine 'sporthal' waar het vooral om squash te doen is eh? Ik ga moeten oppassen met wat ik nu zeg :unsure:

Ik ben er een paar keer geweest (in trainingsbroek, zodat ze zich niet zouden inhouden van mij te verbeteren), maar het was niet echt iets voor mij daar. Pas op, de hogere graden en de sensei waren erg vriendelijk, dat wel. Maar ik heb daar met zoveel mensen getraind die zo uit de hoogte deden, en erg onsympathiek waren. Er was daar zelfs een of andere Engelsman die mij vanalle foute dingen wou aanleren :p Dus ik heb besloten om het er maar bij te laten en in het weekend te trainen in Ninove. Ik ben nog niet gaan rondkijken naar andere clubs ^^

:P Yep, daar was het.


Ja, de sensei en de hogere graden zijn idd zeer vriendelijk, en ook vrij behulpzaam.
Nu, dat van die mensen die u dingen willen aanleren terwijl ze het zelf niet goed door hebben herken ik wel. Vooral wanneer ze zeggen dat ge fout zijt, en doen alsof zij het beter weten.
Bij de hogere graden is dit uiteraard niet het geval, en daar deed ik zeer graag oefeningen mee. :)

Er is nog een andere club in Leuven die aikido geeft, als ik me niet vergis.

Tibokio

Legacy Member
Insanitarium zei:
:P Yep, daar was het.


Ja, de sensei en de hogere graden zijn idd zeer vriendelijk, en ook vrij behulpzaam.
Nu, dat van die mensen die u dingen willen aanleren terwijl ze het zelf niet goed door hebben herken ik wel. Vooral wanneer ze zeggen dat ge fout zijt, en doen alsof zij het beter weten.
Bij de hogere graden is dit uiteraard niet het geval, en daar deed ik zeer graag oefeningen mee. :)

Er is nog een andere club in Leuven die aikido geeft, als ik me niet vergis.

Ja, voila, dat bedoel ik. Mensen die u per se iets willen opdringen terwijl ze het zelf niet goed kunnen :p En idd, die hogere graden waren allemaal toffe mensen :D

Yep, er is nog een club. Misschien dat ik er volgend academiejaar eens naartoe ga ^^

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Nee, je begint met 180 studiepunten.

1ste jaar: -60. Je slaagt op alles, dubbel terugverdient = 240
2de jaar: -60 is 180, je slaagt op alles = 240
3de jaar: - 60 is 180, je slaagt op alles = 240

Na bachelor: -180, is 60. Dus net genoeg om aan de master te beginnen. Zo hebben ze het ons uitgelegd.
Why de fuck zou ge u studiepunten moeten afgeven na u bachelor (of master zoals Utred zegt)?

Th1x4nG zei:
In het Duits hebben ze alleen t voor een voltooid deelwoord zeker? :unsure:

En uw uitleg. Oh boy.

:D

Insanitarium

Legacy Member
Tibokio zei:
Ja, voila, dat bedoel ik. Mensen die u per se iets willen opdringen terwijl ze het zelf niet goed kunnen :p En idd, die hogere graden waren allemaal toffe mensen :D

Yep, er is nog een club. Misschien dat ik er volgend academiejaar eens naartoe ga ^^

Vanwaar de voorkeur voor aikido btw? :)

Tibokio

Legacy Member
Insanitarium zei:
Vanwaar de voorkeur voor aikido btw? :)

Och, ik doe dat al van mijn 7-8 jaar, en het is echt mijn grote passie :D

Eens ik een zwarte gordel heb, ga ik mss nog wat andere gevechtsporten uitproberen, zoals kung fu oid. Ik heb ook nog iaido gedaan, en kendo geprobeerd ^^

Hoe komt het dat gij het maar een jaartje hebt gedaan? :D

Insanitarium

Legacy Member
Tibokio zei:
Och, ik doe dat al van mijn 7-8 jaar, en het is echt mijn grote passie :D

Eens ik een zwarte gordel heb, ga ik mss nog wat andere gevechtsporten uitproberen, zoals kung fu oid. Ik heb ook nog iaido gedaan, en kendo geprobeerd ^^

Hoe komt het dat gij het maar een jaartje hebt gedaan? :D

Ah zalig :D hoeveelste kyu zijt ge nu?
Iaido en kendo lijken me idd wel dé sporten om in combinatie met aikido te doen. :p

Goh, ik had geen zin meer om te gaan, en ik vond dat ik toch geen vooruitgang boekte.

Tsubasa

Legacy Member
reFleX.be zei:
Gij doet ook economie aan ugent zeker?
Wiskunde B is toch pas in september?

Ja, 3 september. Zelfde dag als I (a). Ik heb dat nog nooit bekeken (examen laten vallen, zelfde voor I(a) trouwens), dus dat gaat mij toch minstens 5 dagen duren voor ik da 1x heb doorgenomen (wiskunde is voor mij 4 jaar geleden he). Dan nog herhalen + mijn andere vakken: statistiek (3 dagen ervoor) en wiskunde I (a). Ik heb zeker nog tijd moest ik elke dag goed leren, doorwerken en na 6u ook nog iets doen. Ma vandaag bijvoorbeeld ook nog maar 1u30 geleerd. Ik geef toe dat ik er te laks over ga en dat als ik echt goed mijn best zou doen, ik mss wel 3/3 zou kunnen halen.

Reden waarom ik zo laks ben: ga mijn traject toch op 3j doen (schakeljaar van 76 studenten + master) dus of ik nu volgend jaar nog dat vakje extra heb of niet, maakt niet veel uit. Het is sowieso komende 2 jaar 2x minder als de normale 60 studiepunten. Liever niet natuurlijk, maar nog wat kunnen genieten naast het leren nu in augustus is ook mooi he. :D

Fliblit

Legacy Member
Insanitarium zei:
Ah zalig :D hoeveelste kyu zijt ge nu?
Iaido en kendo lijken me idd wel dé sporten om in combinatie met aikido te doen. :p

Goh, ik had geen zin meer om te gaan, en ik vond dat ik toch geen vooruitgang boekte.

1e kyu normaal, aangezien hij bruin is

Ik heb ook wat miserie met vooruitgang, maar ik vind het gewoon leuk om te doen :unsure: Ik ben dan ook liever uke, minder 'verwachtingen' + ik heb volgens de mensen in mijn dojo erg flexibele gewrichten en ik ben redelijk resistent tegen de pijn van drukpunten, ideaal dus :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Forzaracing zei:
Om 11u55 mondeling examen frans :(
Wish me luck, et pour l'autres étudiants ici, Bonne chance! :p
Ik veronderstel da ge les autres étudiants bedoelt :unsure:

Edit: wtf 9lives, 'first unread post' LEUGENS :sop:

Insanitarium

Legacy Member
Fliblit zei:
1e kyu normaal, aangezien hij bruin is

Ik heb ook wat miserie met vooruitgang, maar ik vind het gewoon leuk om te doen :unsure:

:P
Ik denk dat iedereen die aikido beoefent miserie heeft met vooruitgang. :D

Tibokio

Legacy Member
Insanitarium zei:
Ah zalig :D hoeveelste kyu zijt ge nu?
Iaido en kendo lijken me idd wel dé sporten om in combinatie met aikido te doen. :p

Goh, ik had geen zin meer om te gaan, en ik vond dat ik toch geen vooruitgang boekte.

Ik ben nu 2e kyu, maar binnen een week of 2-3 doe ik m'n examen voor 1e kyu ^^ dan kan ik binnen anderhalf jaar ongeveer voor mijn zwart gaan :D

Hehe, dat hoor ik wel vaker. Opvallend is dat het altijd na een jaartje ongeveer is dat de mensen zeggen dat hun goesting vermindert en dat ze niet meer goed vooruit gaan. Om een of andere reden is dat altijd na het eerste jaar.

Dus, moest ge er ooit de tijd en goesting voor vinden, geef het zeker nog een kans! :D

Fliblit zei:
1e kyu normaal, aangezien hij bruin is

Ik heb ook wat miserie met vooruitgang, maar ik vind het gewoon leuk om te doen :unsure: Ik ben dan ook liever uke, minder 'verwachtingen' + ik heb volgens de mensen in mijn dojo erg flexibele gewrichten en ik ben redelijk resistent tegen de pijn van drukpunten, ideaal dus :unsure:

Aha, idd, da's wel ideaal ^^

Ik mag mezelf wel pas binnen een paar weken 1e kyu noemen :p

Saphira

Legacy Member
Utred zei:
Eten -> koffie -> kleine siësta
En je kan er weer tegen.

Meestal doe ik ook die volgorde, maar door de hoeveelheid koffie in de ochtend, kan ik meestal geen siësta houden na het eten omdat ik te veel adrenaline heb :p

Burntfaceman

Legacy Member
Burgerlijk procesrecht is goed tot zeer goed gegaan. Bon, op naar de volgenden

Exorikos

Legacy Member
Na twee uur slaap in de voorbije 32 uur: avond en nachtshift tot 8u represent! *geeuw*

Physics is hard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan