Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ok, maar die K staat er toch maar nog altijd eMueske zei:Was een katholieke.![]()

Insanitarium zei:Ja, gij ook?
Diene maat waarvan ik u het emailadres heb gegeven is de zoon van de sensei en volgt daar (uiteraard) ook les![]()

Dus ik heb besloten om het er maar bij te laten en in het weekend te trainen in Ninove. Ik ben nog niet gaan rondkijken naar andere clubs ^^Tibokio zei:Aha, dan heb ik hem mss al eens toevallig gezien! Da's daar toch die kleine 'sporthal' waar het vooral om squash te doen is eh? Ik ga moeten oppassen met wat ik nu zeg
Ik ben er een paar keer geweest (in trainingsbroek, zodat ze zich niet zouden inhouden van mij te verbeteren), maar het was niet echt iets voor mij daar. Pas op, de hogere graden en de sensei waren erg vriendelijk, dat wel. Maar ik heb daar met zoveel mensen getraind die zo uit de hoogte deden, en erg onsympathiek waren. Er was daar zelfs een of andere Engelsman die mij vanalle foute dingen wou aanlerenDus ik heb besloten om het er maar bij te laten en in het weekend te trainen in Ninove. Ik ben nog niet gaan rondkijken naar andere clubs ^^
Yep, daar was het.
Insanitarium zei:Yep, daar was het.
Ja, de sensei en de hogere graden zijn idd zeer vriendelijk, en ook vrij behulpzaam.
Nu, dat van die mensen die u dingen willen aanleren terwijl ze het zelf niet goed door hebben herken ik wel. Vooral wanneer ze zeggen dat ge fout zijt, en doen alsof zij het beter weten.
Bij de hogere graden is dit uiteraard niet het geval, en daar deed ik zeer graag oefeningen mee.
Er is nog een andere club in Leuven die aikido geeft, als ik me niet vergis.
En idd, die hogere graden waren allemaal toffe mensen 
Why de fuck zou ge u studiepunten moeten afgeven na u bachelor (of master zoals Utred zegt)?coldplayke zei:Nee, je begint met 180 studiepunten.
1ste jaar: -60. Je slaagt op alles, dubbel terugverdient = 240
2de jaar: -60 is 180, je slaagt op alles = 240
3de jaar: - 60 is 180, je slaagt op alles = 240
Na bachelor: -180, is 60. Dus net genoeg om aan de master te beginnen. Zo hebben ze het ons uitgelegd.
Th1x4nG zei:In het Duits hebben ze alleen t voor een voltooid deelwoord zeker?
En uw uitleg. Oh boy.

Tibokio zei:Ja, voila, dat bedoel ik. Mensen die u per se iets willen opdringen terwijl ze het zelf niet goed kunnenEn idd, die hogere graden waren allemaal toffe mensen
Yep, er is nog een club. Misschien dat ik er volgend academiejaar eens naartoe ga ^^

Insanitarium zei:Vanwaar de voorkeur voor aikido btw?![]()


Tibokio zei:Och, ik doe dat al van mijn 7-8 jaar, en het is echt mijn grote passie
Eens ik een zwarte gordel heb, ga ik mss nog wat andere gevechtsporten uitproberen, zoals kung fu oid. Ik heb ook nog iaido gedaan, en kendo geprobeerd ^^
Hoe komt het dat gij het maar een jaartje hebt gedaan?![]()
hoeveelste kyu zijt ge nu?
reFleX.be zei:Gij doet ook economie aan ugent zeker?
Wiskunde B is toch pas in september?

Insanitarium zei:Ah zalighoeveelste kyu zijt ge nu?
Iaido en kendo lijken me idd wel dé sporten om in combinatie met aikido te doen.
Goh, ik had geen zin meer om te gaan, en ik vond dat ik toch geen vooruitgang boekte.
Ik ben dan ook liever uke, minder 'verwachtingen' + ik heb volgens de mensen in mijn dojo erg flexibele gewrichten en ik ben redelijk resistent tegen de pijn van drukpunten, ideaal dus 
Ik veronderstel da ge les autres étudiants bedoeltForzaracing zei:Om 11u55 mondeling examen frans
Wish me luck, et pour l'autres étudiants ici, Bonne chance!![]()


Nas zei:Ja ok, maar die K staat er toch maar nog altijd e![]()

Fliblit zei:1e kyu normaal, aangezien hij bruin is
Ik heb ook wat miserie met vooruitgang, maar ik vind het gewoon leuk om te doen![]()


Insanitarium zei:Ah zalighoeveelste kyu zijt ge nu?
Iaido en kendo lijken me idd wel dé sporten om in combinatie met aikido te doen.
Goh, ik had geen zin meer om te gaan, en ik vond dat ik toch geen vooruitgang boekte.


Fliblit zei:1e kyu normaal, aangezien hij bruin is
Ik heb ook wat miserie met vooruitgang, maar ik vind het gewoon leuk om te doenIk ben dan ook liever uke, minder 'verwachtingen' + ik heb volgens de mensen in mijn dojo erg flexibele gewrichten en ik ben redelijk resistent tegen de pijn van drukpunten, ideaal dus
![]()

Utred zei:Eten -> koffie -> kleine siësta
En je kan er weer tegen.

Fliblit zei:aangezien hij bruin is