Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En, hoeveel had je voor internationale politiek?Subai zei:Fuck gast, why can't I study.. Possible answers anyone?

Fliblit zei:Er was gisteren bezoek en mijn ma heeft te veel gedronken. Ze zit al heel de ochtend te braken, ik mag met de trein gaan![]()

Utred zei:Ik had twee vriendinnen waar ik redelijk goed mee overeenkwam en die zijn alletwee gestopt![]()
. Tsubasa zei:Klinkt een beetje gay.
Ge wilt geen vrienden zijn he, maar de mysterieuze kennis!

Cadiuro zei:Middelmatig is beter dan slecht!
Goed genoeg om er door te zijn of is daar twijfel over?
Fliblit zei:Slechtste ochtend ooit. Ik vertrek dus naar het station, ik fiets de ziel uit mijn lijf om daar op tijd te geraken. Ik kom toe, loop naar boven (station Roeselare heeft de perrons op het eerste verdiep) en zie dat mijn trein net zijn deuren sluit. Ik vraag aan de conducteur of ik nog meekan, hij zegt "Ei gaat sebiet vertrekn jongne" en de trein vertrekt zonder mij.
In de tussentijd zat ik ongelooflijk hard te hijgen van de inspanning. Ik voelde me wat licht worden in mijn hoofd toen mijn trein voor mijn ogen vertrok en ik kwam tot de conclusie dat ik ook ging moeten braken. Ik strompel naar beneden, ga naar de fietsenstalling en ik leun wat tegen een grote stenen zuil die het dak van het station in de lucht houdt. Tien seconden later begin ik tegen die zuil te braken.
Na mijn ontbijt achtergelaten te hebben aan het station bel ik naar mijn ma en zeg ik dat ze me moet voeren want dat ik er anders niet ga geraken. Mijn ma was nog altijd kotsmisselijk, dus heel die route naar Kortrijk heb ik met een bassin op mijn schoot gezeten tegen dat zij (of ik) nog eens moet overgeven. Dan net op tijd toegekomen, naar het examenlokaal gesprint en een middelmatig examen afgelegd.
![]()

Nas zei:![]()
Misschien hebben jullie iets verkeerd gegeten?
