Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
morgen examen.

'k moe nog zo'n 2.5 hoofdstkken blokken.

En dan nog es goe herhalen...

Pffft

Utred

Legacy Member
Examen ging goed denk ik. God zij geprezen. Nu vakantie tot 3 september:cool:
Ik had twee vriendinnen waar ik redelijk goed mee overeenkwam en die zijn alletwee gestopt:sop:

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Ik had twee vriendinnen waar ik redelijk goed mee overeenkwam en die zijn alletwee gestopt:sop:

Klinkt een beetje gay :unsure:.

Ge wilt geen vrienden zijn he, maar de mysterieuze kennis!

Cadiuro

Legacy Member
Deze voormiddag in de keuken geleerd met twee mensen van op kot en dat ging eigenlijk best goed. Kzit niet helemaal op schema, maar zeker niet ver genoeg achter om er al problemen rond te maken, gewoon iets teveel tijd gestoken in kleine basisoefeningen.

Utred

Legacy Member
Tsubasa zei:
Klinkt een beetje gay :unsure:.

Ge wilt geen vrienden zijn he, maar de mysterieuze kennis!

Eigenlijk wel. Nu ben ik dat weer voor iedereen. De andere niethomo in de richting heeft 5 herexamens. Hopen dat die een beetje zijn best doet of het wordt plezant volgend jaar.

Fliblit

Legacy Member
Slechtste ochtend ooit. Ik vertrek dus naar het station, ik fiets de ziel uit mijn lijf om daar op tijd te geraken. Ik kom toe, loop naar boven (station Roeselare heeft de perrons op het eerste verdiep) en zie dat mijn trein net zijn deuren sluit. Ik vraag aan de conducteur of ik nog meekan, hij zegt "Ei gaat sebiet vertrekn jongne" en de trein vertrekt zonder mij.

In de tussentijd zat ik ongelooflijk hard te hijgen van de inspanning. Ik voelde me wat licht worden in mijn hoofd toen mijn trein voor mijn ogen vertrok en ik kwam tot de conclusie dat ik ook ging moeten braken. Ik strompel naar beneden, ga naar de fietsenstalling en ik leun wat tegen een grote stenen zuil die het dak van het station in de lucht houdt. Tien seconden later begin ik tegen die zuil te braken.

Na mijn ontbijt achtergelaten te hebben aan het station bel ik naar mijn ma en zeg ik dat ze me moet voeren want dat ik er anders niet ga geraken. Mijn ma was nog altijd kotsmisselijk, dus heel die route naar Kortrijk heb ik met een bassin op mijn schoot gezeten tegen dat zij (of ik) nog eens moet overgeven. Dan net op tijd toegekomen, naar het examenlokaal gesprint en een middelmatig examen afgelegd.

:(

Cadiuro

Legacy Member
Middelmatig is beter dan slecht!

Goed genoeg om er door te zijn of is daar twijfel over?

RonnoR

Legacy Member
hahaha, ik lag hier neer met dat verhaal. Enfin, ik hoop dat ge er nog door zijt.

Fliblit

Legacy Member
Cadiuro zei:
Middelmatig is beter dan slecht!

Goed genoeg om er door te zijn of is daar twijfel over?

Geen idee. Het waren allemaal toepassingen, maar mijn gevoel zegt iets gaande van 8 tot 12. Al is het erg moeilijk in te schatten.

Utred

Legacy Member
Waarom moest gij plots overgeven?
En waarom moest coldplayke plots overgeven gisteren?

Duckwhisperer

Legacy Member
Fliblit had het Matt-syndroom (bloed hoesten/overgeven na lichte inspanning).
En coldplayke is wss zwanger.

TheRedDevils

Legacy Member
Fliblit zei:
Slechtste ochtend ooit. Ik vertrek dus naar het station, ik fiets de ziel uit mijn lijf om daar op tijd te geraken. Ik kom toe, loop naar boven (station Roeselare heeft de perrons op het eerste verdiep) en zie dat mijn trein net zijn deuren sluit. Ik vraag aan de conducteur of ik nog meekan, hij zegt "Ei gaat sebiet vertrekn jongne" en de trein vertrekt zonder mij.

In de tussentijd zat ik ongelooflijk hard te hijgen van de inspanning. Ik voelde me wat licht worden in mijn hoofd toen mijn trein voor mijn ogen vertrok en ik kwam tot de conclusie dat ik ook ging moeten braken. Ik strompel naar beneden, ga naar de fietsenstalling en ik leun wat tegen een grote stenen zuil die het dak van het station in de lucht houdt. Tien seconden later begin ik tegen die zuil te braken.

Na mijn ontbijt achtergelaten te hebben aan het station bel ik naar mijn ma en zeg ik dat ze me moet voeren want dat ik er anders niet ga geraken. Mijn ma was nog altijd kotsmisselijk, dus heel die route naar Kortrijk heb ik met een bassin op mijn schoot gezeten tegen dat zij (of ik) nog eens moet overgeven. Dan net op tijd toegekomen, naar het examenlokaal gesprint en een middelmatig examen afgelegd.

:(

Sorry maar :rofl:

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:
:lol:

Misschien hebben jullie iets verkeerd gegeten?

Ik denk dat het kwam door enerzijds de inspanning (ik ben nogal diep gegaan) en anderzijds de stress toen ik mijn trein zag vertrekken en besefte dat ik mijn examen ging missen :unsure:

Orchidee

Legacy Member
Man wat is da met al dat overgeven? Ik heb er gisteren ook twee van mijn gezin mogen naar huis brengen toen ze moesten overgeven...

Wel grappig verhaal, Flibit :p

DaTa

Legacy Member
Pfff, ik kan da economieboek ni meer zien :( (ja hij is oranje, ni bruin)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan