Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Na het eten te weinig gedaan. Uiteindelijk nieuw leesvoer in de bib en Ice Jets in de Carrefour gaan halen. Nog bijna in gebleven ook toen mijn ketting losschoot terwijl ik een kwenioedrukke baan aant oversteken was :s Naar de bib gaan = extreme sport

Nu nog wa buiten proberen te leren, weg van afleiding

Matt.

Legacy Member
Toch eens moeten denken hoe ik best mijn processen kan parallelliseren, moet nu een dagje rekenen op één processor terwijl de overige 31 niets staan te doen en het dus even goed op een half uurtje kan gedaan zijn...maar goed, nu een beetje studeren voor de herexamens!

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Toch eens moeten denken hoe ik best mijn processen kan parallelliseren, moet nu een dagje rekenen op één processor terwijl de overige 31 niets staan te doen en het dus even goed op een half uurtje kan gedaan zijn...maar goed, nu een beetje studeren voor de herexamens!

In welke taal werk je? Blijkbaar is dat in Python heel gemakkelijk.

Subai

Legacy Member
Nas zei:
Huh? Tijdens de examens zei je van wel? Gij doet toch schakelprogramma politieke wetenschappen e?

Ik heb het over dat vak van Coolsaet. Inleiding tot de wereldpolitiek, of zo iets in de aard

Ja, vak heet geschiedenis van de wereldpolitiek ;)

Had een 14 ofzo daarvoor.

NotoriousP

Legacy Member
Python is vrij populair dus de kans is groot dat iemand het meeste werk al voor u gedaan heeft.

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
In welke taal werk je? Blijkbaar is dat in Python heel gemakkelijk.

Ik probeer zoveel mogelijk in R te werken, daarnaast Perl. Maar in R heb je in ieder geval een aantal packages die u toelaten te parallelliseren en het wordt ook veel gebruikt dus het zal wel goed marcheren (er zijn mensen die met veeeel grotere datasets dan mij werken).

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Ik probeer zoveel mogelijk in R te werken, daarnaast Perl. Maar in R heb je in ieder geval een aantal packages die u toelaten te parallelliseren en het wordt ook veel gebruikt dus het zal wel goed marcheren (er zijn mensen die met veeeel grotere datasets dan mij werken).

Lelijke syntax. :s

DaTa

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
bwa, voor HS 11 alleen de theorie, komt 1 vraag van

En HS 8,9,10 vind ik de moeilijkste, die tekst leest gewoon echt slecht, oefeningen lukken redelijk, alleen weet ik nooit wat ik doe

Met al die grafieken daar ook bij, kmoet die dan elke keer opnieuw helemaal ontleden :s. Daarnet zo H13 gelezen over die verzekeringen enz, kwas vergeten hoe saai da was.

Th1x4nG

Legacy Member
Ugh, ik denk dat ik EFV mag meepakken naar volgend jaar. Ik kan er mij gewoon niét achter zetten en het examen is om 9u...

Ga nog eens terugschakelen naar boekhouden. Tis echt nog lood om oud ijzer welk van de 2 delen het saaist is. :)

n9ne

Legacy Member
Vandaag zwaar gefaald. Morgen nog is de hele cursus doorlezen en dan ben ik klaar voor het examen op vrijdag. Hopelijk.

Utred

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ugh, ik denk dat ik EFV mag meepakken naar volgend jaar. Ik kan er mij gewoon niét achter zetten en het examen is om 9u...

Ga nog eens terugschakelen naar boekhouden. Tis echt nog lood om oud ijzer welk van de 2 delen het saaist is. :)
KOMAAN MAN GE KUNT HET BLIJVEN GAAN

Misericordiam

Legacy Member
morgen failke gaan doen :/

eerst paar uurkes pitten


Verstuurd van mijn GT-I9300 met tapatalk

Iemand

Legacy Member
Zit op pagina 56 vandaag, nog een pagina of 10 bijknallen en pitten. Het gaat goed vandaag =D De goesting om te blokken is er eindelijk :d

GaMe®

Legacy Member
Ik haat mondelinge examens met maar 2 vragen over een gigantisch grote hoeveelheid leerstof. En dan moet ge nog kiezen uit 25 papieren, dus iedereen krijgt andere vragen. Dat is meer een loterij als ge't mij vraagt.

Insanitarium

Legacy Member
Best vreemd, ik heb de cursus degelijk geblokt en toch zou ik hem niet kunnen reproduceren bij een open vraag.

Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat er 20x hetzelfde in wordt gezegd maar dan met een andere uitleg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan