Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Echt, kbegreep de vragen weer geeneens.

Also, ze wou vragen 'tot wat geeft dit aanleiding' en er stond 'tot wat heeft dit aanleiding'.
O Mest-Vlaanderen :')

Also, maat van mij had nen hotspot opgezet 'Cheating @ Aud. Jean Monnet'. Blijkbaar vroeg zo nen PhD student/opzichter na 3 uur+ ('k was al weg).
Alright, who still has a smartphone in their pocket?
*niemand beweegt*
Whose network is 'cheating @ ...' :rofl:

n9ne

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Echt, kbegreep de vragen weer geeneens.

Also, ze wou vragen 'tot wat geeft dit aanleiding' en er stond 'tot wat heeft dit aanleiding'.
O Mest-Vlaanderen :')

Also, maat van mij had nen hotspot opgezet 'Cheating @ Aud. Jean Monnet'. Blijkbaar vroeg zo nen PhD student/opzichter na 3 uur+ ('k was al weg).
Alright, who still has a smartphone in their pocket?
*niemand beweegt*
Whose network is 'cheating @ ...' :rofl:

Geweldig :')

Th1x4nG

Legacy Member
Bwa, you'd be surprised hoeveel mensen dat effectief vooraan leggen.

Ik doe da wel ni, best case scenario zet ik hem effe op slapen, ma op stil staat hij sowieso, dus kan ni echt kwaad. Denk er niet aan om dat vooraan te leggen dat er mss ne kerel zonder rugzak binnenkomt en ne random rugzak meepakt om buiten te gaan.

n9ne

Legacy Member
Had dat van dat netwerk moeten aanduiden. Bij ons ziet ge ook ongelooflijk veel gsm's nog id zakken zitten. Ik waag het er mij niet meer op, ik steek dat in een kluiske op school.

Bij ons doen ze zelfs al lastig over plastieken zakskes om uw stylo's in te steken :')

Nas

Legacy Member
Wat mensen ook allemaal meebrengen op een examen: stylo's, potloden, fluostiften, lat, ...

Ik heb gewoon mijn pen, tintenkiller en studentenkaart mee

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
bwa, voor HS 11 alleen de theorie, komt 1 vraag van

En HS 8,9,10 vind ik de moeilijkste, die tekst leest gewoon echt slecht, oefeningen lukken redelijk, alleen weet ik nooit wat ik doe

Idd , das het moeilijkste. Verwar altijd alles door elkaar. Die extra oef lukken ni goe bij mij.

Utred

Legacy Member
Wajoo, een pen. Ik heb dat sinds de lagere school niet meer gebruikt denk ik:p

n9ne

Legacy Member
True, ik heb echt al meerdere mensen hun antwoorden in verschillende kleurtjes zien schrijven :puke: Ik heb een blauwe en een zwarte stylo mee. En een samenvatting om op mijn schoot te leggen :unsure:

josilirios

Legacy Member
n9ne zei:
Had dat van dat netwerk moeten aanduiden. Bij ons ziet ge ook ongelooflijk veel gsm's nog id zakken zitten. Ik waag het er mij niet meer op, ik steek dat in een kluiske op school.

Bij ons doen ze zelfs al lastig over plastieken zakskes om uw stylo's in te steken :')

Das dan weer een voordeel aan de hogeschool, wij mogen zelfs onze gsm gebruiken als rekenmachine :')

JorisL

Legacy Member
Twee herexamens hier. Te beginnen de 30e. Eerst nog even naar Pukkelpop geweest en sinds dinsdag volle bak bezig :D

Twee weken afzien en dan terug drie weken (20 dagen) vakantie!

n9ne

Legacy Member
josilirios zei:
Das dan weer een voordeel aan de hogeschool, wij mogen zelfs onze gsm gebruiken als rekenmachine :')

Ook hogeschool hier ze :p Maja, int eerste ongelooflijk veel afgekeken. Zelfs nog zitten praten tijdens examens. Nu zijn ze wel wat strenger geworden.

TheRedDevils

Legacy Member
Tsubasa zei:
Toch gene flamingant zeker :s. Wat is er mis met ons vlagske

Niets, ma zo zonder toestemming hangen ze dat hier op. Mag dat wel :s:s


josilirios zei:
Das dan weer een voordeel aan de hogeschool, wij mogen zelfs onze gsm gebruiken als rekenmachine :')

:lol:
Bij mijn eerste herexamen (maandag) mochten we geen grafische rekenmachine gebruiken, tmoest zo eentje zijn. In 1ste zit had de persoon die voor me zat een grafische en ze had het afgepakt. Hij is het dan na een halfuur afgetrapt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan