Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Niets, ma zo zonder toestemming hangen ze dat hier op. Mag dat wel :s:s




:lol:
Bij mijn eerste herexamen (maandag) mochten we geen grafische rekenmachine gebruiken, tmoest zo eentje zijn. In 1ste zit had de persoon die voor me zat een grafische en ze had het afgepakt. Hij is het dan na een halfuur afgetrapt :D

Bij ons zeiden ze voor fysica en chemie dat we geen grafisch mochten gebruiken, maar ze hebben daar dan tijdens het examen niets op gezegd.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Wat mensen ook allemaal meebrengen op een examen: stylo's, potloden, fluostiften, lat, ...

Ik heb gewoon mijn pen, tintenkiller en studentenkaart mee

Stylo, reserve-stylo en studentenkaart. (Die laatste is mijn lat, hangt ondertussen ook vol met inkt :p) En dan een rekenmachine als 't nodig is.

Heb zo een vriendin die haar halve huisraad meesleept naar de examens. 4 verschillende kleuren fluo's en 13 van die kleine stiftjes in alle mogelijke kleuren en potloden, tipp-ex, latjes, een geo-driehoek... :wtf:

Cadiuro

Legacy Member
Ik heb ne pennezak met een miljard lege biccen (voor het geval iemand eentje moet lenen) en voor de rest het gebruikelijke materiaal (potloden, biccen, latje, geodriehoek, fluostift, gom, tandenborstel). Gemakkelijk formaat, dus kmoet da maar gwn op mijn bank zetten en kheb alles bij de hand.

Ik heb geen goed gevoel over morgen... Mijn oefeningen lukken hier langs geen kanten, en tzijn net de hoofdstukken waar em veel uit vraagt

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik heb geen goed gevoel over morgen... Mijn oefeningen lukken hier langs geen kanten, en tzijn net de hoofdstukken waar em veel uit vraagt

't Is niet slecht bedoeld maar ik snap niet hoe ge voor vakken waar ge al 3 keer een examen van hebt gedaan nog altijd de oefeningen uit u boek niet kunt.
Cava dat ge problemen hebt met die op't exaam, maar na 3 keer studeren zouden die van den boek toch ver moeten lukken, niet?

GaMe®

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik heb ne pennezak met een miljard lege biccen (voor het geval iemand eentje moet lenen) en voor de rest het gebruikelijke materiaal (potloden, biccen, latje, geodriehoek, fluostift, gom, tandenborstel). Gemakkelijk formaat, dus kmoet da maar gwn op mijn bank zetten en kheb alles bij de hand.

Ik heb geen goed gevoel over morgen... Mijn oefeningen lukken hier langs geen kanten, en tzijn net de hoofdstukken waar em veel uit vraagt

tandenborstel :confused:

Cadiuro

Legacy Member
Ga der maar ni vanuit dat ik voor dit vak al drie keer heb gestudeerd :p nee maar tzijn meestal echt fouten da ik maak, ofwel tegen het integreren, ofwel telfouten, ofwel verkeerde assumpties, ofwel vereenvoudigingen niet of verkeerd zien, of...

Kben nu ook bezig met extra oefeningen en oude examens die ik tevoren nog niet gemaakt had. Maar zoals gezegd, vlot dat dus niet echt...

n9ne

Legacy Member
Ik had ook zo een pennenzak int middelbaar. Voering kapotprutsen en er dan spiekbriefjes insteken. Ow yeah.

dimitri90

Legacy Member
Iemand hier al eens twee herexamens op dezelfde dag gehad? Kun je dan eventueel één van de twee skippen, en vragen om het later eventueel in te halen (op voorhand vragen natuurlijk), want er zal wel nog een inhaalmoment worden georganiseerd voor zieken zeker?

kil911ler

Legacy Member
Werd er op voorhand geen extra informatie gegeven wat je moest doen bij overlapping van (her)examens?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan