Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Kweet eigenlijk niet goed hoe da werkt, ik kom daar precies nooit voor in aanmerking. 
Amai zware vakken dan, bij mij is't eentje van 15 morgenOrchidee_x zei:Ah ok, dan wordt het morgen erop of eronder hé, liefst erop.
@Exorikos: tuurlijk da, tis maar 20 blz per examen héEn iedereen slaagt in eerste zit en zo
![]()

TheRedDevils zei:Binnen een uurtje vertrekken! Heb (nog) geen fiets dus wordt een flink eindje stappen naar de Voskenslaan. Heb het gevoel dat ik het veel beter kan dan in 1ste zit dus hopelijk ben ik er nu wel door
En bij ons tolereren ze niet zenneKweet eigenlijk niet goed hoe da werkt, ik kom daar precies nooit voor in aanmerking.
![]()
josilirios zei:Amai zware vakken dan, bij mij is't eentje van 15 morgen
Wij hebben over onze bachelorfase 18 studiepunten die je kan tolereren, je kiest zelf of je dat wil doen en de vereiste zijn dat je op dat vak minstens een 8 haalt en een jaargemiddelde haalt dat boven de X procent ligt.

(al is tolereren wel handiger^^)mla zei:kankerslecht examen, totale blackout. zelfs de oef. die ik thuis wel kon lukten niet. net besloten om te stoppen, 4j weggesmeten maarja kga ni nog eens een jaar opnieuw doen als de motivatie en interesse al 3j weg is..
GSTT zei:pinnig

coldplayke zei:Pollens!
Heel weekend niks gedaan omdat ik bij mijn vriend zat, vandaag toch maar eens beginnen herhalen en vrijdag examen.
Ik heb het gevoel dat ik ga falen -.-''
Nooby4Ever zei:Eerst herexamen is binnen
Wel zoals altijd dat ik net nadat ik buitenkom een fout find, en de oplossing ervoor ken.![]()

Exorikos zei:Hogeschool is gemakkelijk. Misschien had ik daar mijn diploma wel binnen de normale periode gehaald.![]()

Veel geschreven, maar dat was vorige keer ook zo... en toen had ik een 1
Mijn oefeningen gisterenavond gingen nochans relatief goed.