Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:You wish! Nog altijd 28° op mijn kamer :') (kom wel van 32°) 't Venster staat nochtans al van middernacht wagenwijd open.. Maar 't is zo goed als windstil en nog altijd 23° buiten.


Hopelijk voor altijd, ma kvrees tussen een 8 en een 12 dus geen idee eigenlijk. Had in juni een 8 en heb nu een iets beter gevoel denk ik. Desnoods kan ik nog tolereren, maar nog eens 5 stp de vuilbak in.. Liever niet. 
Orchidee_x zei:Ik ben er van af voor vandaagHopelijk voor altijd, ma kvrees tussen een 8 en een 12 dus geen idee eigenlijk. Had in juni een 8 en heb nu een iets beter gevoel denk ik. Desnoods kan ik nog tolereren, maar nog eens 5 stp de vuilbak in.. Liever niet.
Was wel fucking weinig tijd. 2uur, terwijl het in juni 3uur was. Heb 1 vraag niet meer kunnen oplossen (op 5 vd 25 punten) en als dit nu zorgt dat ik net gebuisd ben hé
@josilirios: Had dat gevoel ook vandaag, dat ik de leerstof maar evenveel beheerste als in juni. Groot tekort toen?
, was echt het rotste mondeling dat ik ooit heb moeten doen. Je geeft een uitleg, WAAROM DIT, WAAROM IS DAT?
ad:I wish, Fysica was het enige tolereerbare, de rest moet ik sowieso slagen of 8+ halen nuNas zei:'k Dacht dat de josilirios telkens een 9 had?
josilirios zei:Toen een 8 op het geheel, maar op het theoretisch gedeelte zelf maar een 6, was echt het rotste mondeling dat ik ooit heb moeten doen. Je geeft een uitleg, WAAROM DIT, WAAROM IS DAT?
Toen ik m'n vragen kreeg dacht ik dat het in orde kwam, tot ze begon door te vragenad:
I wish, Fysica was het enige tolereerbare, de rest moet ik sowieso slagen of 8+ halen nu
cool
, dus gelukkig er door, want ik zou echt dat mondeling nie nog eens willen meemaken. En een vak van 7 stp, altijd leuk alst weg is 
