Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Kent ge dat nog niet vanbuiten?
Kzit al aan mijn derde tshirt vandaag, en nu moet ik nog mijn ruit toe doen ook want anders twaalfduizend muggen.
Jowel, maar als ge uw examen afgeeft, controleren ze dat toch altijd adh van uw studentenkaart?

Dinsdagland

Legacy Member
Morgen examen. Gevaar om te trissen en het risico dat het met zich meebrengt (schriftelijke aanvraag e.d.)

STRESS

Fliblit

Legacy Member
Utred zei:
Volgens mij kan ik als ik mij echt concentreer in een plas water veranderen. Gelijk die van de programma op ketnet vroeger.

Ik heb nog zo'n periode gehad dat ik mij bezig hield met zo'n mentale shit; proberen kaarsen uit te krijgen door er hard op te concentreren enzo :$


Dinsdagland zei:
Morgen examen. Gevaar om te trissen en het risico dat het met zich meebrengt (schriftelijke aanvraag e.d.)

STRESS

² behalve de aanvraag :)

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Jowel, maar als ge uw examen afgeeft, controleren ze dat toch altijd adh van uw studentenkaart?

Studentennummer is niet nodig om te controleren. Het zou al moeten lukken dat ge iemand vindt die dezelfde naam heeft om uw examen te maken.

RonnoR

Legacy Member
Nas zei:
Jowel, maar als ge uw examen afgeeft, controleren ze dat toch altijd adh van uw studentenkaart?

Bij ons checken ze niks. Ge zou even goed iemand anders in uw plaats kunnen sturen, alleen ff een handtekeningske zetten.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Studentennummer is niet nodig om te controleren. Het zou al moeten lukken dat ge iemand vindt die dezelfde naam heeft om uw examen te maken.
Maar geven ze die punten niet in per studentennummer?

RonnoR zei:
Bij ons checken ze niks. Ge zou even goed iemand anders in uw plaats kunnen sturen, alleen ff een handtekeningske zetten.
Ik zit nog in mijn eerste jaar :$

josilirios

Legacy Member
Op de hogeschool moogt ge zelfs andere mensen u exaam laten maken :woohoo:

JackM

Legacy Member
Shit, er zijn stukken notities onleesbaar geworden door overtollige zweetvorming.

Ironpole

Legacy Member
Heb mijn kotdeur en het raam op de gang opengezet. Zwak windtunneltje en ik pak de mogelijke muggen er ook maar bij.

Fliblit

Legacy Member
Er wordt hier ergens in de buurt muziek afgespeeld die ik kan horen tot in mijn kamer :angry:

sQuare

Legacy Member
t zal een nachtje doordoen worden. en om 7u op voor op tijd op examen zijn. gaat ne felle worden..

Boemkool

Legacy Member
Kheb pas examen om half twee, nu nog door doen tot twee uur en dan morgen vroeg opstaan denk ik. Daarna toch ffkes wat rust voor mijn volgende

Dinsdagland

Legacy Member
^ idem

Doordoen tot 2u. Dan half slapen in deze hitte en om 5 a 6 uur er terug uit en nog wat knallen. Let's go!

Th1x4nG

Legacy Member
Meh mannen, doe gewoon door tot 6, kunt ge op het meest frisse punt vd dag in slaap vallen en lekker knorren tot vlak voor het examen, of tot ge van de warmte wakker wordt :D

edraket

Legacy Member
Ik lig hier al van middernacht gewoon te liggen in lijn bed. Ik geraak niet in slaap door da kankerweer, fuck it!!!

GaMe®

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Meh mannen, doe gewoon door tot 6, kunt ge op het meest frisse punt vd dag in slaap vallen en lekker knorren tot vlak voor het examen, of tot ge van de warmte wakker wordt :D

You wish! Nog altijd 28° op mijn kamer :') (kom wel van 32°) 't Venster staat nochtans al van middernacht wagenwijd open.. Maar 't is zo goed als windstil en nog altijd 23° buiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan