Iets anders sowieso niet, ik heb het wel wat gehad op de moment en daar moet ik thuis ook ni meer mee afkomen lol.
Aangezien ik nu toch niets meer heb wat mij hier houdt ga ik wrs voor een tijd naar het buitenland (met een work holiday visa naar Australië wrs, Canada of Brazilië staat mij echter ook wel aan maar werken is daar moeilijker denk ik dus ben er nog niet uit). Zit daar al een hele tijd mee in mijn hoofd en nu ist de moment ervoor.
Ben het hier zo beu als koude pap en ik moet ff alles eens voor mijzelf op een rijtje zetten ondertussen want ik weet begot niet waar ik mee bezig ben tbh

Mja het is totaal nog niet tot in detail geregeld, maar ik heb nu alle tijd dus kga daar zo snel mogelijk werk van maken zodat ik hier tegen het eind van het jaar toch zeker weg ben.