Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Pollens!
Heel weekend niks gedaan omdat ik bij mijn vriend zat, vandaag toch maar eens beginnen herhalen en vrijdag examen.
Ik heb het gevoel dat ik ga falen -.-''

Net de online test gedaan, ik had 13/14. Maar de test was wel simpeler dan het examen.

dit loopt zo fout af

mla

Legacy Member
josilirios zei:
Wow, en nu gewoon gaan werken? Of iets anders?
Iets anders sowieso niet, ik heb het wel wat gehad op de moment en daar moet ik thuis ook ni meer mee afkomen lol.
Aangezien ik nu toch niets meer heb wat mij hier houdt ga ik wrs voor een tijd naar het buitenland (met een work holiday visa naar Australië wrs, Canada of Brazilië staat mij echter ook wel aan maar werken is daar moeilijker denk ik dus ben er nog niet uit). Zit daar al een hele tijd mee in mijn hoofd en nu ist de moment ervoor.
Ben het hier zo beu als koude pap en ik moet ff alles eens voor mijzelf op een rijtje zetten ondertussen want ik weet begot niet waar ik mee bezig ben tbh :sop:
Mja het is totaal nog niet tot in detail geregeld, maar ik heb nu alle tijd dus kga daar zo snel mogelijk werk van maken zodat ik hier tegen het eind van het jaar toch zeker weg ben.

Cadiuro

Legacy Member
freakykiller zei:

3/4e van dat examen ingevuld, 1/20. Ben het gaan inkijken en de prof zei "ja hier had je nog een puntje kunnen krijgen en hier ook en hier ook, maar meer dan een 3 of een 4 was het toch niet geworden."

1/20 dus.

Edit: kvond da trouwens ni zo grappig.

Dennoman

Legacy Member
Allee, ronde twee met de slechtst geschreven cursus aller tijden. Amper een uur aan het onderlijnen geweest en mijn kop staat terug in brand. Bakken vol tangconstructies voor de liefhebbers!

Gatsby

Legacy Member
Cadiuro zei:
Slecht gevoel :( Veel geschreven, maar dat was vorige keer ook zo... en toen had ik een 1 :s Mijn oefeningen gisterenavond gingen nochans relatief goed.

Ik begin nu alweer te hopen dat het misschien toch niet zo slecht was, maar ik durf gewoon niet hopen, want das al vaak verkeerd afgelopen.

Welk vak had je vandaag? Was jij dat die geologie studeerde?

edit: Ah nee, dat was dus Burrid. Nvm :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Godmiljaar, weer een half uur kwijt door de wc vol te schijten en constant proberen te ontstoppen, maar al die stront kwam weer naar boven :angry: :puke:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Morgen de thesis gaan binnendoen.

Uiteraard zit ik nog met ne shitload kleinigheden die ik aant aanpassen ben :p

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Het weer is tenminste weer aangenaam om in te leren.

't Is hier binnen nog altijd 26°C, buiten 28°C (centrum Gent), dat noem ik nu toch niet aangenaam, zweet me nog altijd te pletter. :s Thuisgebleven van unief want daar was het nog warmer en ik kon amper wakkerblijven door de slechte slaap van deze nacht.
Beetje proberen studeren nu!

Utred

Legacy Member
mla zei:
Iets anders sowieso niet, ik heb het wel wat gehad op de moment en daar moet ik thuis ook ni meer mee afkomen lol.
Aangezien ik nu toch niets meer heb wat mij hier houdt ga ik wrs voor een tijd naar het buitenland (met een work holiday visa naar Australië wrs, Canada of Brazilië staat mij echter ook wel aan maar werken is daar moeilijker denk ik dus ben er nog niet uit). Zit daar al een hele tijd mee in mijn hoofd en nu ist de moment ervoor.
Ben het hier zo beu als koude pap en ik moet ff alles eens voor mijzelf op een rijtje zetten ondertussen want ik weet begot niet waar ik mee bezig ben tbh :sop:
Mja het is totaal nog niet tot in detail geregeld, maar ik heb nu alle tijd dus kga daar zo snel mogelijk werk van maken zodat ik hier tegen het eind van het jaar toch zeker weg ben.

Welke richting deed je?

Dennoman

Legacy Member
Matt. zei:
't Is hier binnen nog altijd 26°C, buiten 28°C (centrum Gent), dat noem ik nu toch niet aangenaam, zweet me nog altijd te pletter. :s Thuisgebleven van unief want daar was het nog warmer en ik kon amper wakkerblijven door de slechte slaap van deze nacht.
Beetje proberen studeren nu!
Hier is het perfect van temperatuur met alle vensters open. Al heel de namiddag lichtjes bewolkt ook. Misschien vannacht eens kunnen slapen zonder airco, het zal me benieuwen.

Cadiuro

Legacy Member
Gatsby zei:
Welk vak had je vandaag? Was jij dat die geologie studeerde?

edit: Ah nee, dat was dus Burrid. Nvm :p

Wiskunde I, vrijdag hebk Wiskunde II. Tis niet mijn ding en zal dat vermoedelijk ook nooit zijn.

Ik studeer Geografie, voor zolang et nog duurt natuurlijk :s

Burrid

Legacy Member
Matt. zei:
't Is hier binnen nog altijd 26°C, buiten 28°C (centrum Gent), dat noem ik nu toch niet aangenaam, zweet me nog altijd te pletter. :s Thuisgebleven van unief want daar was het nog warmer en ik kon amper wakkerblijven door de slechte slaap van deze nacht.
Beetje proberen studeren nu!

Baja, op mijn kamer ook 31°C, maar das toch al beter dan de 38° de dagen ervoor :p.

Nooby4Ever

Legacy Member
Cadiuro zei:
Wiskunde I, vrijdag hebk Wiskunde II. Tis niet mijn ding en zal dat vermoedelijk ook nooit zijn.

Ik studeer Geografie, voor zolang et nog duurt natuurlijk :s
Ik had ook wisk I vandaag (in de 07)

Nas

Legacy Member
mla zei:
handelswetenschappen
Ik zou anders een jaar of twee/drie werken en daarna terug je studies aanvangen. Want met een ASO diploma ben je geen reet en je wil je hele leven toch niet werken in een McDonald's...

mla

Legacy Member
Nas zei:
Ik zou anders een jaar of twee/drie werken en daarna terug je studies aanvangen. Want met een ASO diploma ben je geen reet en je wil je hele leven toch niet werken in een McDonald's...

bwa da zou nogal stom zijn he, tegen dan ben ik 25 jaar en dan nog eens 3 jaar studeren voor een bachelor.
Dan ben ik al bijna 29 jaar tegen dat ik ben afgestudeerd...
En na 3 jaar werken terug zonder inkomen vallen omdat je gaat studeren, volgens mij toch niet zo'n goed plan..
Er zullen nog wel andere mogelijkheden zijn buiten de mcdonalds zeker?:unsure:

stinky

Legacy Member
mla zei:
bwa da zou nogal stom zijn he, tegen dan ben ik 25 jaar en dan nog eens 3 jaar studeren voor een bachelor.
Dan ben ik al bijna 29 jaar tegen dat ik ben afgestudeerd...
En na 3 jaar werken terug zonder inkomen vallen omdat je gaat studeren, volgens mij toch niet zo'n goed plan..
Er zullen nog wel andere mogelijkheden zijn buiten de mcdonalds zeker?:unsure:

Quick, ma als ge int buitenland wilt gaan werken, beperkt da wel sterk uw mogelijkheden :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan