Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Wij moeten een presentatie geven voor Duits... mijn deel gaat over 'der Spiegel'
Een deel van de opdracht: 'Versuchen Sie herauszufinden, welchem politisch-gesellschaftlichen Spektrum die Medien zugerechnet werden können und begründen Sie Ihre Aussagen.'

Ik ken al bijna niets van binnenlandse politiek, verwachten die nu echt dat ik iets van buitenlandse politiek ken? :angry:

Utred

Legacy Member
Van iemand die aan de unief zit zou dat wel mogen verwacht worden ja. Toch zeker in blandijnrichtingen.

coldplayke

Legacy Member
Politiek kan me echt geen zak interesseren.

Ik weet dat het wel zou moeten, maar ik kan het echt niet opbrengen om die pagina's in de krant te lezen als het elke dag weer over hetzelfde gaat :p

Lorvet

Legacy Member
Tsja, het zal toch moeten :p Even door een zure appel bijten noemen ze dat.

Hier eens proberen iets te doen. Waarschijnlijk gaat dat grandioos mislukken door het gebrek aan druk, maar ik zal wel zien.

Exorikos

Legacy Member
Straks om 16u vertrekken richting CERN, nu ff de dokter van wacht bellen... :s

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Politiek kan me echt geen zak interesseren.

Ik weet dat het wel zou moeten, maar ik kan het echt niet opbrengen om die pagina's in de krant te lezen als het elke dag weer over hetzelfde gaat :p

Idem :ironic: Dat mensen daar hun hele studie aan kunnen wijten... :puke: Ik denk dat het vroeger een pak interessanter moet zijn geweest, toen politiek nog echt ging om waarden en normen en het vechten voor rechten, maar nu vind ik dat er weinig verschil is tussen de verkiezingsfoldertjes in de bus en de reclamefoldertjes van den aldi of de lidl ofzo (met het verschil dat aldi en lidl hun beloftes in de foldertjes meestal wél waarmaken):unsure: Gewoon allemaal marketing, PR en promotiesh*t.

Bananarama

Legacy Member
Drew zei:

Ik vind het tijdperk van de suffragettes en WO I en II, sixties, seventies,... nu eenmaal interessanter dan het strikje van Elio... Als ik in een krant een kortingsbon zie voor iets en ernaast staat een artikel dat Elio en de koning een ontmoeting gehad hebben, dan ga ik automatisch naar de kleine lettertjes met de voorwaarden voor de korting en laat ik Eliootje links liggen :p

Moest nu blijken dat N-VA binnenkort absolute meerderheid heeft en de rest ophoudt met die idiote coalities, dan zou de politiek misschien nog eens interessant worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan