Fliblit
Legacy Member
J.F. zei:Oké. Ik ben blond.
En groter dan anderhalve meter
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.F. zei:Oké. Ik ben blond.
josilirios zei:ook alleen u baard zogezegd?
Tgaat dan ook over alles behalve 't school.Bekos zei:Seg wat is da hier? Hier wordt nu bijna meer gepost dan in de examens![]()
Nas zei:Seg Jos, zit gij nu in Gent ofwa?


coldplayke zei:Politiek kan me echt geen zak interesseren.
Ik weet dat het wel zou moeten, maar ik kan het echt niet opbrengen om die pagina's in de krant te lezen als het elke dag weer over hetzelfde gaat![]()
Ik denk dat het vroeger een pak interessanter moet zijn geweest, toen politiek nog echt ging om waarden en normen en het vechten voor rechten, maar nu vind ik dat er weinig verschil is tussen de verkiezingsfoldertjes in de bus en de reclamefoldertjes van den aldi of de lidl ofzo (met het verschil dat aldi en lidl hun beloftes in de foldertjes meestal wél waarmaken)
Gewoon allemaal marketing, PR en promotiesh*t.Bananarama zei:Ik denk dat het vroeger een pak interessanter moet zijn geweest, toen politiek nog echt ging om waarden en normen en het vechten voor rechten


Drew zei:
sorry![]()
