J.F.
Legacy Member
tommie314 zei:Voor mensen van de KUL: kan je nu al zien wanneer een examen gaat vallen, of niet?
Ja, als ge uw ISP hebt ingevuld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:Voor mensen van de KUL: kan je nu al zien wanneer een examen gaat vallen, of niet?
tommie314 zei:2e zit staat er blijkbaar wel nog niet in
tommie314 zei:Oké. Ik bekijk alles nog teveel vanuit het standpunt vanuit de UGent precies. Daar weet je nu al wanneer je herexamens vallen.
tommie314 zei:Oké. Ik bekijk alles nog teveel vanuit het standpunt vanuit de UGent precies. Daar weet je nu al wanneer je herexamens vallen.
glashelder zei:Zal per faculteit verschillen, bij ons is dat niet zo.

Nas zei:Als ik slaag en effectief aan een post sta, zal ik iedereen uit dezen thread redden die verdrinkt.
Behalve GemaneDinges natuurlijk


Nop, ge geraakt er dan niet op. Ge kunt wel verbinding maken met UgentNet, maar er niet op surfen zolang ge geen VPN-verbinding hebt.moustii zei:Maar dan is gewone wifi toch veel handiger?
Hij kan altijd iets 'niet gezien hebben'.GemaneDude zei:Zijt ge dat niet verplicht te doen?![]()
Zijn baard wel, according to coldplayke.J.F. zei:ma die is toch helemaal nie ros?![]()
Ge kon dat al afleiden aan het niveau van uw postsJ.F. zei:Oké. Ik ben blond.

Lorvet zei:Ge kon dat al afleiden aan het niveau van uw posts![]()
J.F. zei:Oké. Ik ben blond.