Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
glashelder zei:
:lol: Moet daar toch ook altijd mee lachen. Maandag in de les, kijk rond me, iedereen zit daar driftig te schrijven. Geen idee wat, waarschijnlijk de slides aan het overschrijven aangezien er werkelijk niks relevants werd verteld op dat moment, toch niks wat niet op de slides stond. Ik begin mij dan altijd af te vragen of ik misschien iets mis, of dat het net lijkt alsof ik niks doe (les met 22 mensen toen, dus 't viel nogal op dat ik daar als enige zat rond te kijken :unsure:).

On a related note: ik ben die domme mensen in mijn klas zo beu :cry: Of 't is niet eens dat ze dom zijn, maar gewoon... saai? Oninteressant? Niet orgineel? Er wordt daar nu werkelijk nooit eens iets gezegd waarvan ik onder de indruk ben. Ik kan zo een seconde voor ze het zeggen voorspellen wát ze gaan zeggen en er is nu eens niemand die daar ooit van afwijkt. Die discussie vorige les over dat gedoe met allochtonen en de Morgen, jezus, ik kon het verloop van de discussie zo op voorhand geven (ik vind dat goed - ik vind dat niet goed - het woord is negatief beladen - we moeten een nieuw woord vinden - ja maar dat gaat met dat nieuw woord ook gebeuren - misschien is het de schuld van de media). Allez pf, dat is overal wel een beetje, discussies in het middelbaar (voor de les Nederlands of zo) waren ook altijd zo. Maar komáán, verras mij eens :sad:
1 conclusie mogelijk. Je wordt te oud.

glashelder

Legacy Member
Lorvet zei:
1 conclusie mogelijk. Je wordt te oud.

Zou best kunnen. Het lijkt eigenlijk of die anderen elk jaar jonger worden :unsure: Aan de andere kant, in 't middelbaar was het ook al zo en toen zaten er daar mensen die gemakkelijk 10 jaar ouder waren dan ik :p (Tweedekansonderwijs.)

Cephalus

Legacy Member
Burrid zei:
Ik moet nog een keuzevak kiezen voor het tweede semester.
Een vraag hier:
Bestaat er een master vak over sterren zonder wiskunde? Bvb navigatie en oriëntering ofzo?

Geen idee of het aan de eigen instelling moet zijn, maar kijk anders eens in de BAMA programmas van de Hogere Zeevaartschool.

Sovereign

Legacy Member
Ik moet nog een keuzevak kiezen voor het tweede semester.
Een vraag hier:
Bestaat er een master vak over sterren zonder wiskunde? Bvb navigatie en oriëntering ofzo?

Verschrikkelijk interessant onderwerp, mja die verdomde wiskunde altijd eh :p

Vandaag m'n eerste echte les wiskunde gehad (TEW:EB aan UA), viel wel mee. Wel jammer dat we die luxe van het grafisch rekenmachine moeten missen op den unief :p

Cadiuro

Legacy Member
@Burrid: Probeer anders, als u dat echt intereseert, het boek 'Wetenschap van de Kosmos' eens te zoeken. Heel interessant en helemaal niet moeilijk.

Khad da vorig jaar als vak (KUL wel) maar kheb daar wel van genoten.
Khad wel maar een tientje, ma khad ook ni in den blok geleerd.

Mueske

Legacy Member
McGregor zei:
Precies weet ik het niet. Maar het is inderdaad zo dat het zo'n soort van systeem is. Echter als hij verschillende maanden er niet op is geweest zou het raar zijn. Is hij er eind augustus nog op geweest niet.

Dan dacht ik dus verkeerdelijk dat er een reset was bij aanvang van het nieuwe academiejaar. Dat het nu nog maar op 70 stat sinds ik er laatst op was, is compleet normaal.

Bummer, kotnet nog erger dan ik dacht. :(

Nunak

Legacy Member
Pff toch aan het twijfelen tussen de Studentenwelkom en een 4 uur durende infosessie over alle keuzevakken :p

Fliblit

Legacy Member
Godverdomme, ik had in het HDR een verkeerde vest mee. Na een half uur had ik het door en keer ik terug naar het HDR om te constateren dat mijn eigen vest ook weg was. Ik heb de vest die ik zelf had meegenomen teruggehangen en een halfuur door dat kot zitten lopen op zoek naar mijn vest. Niets gevonden. Mijn vest is gestolen :cry:

Th1x4nG

Legacy Member
Heeft er hier iemand ervaring met het vak Capital investment policy aan de KUL? Zou ge mij dan es een bericht kunnen sturen? Ik heb overlap en ga niet gaan naar 1 les op 2, maar 't werkt met taken. Ik was gaan vragen of dat een probleem vormt om er de helft van de tijd niet te zijn en ik heb werkelijk het vaagste antwoord ooit gekregen. :lol:

Misschien neem ik beter een ander keuzevak, maar WAT dan :cry:

NotoriousP

Legacy Member
Echt he, waarom is heel dat onderwijs niet aangepast aan mensen die vakken moeten meenemen, zo oneerlijk.

:unsure:

Knowit2

Legacy Member
Mueske zei:
Ik dacht dat er een reset was bij aanvang nieuwe academiejaar? :/

Helaas...standaard is er nooit een reset.

Maar misschien komt er weldra wel een aankondiging en hoort er daar wel een reset bij ;)

Th1x4nG

Legacy Member
Ik zie net dat in mijn ISP een vak dat ik wel opgenomen heb nog steeds aan te vinken valt.
Had daar inhaalexamen van, heb er ook credit voor gekregen. What is this? :unsure:
Moet ge daar weer voor mailen naar iemand die er geen kloten van weet?

AmandaH

Legacy Member
Fliblit zei:
Godverdomme, ik had in het HDR een verkeerde vest mee. Na een half uur had ik het door en keer ik terug naar het HDR om te constateren dat mijn eigen vest ook weg was. Ik heb de vest die ik zelf had meegenomen teruggehangen en een halfuur door dat kot zitten lopen op zoek naar mijn vest. Niets gevonden. Mijn vest is gestolen :cry:
ge hebt precies wel een tegenvallende eerste week hé :p

Ik heb een verkoudheid opgelopen. Wat mis ik die 30° van vorige week in Griekenland toch

glashelder

Legacy Member
Het is hier stralende blauwe lucht momenteel :p Handig om te weten dat het in Gent blijkbaar anders is. Ik moet om 12u30 in de Blandijn zijn, en de Kick Off begint om 13u. Zal tof zijn op de tram :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan