Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Hopelijk komt mijn kotnet snel in orde. Ik zit hier nu te foefelen met eduroam, maar dat werkt ook maar half. Gisteren geen les, vandaag geen les, morgen 2u les 's avonds, donderdag ook bijna niets... pff

lantaarnpaal

Legacy Member
Fliblit zei:
Hopelijk komt mijn kotnet snel in orde. Ik zit hier nu te foefelen met eduroam, maar dat werkt ook maar half. Gisteren geen les, vandaag geen les, morgen 2u les 's avonds, donderdag ook bijna niets... pff

veel tijd om spelletjes te spelen op kot :unsure:

glashelder

Legacy Member
Hier ook lessen die wegvallen als euh, dode vogeltjes. Morgen enkel naar het infomoment en om mijn boeken, donderdag thuis en vrijdag les van 8u30 tot 11u15.

Matt.

Legacy Member
Zo overdreven is dat toch niet. Ge betaalt voor een roman tegenwoordig ook snel 20 euro, da's veel minder bladzijden, geen figuren, geen kleur, vereist geen zotte kennis van een vakgebied en jaren werk, nooit kans om een oplage te halen zoals dat met goed verkopende romans het geval is, ... Dus ergens vind ik dat niet "schandalig" (als we het zouden hebben over prijzen van 50-60 euro per boek oid natuurlijk, 100 euro is enkel aanvaadbaar voor erg gespecialiseerde boeken).

Nas

Legacy Member
Bij mij staan er nochtans ook geen figuren of kleur in :s:s:s

Fack invasie van Antwerpenaren op mijn kot. Geen poezekes helaas

Ardo

Legacy Member
wa nen shitdag, om halfelf in wiskunde toekomen om te zien dat er stroompanne is, zegt de prof: blijft een halfuurke zitten en we zien dan wel. Na een halfuur nog steeds geen stroom dus beslist em om de les te schorsen.
Dan maar de trein naar huis want volgende les pas om 15.45. Kom k daar dan in de namiddag toe blijkt eerst en vooral dat er een dubbelboeking was van het lokaal en dan komt men ons melden dat de prof vergeten was dat het les was, juij weer voor niets naar gent:unsure:
hogent:doh:

thecoon

Legacy Member
pff morgen zonder voorbereiding naar een labo omdat er op de KD niemand was om mijne labo tekst aftehalen

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Zo overdreven is dat toch niet. Ge betaalt voor een roman tegenwoordig ook snel 20 euro, da's veel minder bladzijden, geen figuren, geen kleur, vereist geen zotte kennis van een vakgebied en jaren werk, nooit kans om een oplage te halen zoals dat met goed verkopende romans het geval is, ... Dus ergens vind ik dat niet "schandalig" (als we het zouden hebben over prijzen van 50-60 euro per boek oid natuurlijk, 100 euro is enkel aanvaadbaar voor erg gespecialiseerde boeken).

Ik ben akkoord met gespecialiseerde boeken (met veel illustraties), maar anders moet een boek echt niet meer dan 50euro kosten.

Utred

Legacy Member
Morgen les in een klein lokaaltje ergens op de 5e verdieping van een blok van het ziekenhuis. Dat wordt tof om te vinden.

Racing_Genk

Legacy Member
Ben het wel eens met Exorikos.

Die acco boeken kan ik bv goed apprecieren, zien er weliswaar lelijk uit maar kosten maar 30% van de prijs vd boeken die niet bij acco zijn uitgegeven

josilirios

Legacy Member
Joeshoe zei:
Een gespecialiseerd vak van den Thooft?

Prepare your anus.

Ik weet het :( in het 2e sterkteleer gehad van hem, gewoon niet naar de lessen geweest wegens euch, soms misschien wel euch een beetje euch saai eeuuuch.

Dit jaar heb ik hem voor kankerveel vakken, zijn opening dit jaar was, je raadt het al, euch.

GemaneDude

Legacy Member
Utred zei:
Morgen les in een klein lokaaltje ergens op de 5e verdieping van een blok van het ziekenhuis. Dat wordt tof om te vinden.

Ik moest eens voor alw in het UZ in Leuven zijn. Er stond 'gebouw i' aangeduid, maar niemand wist dat dat tussen 2 andere gebouwen in lag... en dat had dus zelf geen ingang. Dat was een mooi 1.5 uur zoeken, en toen was ik nog maar de 3de die het had gevonden :p

Lorvet

Legacy Member
tommie314 zei:
Wnr heb jij les in de Ledeganck :s :s?
Dinsdagnamiddag voor de theorielessen van Communicatietheorie omdat ze in de Plateau auditoria aan het verbouwen zijn. De proffen lieten wel doorschijnen dat er waarschijnlijk een auditorium in het Technicum beschikbaar ging zijn. To be continued.

Mugiwara

Legacy Member
Iemand die aan de KUL "Mentaliteitsgeschiedenis van de Grieks-Romeinse oudheid" heeft gevolgd en mij kan zeggen of dit een moeilijk of gemakkelijk vak is, en of het op een interessante manier gedoceerd wordt? Zelfde met het vak "Inleiding tot de Slavische wereld".
Ik zoek namelijk keuzevakken die echt niet zwaar zijn, maar mij toch nog voldoende interesseren^^

edraket

Legacy Member
josilirios zei:
Ey rakke, ooit geotechniek gehad van Thooft?

Zowel geotechniek 1 als 2. Prepare your anus bigtime.
Een blad papier is interessanter dan Thooft. Verschrikkelijke kerel en dito cursus / vakinhoud.

Vandaag les gehad van een keuzevak uit master in management vd gezondheidszorg. Nog nooit met zo veel wijven in een auditorium gezeten. Trouwens ook een serieus kut auditorium: auditorium A op UZ.
Serieus niveauverschil in die master, hoe traag kuntge les geven en alles tienduust keer uitleggen. En al die wijvekes maar kilometers A4kes volschrijven...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan