Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fliblit zei:Hopelijk komt mijn kotnet snel in orde. Ik zit hier nu te foefelen met eduroam, maar dat werkt ook maar half. Gisteren geen les, vandaag geen les, morgen 2u les 's avonds, donderdag ook bijna niets... pff

cdp1193 zei:Gvd, 'k ga vanavond voor 450 euro aan boeken mogen kopen. Kunnen die Amerikaanse uitgevers geen normale prijzen hanteren?

Matt. zei:Zo overdreven is dat toch niet. Ge betaalt voor een roman tegenwoordig ook snel 20 euro, da's veel minder bladzijden, geen figuren, geen kleur, vereist geen zotte kennis van een vakgebied en jaren werk, nooit kans om een oplage te halen zoals dat met goed verkopende romans het geval is, ... Dus ergens vind ik dat niet "schandalig" (als we het zouden hebben over prijzen van 50-60 euro per boek oid natuurlijk, 100 euro is enkel aanvaadbaar voor erg gespecialiseerde boeken).
josilirios zei:Ey rakke, ooit geotechniek gehad van Thooft?
Joeshoe zei:Een gespecialiseerd vak van den Thooft?
Prepare your anus.
in het 2e sterkteleer gehad van hem, gewoon niet naar de lessen geweest wegens euch, soms misschien wel euch een beetje euch saai eeuuuch.Utred zei:Morgen les in een klein lokaaltje ergens op de 5e verdieping van een blok van het ziekenhuis. Dat wordt tof om te vinden.

Dinsdagnamiddag voor de theorielessen van Communicatietheorie omdat ze in de Plateau auditoria aan het verbouwen zijn. De proffen lieten wel doorschijnen dat er waarschijnlijk een auditorium in het Technicum beschikbaar ging zijn. To be continued.tommie314 zei:Wnr heb jij les in de Ledeganck![]()
?
josilirios zei:Ey rakke, ooit geotechniek gehad van Thooft?