Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Hoe hard suckt den Dulci ni :')

Allemaal wijven die liedjes a la 'call me maybeh' geweldig vinden. En al die faggotkerels die doen alsof ze dat ook goed vinden, gewoon om in hun broek te raken.


Daarnaast ook de allereerste keer ooit bedreigd geweest door een janet wiens 'pint ik omgestoten heb'. hij eiste zijn pint terug of hij ging mij pijn doen :')

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hoe hard suckt den Dulci ni :')

Allemaal wijven die liedjes a la 'call me maybeh' geweldig vinden. En al die faggotkerels die doen alsof ze dat ook goed vinden, gewoon om in hun broek te raken.

Daarnaast ook de allereerste keer ooit bedreigd geweest door een janet wiens 'pint ik omgestoten heb'. hij eiste zijn pint terug of hij ging mij pijn doen :')

Wij moeten ne keer naar de zware keten gaan in Leuven e :unsure: ni da die er zijn

Ben in dien Dulci ene keer binnengeweest dit jaar om zelf te draaien, kweet al ni meer hoedak daartoe gekomen was want ik bekloeg het mij meteen. "joa man ge draait goe eh ma tzou wa commerciëler moeten"
Kheb gezegd da der helemaal niks moest, da 't goe was voor ene keer en dattem m'n spel mocht opblazen. :lol:

Onze fakbar is echt den ergste van allemaal. Behalve Medica mss, ene keer binnen geweest en die waren daar curryworsten aan 't bakken binnen of zo :unsure: Die friteuse stond aan den ingang, alle deuren en ramen toe. Twas daar gelijk 30 graden binnen en alles hing vol doemp en 't pakte daar op uw longen.:eek:

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Wij moeten ne keer naar de zware keten gaan in Leuven e :unsure: ni da die er zijn

Ben in dien Dulci ene keer binnengeweest dit jaar om zelf te draaien, kweet al ni meer hoedak daartoe gekomen was want ik bekloeg het mij meteen. "joa man ge draait goe eh ma tzou wa commerciëler moeten"
Kheb gezegd da der helemaal niks moest, da 't goe was voor ene keer en dattem m'n spel mocht opblazen. :lol:

Ik snap echt niet dat mensen dat goed vinden.
Ik stond daar in het midden van den dulci, te kijken naar andere mensen met een :wtf: blik op mijn gezicht.


Gelukkig dat de vodka redbull daar goedkoop is :') Direct binnengekapt en het afgetrapt toen een negerliedje begon te spelen

Th1x4nG

Legacy Member
Ge kunt daar ni bewegen, ge kunt er ni praten tegen mekaar maar aan de andere kant hoorde ook niks van muziek, ge moet 5 minuten wachten op een pint... als ge u al naar den toog kunt wringen.

Kweet nie, dan liever op café het dubbel gaan betalen. :unsure:

Waar zitte gij meestal?

Th1x4nG

Legacy Member
Pavlov is de rustigste vooral, ni? Kzit daar ook het liefste van al de fakbars. Dees jaar keer uitzoeken wie dien lantaarnpaal is :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Pavlov is de rustigste vooral, ni? Kzit daar ook het liefste van al de fakbars. Dees jaar keer uitzoeken wie dien lantaarnpaal is :unsure:

ja de rustigste (alhoewel er nen dab mij wou pijn doen :cry:)

En gewoon eens posten als ge daar naartoe gaat. Ik zal u wel vinden :cool:

Th1x4nG

Legacy Member
Morgen les om 9, dan liggek anders 3 uur in mijn bed. :unsure:
Dees wordt problematisch.

Tibokio

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hoe hard suckt den Dulci ni :')

Allemaal wijven die liedjes a la 'call me maybeh' geweldig vinden. En al die faggotkerels die doen alsof ze dat ook goed vinden, gewoon om in hun broek te raken.


Daarnaast ook de allereerste keer ooit bedreigd geweest door een janet wiens 'pint ik omgestoten heb'. hij eiste zijn pint terug of hij ging mij pijn doen :')

:rofl:

Nooit binnengeweest en ik ben het ook niet van plan. Fakbar letteren is imo de chillste. Hoewel, pintjes zijn nu 1,20 ipv 1 euro. Is dat bij de andere fakbars ook veranderd?

Th1x4nG

Legacy Member
Mastamane zei:
Tot waar in de slides is ze gekomen?

Tot de exam question op slide 24. Ook echt les geven tot op het uur. En hoe die spreekt is verschrikkelijk, ma echt :c

coldplayke

Legacy Member
Gisteren was ik zo blij met mijn kot, vandaag lijkt het echt een ramp :sop:

Het kaske voor de internetkabel is stuk --> geen internet. (ik zit nu bij iemand anders voor de duidelijkheid). Ik heb een mail gestuurd, maar ze antwoorden nog niet.
De vuilniszakken staan op de gang voor MIJN deur. Leuk, als er een brand is, geraak ik hier niet eens weg, terwijl er aan de keuken een leegstaand balkon is voor die zakken.
Nu begon vanochtend om half 7 mijn buur keiveel lawaai te maken. Dat is blijkbaar een ******* met een kind :sop: Die vrouw schreeuwt harder dan dat kind, als dat morgen weer zo is ga ik daar wel eens op de deur kloppen.
En er staat geen tafel/stoelen in de keuken, omdat sommige mensen zich 'vorig jaar niet gedragen hebben'. Tof!

Ik betaal genoeg voor een degelijk kot :sop:

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Tot de exam question op slide 24. Ook echt les geven tot op het uur. En hoe die spreekt is verschrikkelijk, ma echt :c

Oké merci. Ik geraakte er echt niet uit vandaag. Stem te vergelijken met die van Analyse van de jaarrekening? Dan ga ik toch weinig afkomen... :p

The fuck, huiswerk?

TheRedDevils

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Tot de exam question op slide 24. Ook echt les geven tot op het uur. En hoe die spreekt is verschrikkelijk, ma echt :c

Mijn oog valt elke keer op uw avatar :s

Th1x4nG

Legacy Member
Mastamane zei:
Oké merci. Ik geraakte er echt niet uit vandaag. Stem te vergelijken met die van Analyse van de jaarrekening? Dan ga ik toch weinig afkomen... :p

The fuck, huiswerk?


Awel ja, ik moest meteen aan Gaeremynck denken. Zo erg is het net niet, maar veel beter ist ook ni :unsure:

ik ben ook gaan vragen of het een probleem is dat ik op maandagen niet aanwezig kon zijn in de les, met die taken enal, maar een eenduidig antwoord heb ik niet bepaald gekregen :s ik doe het als keuzevak, dus mss toch maar iets anders nemen... Maar wat dan?
Anderzijds ziet het er ook ni neig moeilijk uit, en het interesseert mij wel, dusja

h0pje

Legacy Member
Miljaar, ne prof heeft al zijn readers al online gesmeten: 9 hoofdstukken cursus met gemiddeld 5 readers/onderzoeken per hoofdstuk. En elke reader is ongeveer 100 pagina's lang, exclusief inleiding en bibliografie. :wtf:

Ik wacht van een volledige boom neer te maaien tot het einde van het semester. Want ik ken da al, dan is plots de helft aanvullende lectuur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan