Fuuucckk.
Kom toe in het 'auditorium', is het gewoon een klaslokaal met bankjes en stoeltjes. Ok, dat is lang geleden

Niet zo vreemd, aangezien we daar met een whopping 22 man zaten. Massarichting ahoy. Nu, die prof was blijkbaar heel geïnspireerd door het middelbare schoolgevoel, aangezien ze de hele les bezig was over participatie in de les, actuele krantenartikels die ze mee zal brengen en waarover we zullen discussiëren, groepswerken, taakjes, werkcolleges,... Ze wil het boeiend houden voor ons en dus maakt ze een soort hel van, met meewerken en praten en filmpjes en discussiëren en fuck, ik voelde me net alsof ik in de les zedenleer zat. Kwam ze ook effectief af met enkele columns die ze had uitgeprint en we mochten lezen en dan mochten we aan de rest vertellen wat we juist gelezen hadden en dan discussiëren

Was nog even bang dat we om de beurt een stukje zouden moeten lezen zodat iedereen kan volgen, maar zo ver ging ze gelukkig nog niet. Tegen volgende week moeten we een tekst lezen, daar twee vragen over beantwoorden en voor maandag 9 uur indienen in de dropbox

Oh, en het groepswerk gaat gaan over mensenrechten en de Roma. Seriously.
Echt, mens, geef gewoon les en laat mij gerust. Ik dacht dat het zo'n puur theorievak ging zijn, supermakkelijk om te skippen, gewoon reader en slides samenvatten en klaar, maar nee. In het begin van de les was ze ook nog bezig dat het nog maar het tweede jaar is dat ze dit vak geeft en dat ze dus heel open staat voor feedback, meningen, suggesties,... 't Is ook weer zoiets om te sturen dat ik het totaal oneens ben met haar manier van lesgeven hé

Ze was zo blij en ze doet dan zo haar best om het leuk te maken voor ons, volgens haar.
Op de koop toe stopte ze dan ook nog 15 minuten te laat en mocht ik na 100 meter afstappen van de tram want er was een ongeval gebeurd, heel de weg naar 't station te voet om daar een trein te zoeken die geen 20 minuten vertraging had
tl;dr: de prof is stom.