Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

sanzo

Legacy Member
Utred zei:
De groepverantwoordelijke!

Nas zei:
De meester

Btw, morgen in het UFO de zeven partijvoorzitters, voor de geïnteresseerden :unsure:

Misschien wat verduidelijken: het gaat niet over een groepswerk of zo :p
Ik wil dus van 'klas' veranderen o.a. omdat het uurrooster van andere groepen me beter uitkomt.
Mensen van de HUB zelf zeiden vandaag dat die mogelijk was maar ik ben de contactgegevens vergeten te noteren.

coldplayke

Legacy Member
Gemanedude en ik hebben Fliblit gezien in de infosessie EN in de alma :cool:
Maar hij ons blijkbaar niet :sad:

Den Dubber

Legacy Member
sanzo zei:
Weet iemand wie je aan de HUB moet contacteren om van groep te veranderen?

Bij het registreren van je ISP zal je voor elk vak de groep moeten aanduiden waaraan je bent toegewezen. Opgelet: Kies je toch lessen uit een andere groep, dan mag de dienst Studentenadministratie je te allen tijde overplaatsen naar de toegewezen groep, waar je ook het examen dient af te leggen!
Enkel nieuwe studenten kunnen op gemotiveerde wijze aan de Studentenadministratie vragen om van groep te wijzigen; voor studenten die vorig jaar waren ingeschreven in HUB bestaat deze mogelijkheid niet meer!


Terug te vinden op de site van de HUB.

glashelder

Legacy Member
Fuuucckk.

Kom toe in het 'auditorium', is het gewoon een klaslokaal met bankjes en stoeltjes. Ok, dat is lang geleden :unsure: Niet zo vreemd, aangezien we daar met een whopping 22 man zaten. Massarichting ahoy. Nu, die prof was blijkbaar heel geïnspireerd door het middelbare schoolgevoel, aangezien ze de hele les bezig was over participatie in de les, actuele krantenartikels die ze mee zal brengen en waarover we zullen discussiëren, groepswerken, taakjes, werkcolleges,... Ze wil het boeiend houden voor ons en dus maakt ze een soort hel van, met meewerken en praten en filmpjes en discussiëren en fuck, ik voelde me net alsof ik in de les zedenleer zat. Kwam ze ook effectief af met enkele columns die ze had uitgeprint en we mochten lezen en dan mochten we aan de rest vertellen wat we juist gelezen hadden en dan discussiëren :wtf: Was nog even bang dat we om de beurt een stukje zouden moeten lezen zodat iedereen kan volgen, maar zo ver ging ze gelukkig nog niet. Tegen volgende week moeten we een tekst lezen, daar twee vragen over beantwoorden en voor maandag 9 uur indienen in de dropbox :wtf: :wtf: :wtf: Oh, en het groepswerk gaat gaan over mensenrechten en de Roma. Seriously.

Echt, mens, geef gewoon les en laat mij gerust. Ik dacht dat het zo'n puur theorievak ging zijn, supermakkelijk om te skippen, gewoon reader en slides samenvatten en klaar, maar nee. In het begin van de les was ze ook nog bezig dat het nog maar het tweede jaar is dat ze dit vak geeft en dat ze dus heel open staat voor feedback, meningen, suggesties,... 't Is ook weer zoiets om te sturen dat ik het totaal oneens ben met haar manier van lesgeven hé :unsure: Ze was zo blij en ze doet dan zo haar best om het leuk te maken voor ons, volgens haar.

Op de koop toe stopte ze dan ook nog 15 minuten te laat en mocht ik na 100 meter afstappen van de tram want er was een ongeval gebeurd, heel de weg naar 't station te voet om daar een trein te zoeken die geen 20 minuten vertraging had :angry:

tl;dr: de prof is stom.

Reflectus

Legacy Member
Eerst naar externe promotor in Kortrijk voor handtekening, dan wachten op interne promotor voor handtekening, dan naar UFO voor UGent gaststudentenkaart te bemachtigen, en dan met dit alles naar kwaliteitsmedewerker gaan die dan voor mij een badge kan aanvragen waarmee ik binnen ga kunnen in het gebouw van m'n stage.
Wa zever! :puke:

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
Eerst naar externe promotor in Kortrijk voor handtekening, dan wachten op interne promotor voor handtekening, dan naar UFO voor UGent gaststudentenkaart te bemachtigen, en dan met dit alles naar kwaliteitsmedewerker gaan die dan voor mij een badge kan aanvragen waarmee ik binnen ga kunnen in het gebouw van m'n stage.
Wa zever! :puke:

Damn, idd.. En zo raar, ik heb geen gaststudentenkaart moeten aanvragen.
Wie is/zijn uw promotor(en)?

edraket

Legacy Member
Utred zei:
Ist een poeze?

Nog ni eens gezien, gewoon gehoord da er een wijveke zit. Ook wel te merken aan haar deurmat, zo een welcome goodbye roze matjen.

ALLES ME ZIJNEN TIJD.

glashelder

Legacy Member
Allez, er valt al een les weg morgen :unsure: Niet dat ze dat aan de minorstudenten moeten laten weten natuurlijk, je ziet de aankondiging pas als je je inschrijft op de cursussite voor schakels sociaal werk... Maar best dat ik daar eens op keek aangezien wij daar nog geen cursussite voor hebben.

Matt.

Legacy Member
Keuzevak 1: 2 medestudenten
Keuzevak 2: 6 medestudenten
Keuzevak 3: 2 medestudenten
Keuzevak 4: 8 medestudenten

Dat worden gezellige klasjes. :')

Tsubasa

Legacy Member
Alles gelezen. Ben terug mee, behalve die lange post van Glashelder :unsure:.

Hier nog een weekske fabriek. Doet je wel uitkijken naar het academiejaar :sleep:

Cadiuro

Legacy Member
Fuck man, twas net welkom voor de schachten op café (van mijn oude studentenkring, kga mij met de nieuwe niet zo inlaten, schrale hogescholers) en ik heb beseft HOE HARD ik mijn kot ga missen :(

Zeker nu der op de gang onder wat-mijne-gang-was (waar ook mijnen beste maat zit) twee poezekes zijn bijgekomen :cool:

Burrid

Legacy Member
Ik moet nog een keuzevak kiezen voor het tweede semester.
Een vraag hier:
Bestaat er een master vak over sterren zonder wiskunde? Bvb navigatie en oriëntering ofzo?

Nas

Legacy Member
Ik ga dat echt niet op die kutlivestream bekijken. Ik ga gewoon zelf gaan. Een halfuur op voorhand gaan, dat zou moeten voldoen :unsure:

BTW DIKKE VETTE ZWOARE PROFICIAT AAN JOSKE :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan