Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik er terecht voor management accounting of arbeidssociologie?lantaarnpaal zei:een uur staan aanschuiven aan Kursusdienst.
Geen enkel boek dat ik nodig had was er -_-
Exorikos zei:Krotnet lagt weer superhard. Gamen gaat niet met ping 600 en filmpjes kijken op deredactie terwijl ze om de 5 minuten stilvallen is ook niet aangenaam.
Lorvet zei:Khoop voor u dat het in de Plateau was en niet in Zwijnaarde met dit weer
Hier maar 2 uurtjes les gehad, was nog wel chill.
Heb precies maar één lesblok in Zwijnaarde en eentje op de Coupure. Dus zoveel moet ik niet fietsen. Gij wel naar Zwijnaarde gemoeten? Of zo dat complex waar den Dhoedt zit?Th1x4nG zei:200 euro reservatiefee kwijt omdak ni op Erasmus kan... pfff
Kan ik er terecht voor management accounting of arbeidssociologie?
, boek van wijsbegeerte is nog niet geschreven trouwens
Sandalendrager stylezzzzzzzlantaarnpaal zei:boek van wijsbegeerte is nog niet geschreven trouwens


Th1x4nG zei:Sandalendrager stylezzzzzzz![]()

Don't count on it?lantaarnpaal zei:hopelijk is da vak nog wat interessant![]()


edraket zei:@UGent boys: waar voegt ge uw stage ergens toe op Oasis voor curriculum? Kvind da precies nerges.
Ironpole zei:Normaalgezien staat dat bij de Maatschappelijke vakken. Stage 1, 2 of 3.
Nooby4Ever zei:Straks examen gaan inkijken, hopelijk wordt de 8.5 een 9.5, maar ik ga er niet van uit...
en daarvoor heb ik dan gewacht voor me in te schrijven
edraket zei:Schermafbeelding 2012-09-24 om 17.21.21.png
Ik neem aan dat ik bij mijn eigen master moet kijken of niet?
lantaarnpaal zei:een uur staan aanschuiven aan Kursusdienst.
Geen enkel boek dat ik nodig had was er -_-

