Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Krotnet lagt weer superhard. Gamen gaat niet met ping 600 en filmpjes kijken op deredactie terwijl ze om de 5 minuten stilvallen is ook niet aangenaam.

Th1x4nG

Legacy Member
200 euro reservatiefee kwijt omdak ni op Erasmus kan... pfff



lantaarnpaal zei:
een uur staan aanschuiven aan Kursusdienst.

Geen enkel boek dat ik nodig had was er -_-
Kan ik er terecht voor management accounting of arbeidssociologie?

Knowit2

Legacy Member
Exorikos zei:
Krotnet lagt weer superhard. Gamen gaat niet met ping 600 en filmpjes kijken op deredactie terwijl ze om de 5 minuten stilvallen is ook niet aangenaam.

Kan je evt je ip adres doorsturen naar mij (en tijdstip)? Dan kan ik eens kijken of ik een oorzaak kan vinden.

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Khoop voor u dat het in de Plateau was en niet in Zwijnaarde met dit weer :p

Hier maar 2 uurtjes les gehad, was nog wel chill.

Ja het was in 't plateau gelukkig. :) Heb precies maar één lesblok in Zwijnaarde en eentje op de Coupure. Dus zoveel moet ik niet fietsen. Gij wel naar Zwijnaarde gemoeten? Of zo dat complex waar den Dhoedt zit?

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
200 euro reservatiefee kwijt omdak ni op Erasmus kan... pfff




Kan ik er terecht voor management accounting of arbeidssociologie?

Ik denk het wel, heb die vakken wel niet :p, boek van wijsbegeerte is nog niet geschreven trouwens

edraket

Legacy Member
Ok, kzal dan maar voor management in gezondheidsinstellingen gaan. Vak uit zo een dwaze master voor verpleegsterkes die ook een master willen halen. Examenoefeningen gezien en het is een beetje om te lachen precies. Wel nog wat werk tijdens het jaar :(

@tommie: moetgij nie in de les zitten?

lantaarnpaal

Legacy Member
Die van de feesboekgroep denken dat ze met dat IER elk examen zelf kunnen plaatsen wanneer ze willen :s


en wtf @ al die wind hier


Th1x4nG zei:
Sandalendrager stylezzzzzzz :unsure:

hopelijk is da vak nog wat interessant :x

edraket

Legacy Member
@UGent boys: waar voegt ge uw stage ergens toe op Oasis voor curriculum? Kvind da precies nerges.

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
@UGent boys: waar voegt ge uw stage ergens toe op Oasis voor curriculum? Kvind da precies nerges.

Normaalgezien staat dat bij de Maatschappelijke vakken. Stage 1, 2 of 3.

Nooby4Ever

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Straks examen gaan inkijken, hopelijk wordt de 8.5 een 9.5, maar ik ga er niet van uit...

Prof was er niet :sop: en daarvoor heb ik dan gewacht voor me in te schrijven:angry:

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Schermafbeelding 2012-09-24 om 17.21.21.png

Ik neem aan dat ik bij mijn eigen master moet kijken of niet?

Ik heb mijn curriculum al ingediend dus ik kan niet meer in die ontwerpsmodus gaan. Maar bij mij is de structuur zo:
1 algemene opleidingsonderdelen
2 afstudeerrichtingsopleidingsonderdelen
3 keuzeopleidingsonderdelen
3.1 Keuzeopleidingsonderdelen: mogelijkheid 1
3.1.1 Maatschappelijke keuzeopleidingsonderdelen

En onder die 3.1.1 zou dat moeten staan. Op de studiegids staat dat hierbij: BAM.

edraket

Legacy Member
Ok, merci. Heb het dan maar via werktuigkunde toegevoegd. Raar dat het er bij ons niet tussenstaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan