Utred
Legacy Member
josilirios zei:Zitten hier eigenlijk veel mensen die wel eens piekeren of ze wel de juiste richting hebben gekozen?

Kheb hier weinig zin om te vertrekken. Al ben ik wel eens benieuwd wie er allemaal zal gestopt zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josilirios zei:Zitten hier eigenlijk veel mensen die wel eens piekeren of ze wel de juiste richting hebben gekozen?

josilirios zei:Zitten hier eigenlijk veel mensen die wel eens piekeren of ze wel de juiste richting hebben gekozen?
DaTa zei:Kotnet is inderdaad voor alle studenten, ongeacht of ge op kot zit of ni.
Th1x4nG zei: