Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

tgc_9012

Legacy Member
Is het eten in de brug (Gent) goed? Eerste jaar op kot en ben mijn opties eens aan het bekijken als ik geen zin heb om te koken.

kil911ler

Legacy Member
@studenten in Gent, meer bepaald zij die achter et station wonen. Waar heb je ergens nog banken waar je geld kunt afhalen, bij voorkeur waar je ook briefjes van €10 kunt afhalen.

Zat vorig jaar op kot in Nieuw Gent, had je een Fortis bank waar ik €10-briefjes kon afhalen, was handig, maar nu is da een enorme ommetoer voor me :p
Kan wel op Campus Schoonmeersen geld afhalen, maar das ma €20- en €50-briefkes. Heb liever kleinere briefjes om makkelijk wissegeld te krijgen :p

Nas

Legacy Member
Ik heb 'Mondiale processen in historisch perspectief gekozen' :unsure:

Ik had wel nog andere voorkeuren, maar de meeste heb ik dan in mijn 3e bachelor of master als keuzevak. Plus, er is nog iemand die dat neemt

Balsaus

Legacy Member
Hoe lang duurt da eigenlijk voordat ze uw vrijstellingen goedkeuren?

En ik heb pas dinsdag mijn eerste les , denk ik :cool

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Morgen om half 9 twee lesuren les om dan 3 lesuren rond te lummelen in Gent voor nog 2 uren les te krijgen tot kwart voor 7, ik zie het al volledig zitten :unsure:

Is het geen 3 uur in voormiddag :unsure: ?

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
Hoe lang duurt da eigenlijk voordat ze uw vrijstellingen goedkeuren?

En ik heb pas dinsdag mijn eerste les , denk ik :cool

ik woensdag :cool:

en bij mij was dat 1 oktober ofzo (echt laat :doh:), dan gewoon langsgegaan en ze deden da direct :)

Joeshoe

Legacy Member
tgc_9012 zei:
ben mijn opties eens aan het bekijken als ik geen zin heb om te koken.

Slecht plan, want de kans is groot dat dat elke dag gaat zijn. :p Als ge weet dat er een makkelijk alternatief is des te meer.

Ludwig

Legacy Member
Dag iedereen,

eventjes een aanradertje voor de studenten onder ons.

de VZW STUND organiseert op 3 oktober 2012 een symposium over ondernemerschap bij studenten(ondernemers). De activiteit is volledig gratis en is bedoeld om ondernemerschap bij studenten(ondernemers) te ontwikkelen en te stimuleren en te ontwikkelen.
De activiteit wordt samen met de KATHO Kortrijk georganiseerd.
Kan interessant zijn voor de ondernemende studenten onder ons ;).

op www.stund.be alsook op www.facebook.com/stund.be vind je meer info en kan je registreren voor het event.

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Is het geen 3 uur in voormiddag :unsure: ?
Check Minerva bij Databanken; blijkbaar is de prof in het buitenland en hebben we enkel oefenlessen over iets dat we nog nooit gezien hebben :wtf: Is me ook net binnengevallen dat er ook zo'n "opening van het academiejaar computerwetenschappen/informatica" is. Ach, ik zie wel wat ik doe, op café gaan is ook altijd plezant :woohoo:

NotoriousP

Legacy Member
zarathustra zei:
Ieder zijn ding uiteraard maar ik had nu toch niet verwacht iemand die redelijk nuchter is als jij zo'n dingen zou volgen :p

Wat jij gelezen hebt is nogal bullshit hoor, ik kan u The Paleo Solution aanraden van Robb Wolf, hij legt tot in detail de biochemie uit die erachter zit. Heeft niets te maken met genen reprogrammeren of andere zever. :) Ik gebruik ook helemaal niet veel kokos, enkel bij een thais gerecht fzo marineer of bak je de kip in kokosmelk.

What Is The Paleo Diet?

Het komt neer op veel groenten met vis/vlees en wat fruit/noten. Geen graan of zuivelproducten en niet teveel koolhydraten (en dus geen pure koolhydraten bronnen zoals pasta of aardappelen). De redenering is dat men in het paleolitisch tijdperk veel gezonder was en een hogere levensverwachting had dan in het neolitisch, wanneer men dus overging van groenten/vlees naar veel graan producten.

Ik heb overigens een prikkelbare darm en met een graanvrij dieet heb ik daar beduidend minder last van.

Nunak

Legacy Member
Nas zei:
Der zijn der blijkbaar zot veel die vanavond al weg gaan :unsure:

Ik ga voor de eerste keer niet weg op de eerste zondagavond.

Kvind de bachelor nu al leuker dan de master :s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan