Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral die spaghettiUtred zei:



Lorvet zei:Morgen om half 9 twee lesuren les om dan 3 lesuren rond te lummelen in Gent voor nog 2 uren les te krijgen tot kwart voor 7, ik zie het al volledig zitten![]()
?Balsaus zei:Hoe lang duurt da eigenlijk voordat ze uw vrijstellingen goedkeuren?
En ik heb pas dinsdag mijn eerste les , denk ik :cool

, dan gewoon langsgegaan en ze deden da direct 
Bananarama zei:Wees blij dat je een kot hebt...![]()
tgc_9012 zei:ben mijn opties eens aan het bekijken als ik geen zin heb om te koken.
Als ge weet dat er een makkelijk alternatief is des te meer.
. Check Minerva bij Databanken; blijkbaar is de prof in het buitenland en hebben we enkel oefenlessen over iets dat we nog nooit gezien hebbenfreakykiller zei:Is het geen 3 uur in voormiddag?
Is me ook net binnengevallen dat er ook zo'n "opening van het academiejaar computerwetenschappen/informatica" is. Ach, ik zie wel wat ik doe, op café gaan is ook altijd plezant 
Cadiuro zei:
Nas zei:De Sterre ligt nochtans dichter bij het station dan bij mijn kot.![]()

zarathustra zei:Ieder zijn ding uiteraard maar ik had nu toch niet verwacht iemand die redelijk nuchter is als jij zo'n dingen zou volgen![]()
Ik gebruik ook helemaal niet veel kokos, enkel bij een thais gerecht fzo marineer of bak je de kip in kokosmelk.Nas zei:Der zijn der blijkbaar zot veel die vanavond al weg gaan![]()


