Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Balsaus zei:Waar kan ik een goedkope kotfiets kopen in leuven? Of is er hier iemand die er 1 verkoopt?
Tah_b00nz0r zei:alee zijn der hier nog mensen die kunnen bevestigen dat ge zonder studentenpas niet meer binnen moogt in de faks in leuven?
verdoeme eh nu wou'k donderdag nog is goe op de lappe gaan omdat de vriendin verjaart. nu zei ze wel dat ge binnen moogt als ge ne studentenpas hebt van een associatie van de KUL mja kheb vroeger op de xios gezeten en die pas is ettelijke jaren oud natuurlijk![]()
GemaneDude zei:Bij Velo kunt ge er een huren voor een prijske.

65euro voor een jaar vind ik toch geen prijske meer, zeker niet als ge dat ieder jaar moet doen voor de komende 4-5jaar...GemaneDude zei:Bij Velo kunt ge er een huren voor een prijske.
Nas zei:Der zijn der blijkbaar zot veel die vanavond al weg gaan![]()
zover is da toch nie ?Lorvet zei:Dinsdag in de Ledeganck. Jeej.
Defoo zat nochtans goe vol (net buiten overpoort)Nas zei:DOORDOEN JOS, WIJ GELOVEN IN U.
Effe naar de Overpoort geweest, geen kat te zien.
Ironpole zei:Prof komt niet opdagen. Had dus eigenlijk geen les vandaag...![]()
