Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Leve HoGent!
Had normaal een keuzevak van 6 tot kwart voor 8. :p
We komen aan op 1ste verdieping en er hangt een blaadje : de les gaat door op 5de verdieping.
Daar blijven wachten en opeens komt de docent daar : ja sorry ik heb geen sleutel de les gaat niet door :lol:

cdp1193

Legacy Member
Ik zit in een vrouwenrichting. We hebben vandaag 1 uur lang (!) vragen behandelt over de introductiedag. Het monitoriaat heeft ook al een mail gestuurd om te zeggen dat we moeten stoppen met paniekerige vragen te sturen naar hen omdat ze er nu al zoveel hebben dat ze ze niet kunnen beantwoorden. Het jaar is nog maar 5 dagen bezig...

Utred

Legacy Member
Welcome to the club. Heb je een facebookgroep? Dat is ook altijd de moeite bij mij.

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Ja het was in 't plateau gelukkig. :) Heb precies maar één lesblok in Zwijnaarde en eentje op de Coupure. Dus zoveel moet ik niet fietsen. Gij wel naar Zwijnaarde gemoeten? Of zo dat complex waar den Dhoedt zit?
Altijd Plateau voorlopig, op 1 keer Ledeganck na en enkele keren Technicum.
cdp1193 zei:
Ik zit in een vrouwenrichting. We hebben vandaag 1 uur lang (!) vragen behandelt over de introductiedag. Het monitoriaat heeft ook al een mail gestuurd om te zeggen dat we moeten stoppen met paniekerige vragen te sturen naar hen omdat ze er nu al zoveel hebben dat ze ze niet kunnen beantwoorden. Het jaar is nog maar 5 dagen bezig...
Geen zin om enkele vragen in de groep te smijten?

cdp1193

Legacy Member
Utred zei:
Welcome to the club. Heb je een facebookgroep? Dat is ook altijd de moeite bij mij.

Nog niet maar als we er een hebben gaat dat zeer leuk zijn tijdens de examens :P

Lorvet zei:
Geen zin om enkele vragen in de groep te smijten?

Dat van het monitoraat waren mensen die bang waren dat ze niet toegelaten zouden worden voor de lessen omdat hun curriculum nog niet goedgekeurd is.

Het eerst waren er vragen over het waarom van het toelatingsexamen. Daarna mensen die nu al schijnen te weten dat ze willen specialiseren (rara, hoe zou dat komen?) en bang waren dat ze geen plaats zouden vinden over 6 jaar. Vervolgens iets dat je 40 uur per week moet studeren om te slagen...

sanzo

Legacy Member
Weet iemand wie je aan de HUB moet contacteren om van groep te veranderen?

Nas

Legacy Member
sanzo zei:
Weet iemand wie je aan de HUB moet contacteren om van groep te veranderen?
De meester

Btw, morgen in het UFO de zeven partijvoorzitters, voor de geïnteresseerden :unsure:

Suphafly

Legacy Member
cdp1193 zei:
Nog niet maar als we er een hebben gaat dat zeer leuk zijn tijdens de examens :P



Dat van het monitoraat waren mensen die bang waren dat ze niet toegelaten zouden worden voor de lessen omdat hun curriculum nog niet goedgekeurd is.

Het eerst waren er vragen over het waarom van het toelatingsexamen. Daarna mensen die nu al schijnen te weten dat ze willen specialiseren (rara, hoe zou dat komen?) en bang waren dat ze geen plaats zouden vinden over 6 jaar. Vervolgens iets dat je 40 uur per week moet studeren om te slagen...

naar de essentie even: "zijn ze lekker? zoja welke campus ;)"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan