Mastamane
Legacy Member
Racing_Genk zei:Wrm gade gij dan ook opt drukste moment![]()
Inderdaad, ik zal volgende week wel eens gaan zien.

Nas zei:Heeft Leuven zoiets als Student Kick-Off?
Woensdag studentenwelkom.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:Wrm gade gij dan ook opt drukste moment![]()

Nas zei:Heeft Leuven zoiets als Student Kick-Off?
Mastamane zei:Woensdag studentenwelkom.
Balsaus zei:Was da vorig jaar ni 2 dagen , eigenlijk?

Nas zei:Was de Jos er eigenlijk voor alles door?
Altijd Plateau voorlopig, op 1 keer Ledeganck na en enkele keren Technicum.Ironpole zei:Ja het was in 't plateau gelukkig.Heb precies maar één lesblok in Zwijnaarde en eentje op de Coupure. Dus zoveel moet ik niet fietsen. Gij wel naar Zwijnaarde gemoeten? Of zo dat complex waar den Dhoedt zit?
Geen zin om enkele vragen in de groep te smijten?cdp1193 zei:Ik zit in een vrouwenrichting. We hebben vandaag 1 uur lang (!) vragen behandelt over de introductiedag. Het monitoriaat heeft ook al een mail gestuurd om te zeggen dat we moeten stoppen met paniekerige vragen te sturen naar hen omdat ze er nu al zoveel hebben dat ze ze niet kunnen beantwoorden. Het jaar is nog maar 5 dagen bezig...
Utred zei:Welcome to the club. Heb je een facebookgroep? Dat is ook altijd de moeite bij mij.

Lorvet zei:Geen zin om enkele vragen in de groep te smijten?
Zakdoekje leggenlantaarnpaal zei:fliblit, hoe ziet uw avond eruit?
De meestersanzo zei:Weet iemand wie je aan de HUB moet contacteren om van groep te veranderen?

cdp1193 zei:Nog niet maar als we er een hebben gaat dat zeer leuk zijn tijdens de examens
Dat van het monitoraat waren mensen die bang waren dat ze niet toegelaten zouden worden voor de lessen omdat hun curriculum nog niet goedgekeurd is.
Het eerst waren er vragen over het waarom van het toelatingsexamen. Daarna mensen die nu al schijnen te weten dat ze willen specialiseren (rara, hoe zou dat komen?) en bang waren dat ze geen plaats zouden vinden over 6 jaar. Vervolgens iets dat je 40 uur per week moet studeren om te slagen...
"