Mastamane
Legacy Member
Th1x4nG zei:Awel ja, ik moest meteen aan Gaeremynck denken. Zo erg is het net niet, maar veel beter ist ook ni
ik ben ook gaan vragen of het een probleem is dat ik op maandagen niet aanwezig kon zijn in de les, met die taken enal, maar een eenduidig antwoord heb ik niet bepaald gekregenik doe het als keuzevak, dus mss toch maar iets anders nemen... Maar wat dan?
Anderzijds ziet het er ook ni neig moeilijk uit, en het interesseert mij wel, dusja
Mjaa, bij mij is het deel van mijn major maar ik heb deze nacht constant naar mijn zakdoek moeten grijpen waardoor ik deze morgen echt geen zin had. (wat kom ik nu als een pussy over... :ironic

Heeft ze iets gezegd over wat ze verwacht van die taken? Want ik neem aan dat je die 4 vragen zo lang of kort kan antwoorden als je zelf wil.

ik doe het als keuzevak, dus mss toch maar iets anders nemen... Maar wat dan?





