Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Awel ja, ik moest meteen aan Gaeremynck denken. Zo erg is het net niet, maar veel beter ist ook ni :unsure:

ik ben ook gaan vragen of het een probleem is dat ik op maandagen niet aanwezig kon zijn in de les, met die taken enal, maar een eenduidig antwoord heb ik niet bepaald gekregen :s ik doe het als keuzevak, dus mss toch maar iets anders nemen... Maar wat dan?
Anderzijds ziet het er ook ni neig moeilijk uit, en het interesseert mij wel, dusja

Mjaa, bij mij is het deel van mijn major maar ik heb deze nacht constant naar mijn zakdoek moeten grijpen waardoor ik deze morgen echt geen zin had. (wat kom ik nu als een pussy over... :ironic:)

Heeft ze iets gezegd over wat ze verwacht van die taken? Want ik neem aan dat je die 4 vragen zo lang of kort kan antwoorden als je zelf wil.

Th1x4nG

Legacy Member
Mij lijkt het dat ze eerder bedoelde dat ge niet naar de les moet komen als ge niet weet waar ze over spreekt... Mja, wat dat dan van afgeven is :p

Fliblit

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
fliblit, hoe ziet uw avond eruit?

Iets gaan drinken met vriendjes van de Kulak en dan op een kerel zijn kot blijven slapen aangezien mijn kot geen internet heeft en ik om 8u 's ochtends vandaag een mail moest verzenden met hetgeen ik wil doen als vrijwilligerswerk (met wat geluk kan ik op weekend).

coldplayke zei:
Gemanedude en ik hebben Fliblit gezien in de infosessie EN in de alma :cool:
Maar hij ons blijkbaar niet :sad:

Zeg dan iets e :p kga heel de week mijn bril aanhebben, mijn linkerlens is verdwenen :(

Nas

Legacy Member
Tof openingscollege van de Carl

Ondertussen ook achter mijn boeken geweest. €180 en ik heb nog niet eens de helft ontvangen.
Wel een opener gekregen :cool:

Edit: vanavond gratis bier in De Viking

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Tof openingscollege van de Carl

Ondertussen ook achter mijn boeken geweest. €180 en ik heb nog niet eens de helft ontvangen.
Wel een opener gekregen :cool:

Edit: vanavond gratis bier in De Viking

Klapt anders allemaal es bij elke stomme steek van De Wever. Was de pol&soc niet links?:s:s:s:s:s

Balsaus

Legacy Member
De dinsdagnamidagen frans en engels II zijn al volledig vol , maar in de voormiddag kan ik niet :s

Hayrus

Legacy Member
Wetenschappelijk Engels laten vallen als keuzevak en gemaild naar de prof van Muziekpsychologie en Systematische muziekwetenschap. Eens zien of die 20 STP vrije keuze ook effectief vrij zijn... :unsure:

J.F.

Legacy Member
Iemand ervaring met Geschiedenis van de Verenigde Staten aan KU Leuven? (geschiedenis/pol&soc)

blockkiller

Legacy Member
Tibokio zei:
:rofl:

Nooit binnengeweest en ik ben het ook niet van plan. Fakbar letteren is imo de chillste. Hoewel, pintjes zijn nu 1,20 ipv 1 euro. Is dat bij de andere fakbars ook veranderd?

Pavlov heeft da al effe, de rest is meestal nog €1.

coldplayke

Legacy Member
Ik heb zelf ff mijn internet gefixed, ik ben onder de indruk van mijn eigen kunnen :unsure:

Ik heb eens heel hard doorgeduwd, en nu blijft de kabel zitten. Morgen zal hij wel weer uitvallen, maar nu heb ik internet! :woohoo:

En mijn kot is precies verlaten, op 2 dagen heb ik nog niemand gezien (alleen die ******* gehoord), en ik heb mijn deur wagenwijd open :(
Zo asociaal moeten ze nu ook weer niet zijn :sop:

TheRedDevils

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb zelf ff mijn internet gefixed, ik ben onder de indruk van mijn eigen kunnen :unsure:

Ik heb eens heel hard doorgeduwd, en nu blijft de kabel zitten. Morgen zal hij wel weer uitvallen, maar nu heb ik internet! :woohoo:

En mijn kot is precies verlaten, op 2 dagen heb ik nog niemand gezien (alleen die ******* gehoord), en ik heb mijn deur wagenwijd open :(
Zo asociaal moeten ze nu ook weer niet zijn :sop:

Nu zitten ze waarschijnlijk in de les hé. En ik vermoed dat jij vaak vroeg gaat slapen dus dan is het normaal dat je ze niet hoort :unsure:
Zijn het studio's of is er een gemeenschappelijke ruimte? Als het allemaal studio's zijn kan ik het geloven dat je niet vaak iemand hoort/ziet.
Kben mij ier wa aant vervelen, pas les om 18uur en er is niemand op kot.

Exorikos

Legacy Member
Geniaal! Voor het vak radiation and matter zijn er evenveel professoren als studenten: 3. :D

coldplayke

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Nu zitten ze waarschijnlijk in de les hé. En ik vermoed dat jij vaak vroeg gaat slapen dus dan is het normaal dat je ze niet hoort :unsure:
Zijn het studio's of is er een gemeenschappelijke ruimte? Als het allemaal studio's zijn kan ik het geloven dat je niet vaak iemand hoort/ziet.
Kben mij ier wa aant vervelen, pas les om 18uur en er is niemand op kot.

Badkamer + keuken zijn gemeenschappelijk, ik heb nog niemand gezien...
Vanochtend hoorde ik beneden mensen praten, ik ging kijken en iedereen had zich precies terug getrokken in zijn kamerke :wtf:

En ik verveel me echt nu al kapot :sleep:
Vandaag had ik 1 uur les... morgen van 16-19, ik zal dan al maar beginnen met studeren en mijn was wat doen zeker :unsure:
Donderdag heb ik geen les, en vrijdag van 9-13.

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
De dinsdagnamidagen frans en engels II zijn al volledig vol , maar in de voormiddag kan ik niet :s

Voor Frans echt wel naar de les gaan, 3/20 staat daar op meewerking in de klas.



En fuck mijn kloten, 3 examens op 3 dagen in juni
11 juni - religie om 9u
12 juni - beleidsanalyse om 14u
13 juni - bedrijfsfinanciering om 9u


die nacht van 12 op 13 wordt kut :s

TheRedDevils

Legacy Member
Gelukkig dat ik net nog op ad valvas kijk! Les is afgelast :woohoo:
1 uurtje les in 3 dagen zal ik gehad hebben.

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Precies veel slechte koten in Leuven:unsure:

Veel zagers ook. De waarheid zit volgens mij ergens middenin.

Favoriete fak is hier Pavlov en HDR. Letteren is heel nice, maar af en toe stel ik me er toch vragen.
We kwamen er ooit rond 3uur binnen en we hadden al redelijk wat pintjes op en den dj draaide net 'Who the fuck is Alice'. Wij uiteraard met vijf man int midden op den dansvloer, zo hard mogelijk aant meezingen (idem voor Wild Thing die erop volgde).

We waren de enige die dat deden, er stond zeker 20 man tegen de muur met een pintje. Dafuq Letteren.

cdp1193

Legacy Member
Gvd, 'k ga vanavond voor 450 euro aan boeken mogen kopen :sop:. Kunnen die Amerikaanse uitgevers geen normale prijzen hanteren?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan