Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Jornax

Legacy Member
Hoeveel dagen duurt het nog ongeveer totdat men in de wachtrijen voor de Acco en CuDi niet meer langer dan een dik halfuur moet aanschuiven? Staat altijd volk tot buiten, en heb daarvoor geen geduld :sop:

lantaarnpaal

Legacy Member
Portugees is gewoon doen alsof ge aan het rochelen zijt. Lelijke taal

coldplayke

Legacy Member
Met Duits zijn we nog met 11 overgebleven uit het 1ste jaar... En we zijn begonnen met 45 of zo o.O

De les was leuk, de prof begon met: es gibt 3 Stunden, aber wir werden das gemeinsam überleben!!!!

Wij vonden dat grappig :unsure:

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Met Duits zijn we nog met 11 overgebleven uit het 1ste jaar... En we zijn begonnen met 45 of zo o.O

De les was leuk, de prof begon met: es gibt 3 Stunden, aber wir werden das gemeinsam überleben!!!!

Wij vonden dat grappig :unsure:

:rofl:.

Exorikos

Legacy Member
dacuba zei:
Tenho certeza que o senhor fala fluentemente, om zo'n oordeel te stellen. :p

Portugees is echt mottig. Ik heb een week met een Portugese in een appartement gezeten. Die taal kan moeiteloos met het Oostblok mee.

Nooby4Ever

Legacy Member
Studenten ~370, capaciteit auditorium 320 = overbevolkt.
Zegt de prof doodleuk, de volgende les is in nog een kleiner auditorium :sop:

Wel veel school volk :cool:
(economie)

Dionysus

Legacy Member
Cadiuro zei:
Daar is echt absoluut geen wiskunde bij. Tis trouwens hetzelfde vak.

Also, diee Laurent Waelkens, zou dat geen familie zijn van Christoffel Waelkens (die Wetenschap van de Kosmos geeft)? Die twee lijken op elkaar.

Net drie testen gedaan (Spelling, Schrijven en Lezen) voor het vak Taal. Als ik geslaagd ben (op Spelling moet ge dan wel 75% hebben), kan ik gedeeltelijke vrijstellingen krijgen. Tzou zo beestig zijn.

Voor Spelling vrees ik wat, maar in Schrijven en Lezen maak ik nog wel een kans, denk ik.

Jaja, dat is naar het schijnt een familie waar de 4 broers allen prof geworden zijn.

Cadiuro

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Studenten ~370, capaciteit auditorium 320 = overbevolkt.
Zegt de prof doodleuk, de volgende les is in nog een kleiner auditorium :sop:

Wel veel school volk :cool:
(economie)

Volgende keer poezekes op uwe schoot nemen e

@Dionysus: Zotte vossen zijn t

Th1x4nG

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Studenten ~370, capaciteit auditorium 320 = overbevolkt.
Zegt de prof doodleuk, de volgende les is in nog een kleiner auditorium :sop:

Wel veel school volk :cool:
(economie)

Doet gij 1e ba TEW/HIR? Boeken al gekocht? :p

Th1x4nG

Legacy Member
Mastamane zei:
Haha, gij se boekverkoopslet. :D

Damn gast ik geraak die miserie echt ni kwijt e, kheb akkoord van ene voor een deel van 't tweede en die gast zegt niks meer terug...

En dan zie ik die eerstejaartjes boekhouden nieuw kopen in den Acco :doh:
Boekhouden, recht, Frans 1 ligt hier nog in onberispelijke nieuwstaat. :p Psychologie ook ma das nen andere prof geworden

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Damn gast ik geraak die miserie echt ni kwijt e, kheb akkoord van ene voor een deel van 't tweede en die gast zegt niks meer terug...

En dan zie ik die eerstejaartjes boekhouden nieuw kopen in den Acco :doh:
Boekhouden, recht, Frans 1 ligt hier nog in onberispelijke nieuwstaat. :p Psychologie ook ma das nen andere prof geworden

vennootschapsboekhouden van 2de jaar? hebde da nog?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan