Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Het is wel Bart Kaell dan. Iedereen wil die toch zien?:s:s:s:s
Kutles.

En uiteraard stopt het met regenen als ik 2 minuten thuis ben.

coldplayke

Legacy Member
Pfff, volgende dinsdag word ik 18 en dan ging ik normaal met gemanedude 's avonds iets eten...
nu zie ik dat de meeting van het tandemproject van 18-20 is en de Stammtisch om 20 uur begint -.-

Dat wordt keuzes maken

Orchidee

Legacy Member
Djeezes, daarnet 3uur algemene chemie meegevolgd met het eerste jaar, man dat is saai om wééral datzelfde te horen... Ik ben echt die algemene basisvakken zo beu! En dat zijn echt nog zo'n pubers; kvoel me zo oud in die klas (20 vs. 17-18 :sad:)

De vakken in het tweede jaar zijn wel zeer interessant! Gisteren fermentatie gehad en labo biochemie, eindelijk wat specifiekere vakken. 't Is wel raar, we zaten vorig jaar met een 80-tal in het eerste jaar; nu hebben we onze afstudeerrichting moeten kiezen en ik zit in een klasje van 12. Toch echt wel een zeer klein groepje dat dit jaar voor de biochemie koos. Maar ik zie het wel zitten (momenteel toch nog :p)


dacuba zei:
Wat een miserie, omdat ik gebuisd ben op Frans 1 moet ik er een 4e jaar (ja, in een bachelor) bij lappen omdat ik in het 2e niet aan Frans 2 mag beginnen (en dus ook niet Project 2 mag doen, en het jaar daarop Project 3 en Stage mag vergeten en dus een 4e jaar). Echt, wie verzint zo iets.

Da's inderdaad wel jammer. Mja, uiteindelijk nog beter zo, dan dat ge heel je jaar opnieuw moet doen, zoals vroeger. Als het enkel over een project en een stage gaat, kun je dan niet kijken om het in 3,5j af te werken?

Ik ben zo blij dat ik wel mn tweede jaar volledig mag doen, desondanks de twee vakken dat ik moet meenemen. Er is nochtans ook volgtijdelijkheid hoor, maar voor sommigen kan/wil hij wel een uitzondering maken als je op de andere vakken goed scoort (en dus niet overal maar met een 10-12 doorgeraakt). Heb echt geluk gehad dat ik die uitzondering heb gekregen :)

Ketelbuik

Legacy Member
Een uurke geleden kwamen we uit de universiteitsstraat, zien we daar een heet poppemieke lopen met achter haar een dikke meneer. Da poppemieke loopt bijna tegen mij, ik dus aan de kant en die vent roept: 'dief dief!'. We staan daar helemaal overdonderd. Als ie het eerder gezegd had misschien pootje lap kunnen doen ofzo. Meneer is z'n portefeuille nu kwijt :(

Exorikos

Legacy Member
Meer dan een jaar na datum is de paper van onze bachelorproef eindelijk rijp voor publicatie. Nu begrijp ik waarom ze van die postdoc niet zo tevreden waren.

Saphira

Legacy Member
Vorig jaar altijd naar de Student Kick-Off geweest, maar elk jaar meer en meer volk da derop afkomt :p. Dit jaar maar eens niet gaan :p

Misericordiam

Legacy Member
lol, 15 min bus, 45 min trein, 10 min tram x2

Voor een half uur les :lol:


Maar ik mis m'n kot wel nog nie.

Dionysus

Legacy Member
Cadiuro zei:
@Burrid: Probeer anders, als u dat echt intereseert, het boek 'Wetenschap van de Kosmos' eens te zoeken. Heel interessant en helemaal niet moeilijk.

Khad da vorig jaar als vak (KUL wel) maar kheb daar wel van genoten.
Khad wel maar een tientje, ma khad ook ni in den blok geleerd.

Wij kunnen dat in de 2e bachelor rechten opnemen als keuzevak. Is er dan geen hoogstaande wiskunde bij? Dat vak is nogal vaag omschreven, vandaar dat het mij nogal onheilspellend leek.
Als keuzevak ga ik waarschijnlijk voor Pandecten van de mythische Laurent Waelkens gaan :applause:

TimeFtw

Legacy Member
Nooit een banaan eten als ontbijt als ge de avond ervoor teveel gedronken hebt :(

Mastamane

Legacy Member
TimeFtw zei:
Nooit een banaan eten als ontbijt als ge de avond ervoor teveel gedronken hebt :(

+fruitsap. Was zo vorig jaar na een nachtje Brussel bij een maat echt ziek op de trein naar Leuven... :puke:

Cadiuro

Legacy Member
Dionysus zei:
Wij kunnen dat in de 2e bachelor rechten opnemen als keuzevak. Is er dan geen hoogstaande wiskunde bij? Dat vak is nogal vaag omschreven, vandaar dat het mij nogal onheilspellend leek.
Als keuzevak ga ik waarschijnlijk voor Pandecten van de mythische Laurent Waelkens gaan :applause:

Daar is echt absoluut geen wiskunde bij. Tis trouwens hetzelfde vak.

Also, diee Laurent Waelkens, zou dat geen familie zijn van Christoffel Waelkens (die Wetenschap van de Kosmos geeft)? Die twee lijken op elkaar.

Net drie testen gedaan (Spelling, Schrijven en Lezen) voor het vak Taal. Als ik geslaagd ben (op Spelling moet ge dan wel 75% hebben), kan ik gedeeltelijke vrijstellingen krijgen. Tzou zo beestig zijn.

Voor Spelling vrees ik wat, maar in Schrijven en Lezen maak ik nog wel een kans, denk ik.

pepepepe

Legacy Member
Bartje was een succes! Vanavond maar eens terug gaan, drankbonnetjes zijn gekocht zodat ik direct met het echte werk kan beginnen!

GemaneDude

Legacy Member
Portugees uitspraak is verdomd moeilijk. Qua spelling/woordjes is het ongeveer 70% hetzelfde of bijna hetzelfde als het Spaans, maar qua uitspraak is het echt helemaal anders. :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Kben al de strever aan het uithangen en mijn statistiek aan het herzien :unsure:

NSA.Rhinox

Legacy Member
2x 2u les in een of andere midget-aula. Ben verdorie geradbraakt. Da belooft...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan