Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

ryoudragon

Legacy Member
Fliblit zei:
Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk eten :puke: vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')

Wat bedoel je met gemeenschapskot? Nog nooit van gehoord. :confused:

Utred zei:
21 jump street is inderdaad nog deftig. Heeft ook nog geen enkele stem.
Momenteel zijn The Hunger Games en The Lucky One aan het winnen.

Eén van de nadelen van in een wijvenrichting zitten:p

Wees al blij dat ze geen voorleesavond van Fifty shades of Grey doen :unsure:

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Daarom zou ik dus nooit zo iets kiezen :D
Eens goeiedag zeggen en een klapke doen, ok, maar ik wil ook wel dingen alleen plannen :p

EDIT: waar zit gij eigenlijk? Op een residentie?

Ja, op een kot van de UP. Tarsus.

Tibokio zei:
Van zoiets zou ik dus spontaan vliegend schijt krijgen eh :puke:

Ik hou dit echt geen semester vol, serieus. Als ik een contract van 10 maanden breek na een paar maand, moet ik dan de rest nog altijd betalen?

xversex

Legacy Member
ryoudragon zei:
Wat bedoel je met gemeenschapskot? Nog nooit van gehoord. :confused:

Gemeenschappelijke keuken, badkamer.

Op mijn kot is het net omgekeerd: op één meisje na is iedereen hier niet normaal asociaal, ze doen zelfs hun deur op slot :/ Maar er is dan ook niks gemeenschappelijk, iedereen heeft zijn eigen 'keukentje' en badkamer. Mijn bovenbuur heeft trouwens de neiging om 's avonds zijn muziek (hardstyle) gigantisch luid te zetten, heel mijne plafond trilt ervan :s

ryoudragon

Legacy Member
Fliblit, je bent toch niet verplicht om mee te doen aan al die dingen?

Ik zou dat net leuk vinden :) Ben je eenzaam, doe je mee. Wil je op je gemak zijn, kom je niet af naar de activiteiten. Of werkt het zo niet? :sad:


xversex zei:
Gemeenschappelijke keuken, badkamer.

Op mijn kot is het net omgekeerd: op één meisje na is iedereen hier niet normaal asociaal, ze doen zelfs hun deur op slot :s :s :s Maar er is dan ook niks gemeenschappelijk, iedereen heeft zijn eigen 'keukentje' en badkamer.

Ah... gelijk welk kot ooit dus :p

Op mijn vorig kot WAS er zelfs geen keuken :') (Gent = 0% controle)
Daar was iedereen ook mega-asociaal. De eerste weken zeg je nog vriendelijk "goeiedag! :)" tegen iedereen maar als al die vieze teuten nooit iets terugzeggen, geef je snel op.

ryoudragon

Legacy Member
Fliblit zei:
Ja, op een kot van de UP. Tarsus.



Ik hou dit echt geen semester vol, serieus. Als ik een contract van 10 maanden breek na een paar maand, moet ik dan de rest nog altijd betalen?

Nee, maar je gaat wel je waarborg niet terugkrijgen en een maand extra moeten betalen denk ik. Kijk gewoon es in je contract?

Fliblit

Legacy Member
ryoudragon zei:
Fliblit, je bent toch niet verplicht om mee te doen aan al die dingen?

Ik zou dat net leuk vinden :) Ben je eenzaam, doe je mee. Wil je op je gemak zijn, kom je niet af naar de activiteiten. Of werkt het zo niet? :sad:

Nee, zo werkt het niet. In mijn eerste jaar was dat zo, je doet gemeenschappelijke dingen als je dat wil en dat was redelijk cool. Je kiest zelf, als je geen zin hebt eet je gewoon op je kot. Geen probleem.

Hier heb je onder andere een verplichte wekelijkse kotmaaltijd waar een paar man van de gang kookt voor de rest. Nuja, ik heb daar op zich geen problemen mee, maar blijkbaar gaat dat zo goed als elke avond gebeuren gevolgd door "spelletjes". :(

ryoudragon

Legacy Member
Fliblit zei:
Nee, zo werkt het niet. In mijn eerste jaar was dat zo, je doet gemeenschappelijke dingen als je dat wil en dat was redelijk cool. Je kiest zelf, als je geen zin hebt eet je gewoon op je kot. Geen probleem.

Hier heb je onder andere een verplichte wekelijkse kotmaaltijd waar een paar man van de gang kookt voor de rest. Nuja, ik heb daar op zich geen problemen mee, maar blijkbaar gaat dat zo goed als elke avond gebeuren gevolgd door "spelletjes". :(

Zit jij in een commune ofzo? :') En wie betaalt dat eten dan?

also: wat als je avondschool hebt of in studentenclubs zit? :wtf: Ik ben nooit thuis 's avonds, ik zou niet eens kunnen meedoen aan dat avondeten. O.o" Krijg je dan onder je voeten? Moet je dan betalen voor eten dat je niet hebt gegeten?
En... als jij nu es wil studeren ipv 'spelletjes' spelen?

Utred

Legacy Member
Fliblit zei:
Nee, zo werkt het niet. In mijn eerste jaar was dat zo, je doet gemeenschappelijke dingen als je dat wil en dat was redelijk cool. Je kiest zelf, als je geen zin hebt eet je gewoon op je kot. Geen probleem.

Hier heb je onder andere een verplichte wekelijkse kotmaaltijd waar een paar man van de gang kookt voor de rest. Nuja, ik heb daar op zich geen problemen mee, maar blijkbaar gaat dat zo goed als elke avond gebeuren gevolgd door "spelletjes". :(
Zeg dat je lepra hebt.

Fliblit

Legacy Member
ryoudragon zei:
Zit jij in een commune ofzo? :') En wie betaalt dat eten dan?

also: wat als je avondschool hebt of in studentenclubs zit? :wtf: Ik ben nooit thuis 's avonds, ik zou niet eens kunnen meedoen aan dat avondeten. O.o" Krijg je dan onder je voeten? Moet je dan betalen voor eten dat je niet hebt gegeten?
En... als jij nu es wil studeren ipv 'spelletjes' spelen?

Het enige excuus is schoolwerk :p En als je niet afkomt krijg je onder je voeten ja

Toen ik gisterenavond die uitleg kreeg zat ik daar "what the fuuuuuuuck :( :( :("

lantaarnpaal

Legacy Member
Fliblit zei:
Nee, zo werkt het niet. In mijn eerste jaar was dat zo, je doet gemeenschappelijke dingen als je dat wil en dat was redelijk cool. Je kiest zelf, als je geen zin hebt eet je gewoon op je kot. Geen probleem.

Hier heb je onder andere een verplichte wekelijkse kotmaaltijd waar een paar man van de gang kookt voor de rest. Nuja, ik heb daar op zich geen problemen mee, maar blijkbaar gaat dat zo goed als elke avond gebeuren gevolgd door "spelletjes". :(

wtf man, ge huurt toch alleen uw kot om te slapen zonder verplichtingen :eek:


Ik had in mijn kotjaar ook zo kotmaaltijd waar 2 man kookte, 1 keer per week, maar dat duurde mss uurtje en daarna bolde iedereen het af. Toch maar raar zo'n sociaal kot

ryoudragon

Legacy Member
... O.o" Dat is echt zo absurd :p Kan me niet inbeelden dat mijn kotbaas daar opeens zou staan "ja kindjes we gaan nu es de planning bespreken hé!"

Maandag: spaghetti en Colonisten van Catan
dinsdag: pizza en Kubb
woensdag: stoverij met frietjes en 4-op-een rij
...


°w°" Kdenk dak daar héééééééééééééél snel buiten zou zijn

Drew

Legacy Member
Intersemestriële en krokus vallen dit jaar blijkbaar na mekaar..

FUCKING KUTZOOI

glashelder

Legacy Member
:lol: Oh, aub, Flibit, hou hier alles bij wat er gebeurd en laat ons meegenieten van je tenondergang daar op dat kot. 't Zou zo niks voor mij zijn, ze moeten mij allemaal met rust laten. Vriendelijkheid en eens samen eten allemaal goed en wel, maar niet van die verplichte shit, ga weg.

lantaarnpaal

Legacy Member
Drew zei:
Intersemestriële en krokus vallen dit jaar blijkbaar na mekaar..

FUCKING KUTZOOI

duurdere prijzen voor te gaan skiën dan?



floblit, ge kunt mss zeggen dat ge soms sociale paniekaanvallen krijgt en dan liefst alleen zijt :unsure:

Hawk

Legacy Member
Fliblit zei:
Het enige excuus is schoolwerk :p En als je niet afkomt krijg je onder je voeten ja

Toen ik gisterenavond die uitleg kreeg zat ik daar "what the fuuuuuuuck :( :( :("
wtf. Zoek iets anders.

Utred

Legacy Member
Waarop is de datum van de krokusvakantie eigenlijk gebaseerd?
Aswoensdag blijkbaar.

Jenthe

Legacy Member
Nog mensen van Howest die problemen hebben om hun wachtwoord te wijzigen? Ik kan niet inloggen op die link 'wijzig je wachtwoord' van Leho.

Nunak

Legacy Member
Examenmomenten kiezen terwijl je een vak nog totaal niet kan inschatten :love:

Waarom stellen ze dat niet gewoon nog een maandje uit :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan