ryoudragon
Legacy Member
Fliblit zei:Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk etenvanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')
Wat bedoel je met gemeenschapskot? Nog nooit van gehoord.

Utred zei:21 jump street is inderdaad nog deftig. Heeft ook nog geen enkele stem.
Momenteel zijn The Hunger Games en The Lucky One aan het winnen.
Eén van de nadelen van in een wijvenrichting zitten![]()
Wees al blij dat ze geen voorleesavond van Fifty shades of Grey doen

vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')


Ben je eenzaam, doe je mee. Wil je op je gemak zijn, kom je niet af naar de activiteiten. Of werkt het zo niet? 
Ik ben nooit thuis 's avonds, ik zou niet eens kunnen meedoen aan dat avondeten.
" Krijg je dan onder je voeten? Moet je dan betalen voor eten dat je niet hebt gegeten?
Oh, aub, Flibit, hou hier alles bij wat er gebeurd en laat ons meegenieten van je tenondergang daar op dat kot. 't Zou zo niks voor mij zijn, ze moeten mij allemaal met rust laten. Vriendelijkheid en eens samen eten allemaal goed en wel, maar niet van die verplichte shit, ga weg.