Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Mastamane

Legacy Member
Heb zonet wat de slides van men majors bekeken en ik ben toch blij met mijn keuze. :)

J.F.

Legacy Member
Nas zei:
21 Jump Street is echt nog een grappige film

Spijtig dat ik geen talen mag kiezen, anders had ik wel Frans of Duits gekozen om die wat op te frissen

Mag ge geen vakken van andere faculteiten kiezen? Ik wil Frans en statistiek :)

AmandaH

Legacy Member
Ik doe eigenlijk bijna nooit mee aan zo kot-evenementen :p 'k heb wel betere dingen te doen dan 1 avond per week te verdoen aan zoiets. Ik doe dat één of twee keer per semester ofzo.

Mastamane

Legacy Member
AmandaH zei:
Ik doe eigenlijk bijna nooit mee aan zo kot-evenementen :p 'k heb wel betere dingen te doen dan 1 avond per week te verdoen aan zoiets. Ik doe dat één of twee keer per semester ofzo.

Ik eet soms ook samen met men buurman. Gewoon een pan vol pitavlees klaarmaken en dan een pintje erbij en broodjes. Niks geregel, niet teveel werk. Zo moet dat zijn...

Drew

Legacy Member
J.F. zei:
Mag ge geen vakken van andere faculteiten kiezen? Ik wil Frans en statistiek :)
Ja, maar geen taalvakken. Ook moeten ze tussen de 5 en 7 stp zijn en in uw uurrooster passen.

TheRedDevils

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Net cursussen besteld (en betaald) maar geraak niet ingelogd op die portaalsite om mijn mail te kunnen checken. Dus ik kan het bewijs van aankoop niet afdrukken. Prutsers.
Nog maar eens een mail sturen naar iemand dat ik niet ingelogd geraak. Altijd vant zelfde.

Tis al opgelost :s Echt vreemd, ik heb er geen verklaring voor.
Op Safari ist altijd van : 'verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam'
En op Chrome geraak ik meteen ingelogd :s:s:s

Th1x4nG

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Tis al opgelost :s Echt vreemd, ik heb er geen verklaring voor.
Op Safari ist altijd van : 'verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam'
En op Chrome geraak ik meteen ingelogd :s:s:s

Simpel: Safari zuigt apenkloten.

J.F.

Legacy Member
Drew zei:
Ja, maar geen taalvakken. Ook moeten ze tussen de 5 en 7 stp zijn en in uw uurrooster passen.

En 2 vakken van 3 sp bijvoorbeeld? Da's wel stom, anders kon hij Frans van economie nemen ofzo (da's bij ons maar 3 sp).

Fliblit

Legacy Member
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.

lantaarnpaal

Legacy Member
Fliblit zei:
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.

:lol:

Nas

Legacy Member
Fliblit zei:
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.
Is het met drank?

Drew

Legacy Member
Fliblit zei:
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.
Ik dacht dat ge in Leuven zat? :s

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.

wtf hebt gij zoiets nu weer gevonden :/ sucks to be you man :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan