Nooby4Ever
Legacy Member
ryoudragon zei:Ingeschreven en meteen is alle ergernis wegI think it was the stress talking
opvallend! veel studenten die zich nu nog kwamen inschrijvenen ik maar denken dat ik ongelooflijk laat was
596,30€ kwijt, dat wordt een maandje bokes met choco eten![]()
Ik ga me pas maandag inschrijven


vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')

