Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Nooby4Ever

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ingeschreven en meteen is alle ergernis weg :p I think it was the stress talking :unsure:

opvallend! veel studenten die zich nu nog kwamen inschrijven :oink:
en ik maar denken dat ik ongelooflijk laat was :p

596,30€ kwijt, dat wordt een maandje bokes met choco eten :unsure:

Ik ga me pas maandag inschrijven :p

Ardo

Legacy Member
damn elken dag les, veel springuren en vant een naart ander hollen, gedaan me enkel lessen van hawe op schoonmeersen:oink:

Atmosphere

Legacy Member
Studeer nu Marketing aan Hogent. Net lessenrooster gezien, wtf.

De maandag geen les (jeuj, daar ben je veel mee), alle andere dagen 8u15 les.:unsure:

Vallen daar veel lessen te skippen of zijn die noodzakelijk?

Fliblit

Legacy Member
Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk eten :puke: vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')

NotoriousP

Legacy Member
Sucks to be you.

Echt content van mijn studioke, eindelijk geen gezamenlijke douches & keuken!

ryoudragon

Legacy Member
Ingeschreven op Artevelde, maar als ik probeer mijn lesrooster te raadplegen, wordt ik doorverwezen naar die database waar enkel Kantienberg zijn uren kan raadplegen. Ik zit in Kattenberg nu...

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk eten :puke: vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')

Daarom zou ik dus nooit zo iets kiezen :D
Eens goeiedag zeggen en een klapke doen, ok, maar ik wil ook wel dingen alleen plannen :p

EDIT: waar zit gij eigenlijk? Op een residentie?

Tibokio

Legacy Member
Fliblit zei:
Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk eten :puke: vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')

Van zoiets zou ik dus spontaan vliegend schijt krijgen eh :puke:

Lorvet

Legacy Member
Fliblit zei:
Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk eten :puke: vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')
Gij asociale rebel!

TheRedDevils

Legacy Member
Net cursussen besteld (en betaald) maar geraak niet ingelogd op die portaalsite om mijn mail te kunnen checken. Dus ik kan het bewijs van aankoop niet afdrukken. Prutsers.
Nog maar eens een mail sturen naar iemand dat ik niet ingelogd geraak. Altijd vant zelfde.

Nas

Legacy Member
Ik ken die mensen op mijn kot ook redelijk goed. Meestal een keer per week 's avonds samen eten en soms ook es samen weg gaan.

Keuzevak kiezen zonder lijst is niet echt gemakkelijk :(

Utred

Legacy Member
Fliblit zei:
Sociaal kot is sociaal. Ik heb er nu al spijt van dat ik voor zo'n gemeenschapsshit heb gekozen. Vanmiddag stadsspel en wéér gezamenlijk eten :puke: vanochtend gingen ze ook samen ontbijten, fuck da :')

Wat een bende homo's.

Mastamane

Legacy Member
Mijn overbuur heeft een ps3 op kot. Met hem ben ik ook wel sociaal... :p

Utred

Legacy Member
Filmavond van de studentenvereniging. We mogen stemmen.


Snow White And The Huntsman
Project X
21 Jump Street
The Hunger Games
The Lucky One
New Year's Eve


:sop:

Nas

Legacy Member
21 Jump Street is echt nog een grappige film

Spijtig dat ik geen talen mag kiezen, anders had ik wel Frans of Duits gekozen om die wat op te frissen

Utred

Legacy Member
21 jump street is inderdaad nog deftig. Heeft ook nog geen enkele stem.
Momenteel zijn The Hunger Games en The Lucky One aan het winnen.

Eén van de nadelen van in een wijvenrichting zitten:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan