Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Gisteren heb ik om half 4 mijn studentenkaart verstuurd naar de KUL, ik had hem om 12 uur vandaag al terug
Was de nmbs ook maar zo snel
coldplayke zei:Gisteren heb ik om half 4 mijn studentenkaart verstuurd naar de KUL, ik had hem om 12 uur vandaag al terug
Was de nmbs ook maar zo snel
Ik heb de mijne nog niet eens verstuurd of ik had al een nieuwe.

J.F. zei:Ja, die zijn inderdaad echt supersnel. Maar ik vind die studentenkaarten zo raar dit jaar, zo "donker". Allez, mijne toch![]()

http://i.imgur.com/4tpFf.pngcoldplayke zei:Ik zie er uit als een Turk.![]()
Ik had het eerder over het feit dat je er uit ziet als een Turkcoldplayke zei:Ik ben geen racist he, ik wil er gewoon uit zien als mezelf![]()
glashelder zei:Waarom moeten jullie je studentenkaart opzenden? Om te vernieuwen of zo? Die van de UGent zijn 5 jaar geldig of zo. Wel jammer, ik wil een ander fotootjeEn hij is heel vuil doordat ik hem altijd als latje gebruik tijdens de examens
![]()

Utred zei:Ik loop al een heel jaar rond met een studentenkaart die niet kan gescand worden omdat ze gans vervaagd is. Niet echt goeie kwaliteit![]()