Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
GIT-traject zou vandaag goedgekeurd moeten zijn. Kan me dan herinschrijven en mn cursussen bestellen, finally :D

coldplayke

Legacy Member
Gisteren heb ik om half 4 mijn studentenkaart verstuurd naar de KUL, ik had hem om 12 uur vandaag al terug :unsure:

Was de nmbs ook maar zo snel

J.F.

Legacy Member
Ja, die zijn inderdaad echt supersnel. Maar ik vind die studentenkaarten zo raar dit jaar, zo "donker". Allez, mijne toch :p

Mueske

Legacy Member
coldplayke zei:
Gisteren heb ik om half 4 mijn studentenkaart verstuurd naar de KUL, ik had hem om 12 uur vandaag al terug :unsure:

Was de nmbs ook maar zo snel

Ik heb de mijne maandag verstuurd, en nog niets terug. :/

Ironpole

Legacy Member
Ik ga nog in de Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen terechtkomen, wie had dat gedacht! :woohoo:

Lukieezzz

Legacy Member
coldplayke zei:
Gisteren heb ik om half 4 mijn studentenkaart verstuurd naar de KUL, ik had hem om 12 uur vandaag al terug :unsure:

Was de nmbs ook maar zo snel

Al terug :p Ik heb de mijne nog niet eens verstuurd of ik had al een nieuwe.

TheRedDevils

Legacy Member
Mijn voorlopig rooster van 24 SP (volgend semester dan 33)

Maandag
10:30 - 12:30 Ondernemingsvaardigheden
15:45 - 17:45 Informatiemanagement
18:00 - 20:00 Keuzevak 1

Dinsdag
10:30 - 12:30 Financiële Rekenkunde oefeningen
18:00 - 20:00 Keuzevak 2

Woensdag vrij

Donderdag
8:15 - 10:15 : Financiële Rekenkunde theorie
10:30 - 12:30 :Vennootschapsbelasting

Vrijdag
8:15 - 10:15 Algemeen Management

Keuzevakken ben ik nog niet helemaal uit dus kan nog veranderen. Wel klote dat die altijd zo laat zijn :s:s

coldplayke

Legacy Member
J.F. zei:
Ja, die zijn inderdaad echt supersnel. Maar ik vind die studentenkaarten zo raar dit jaar, zo "donker". Allez, mijne toch :p

Ik zie er uit als een Turk. :sop:

Proim

Legacy Member
Meh, ze hebben vandaag alles verzonden dus pas maandag hier thuis geleverd. Is het toegestaan om met een ingescande versie van het document voor treinabo dat te gaan aanvragen?

glashelder

Legacy Member
Waarom moeten jullie je studentenkaart opzenden? Om te vernieuwen of zo? Die van de UGent zijn 5 jaar geldig of zo. Wel jammer, ik wil een ander fotootje :unsure: En hij is heel vuil doordat ik hem altijd als latje gebruik tijdens de examens :p

coldplayke

Legacy Member
Wss omdat ge bij de alma en zo ook korting krijgt, en anders kunt ge als ge stopt daar ook nog van profiteren

En die foto blijft gewoon hetzelfde :p

EDIT: alhoewel ze bij de alma ook nooit naar de datum gaan kijken

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Waarom moeten jullie je studentenkaart opzenden? Om te vernieuwen of zo? Die van de UGent zijn 5 jaar geldig of zo. Wel jammer, ik wil een ander fotootje :unsure: En hij is heel vuil doordat ik hem altijd als latje gebruik tijdens de examens :p

Ik loop al een heel jaar rond met een studentenkaart die niet kan gescand worden omdat ze gans vervaagd is. Niet echt goeie kwaliteit:unsure:

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
Ik loop al een heel jaar rond met een studentenkaart die niet kan gescand worden omdat ze gans vervaagd is. Niet echt goeie kwaliteit:unsure:

Hoe doe je dat dan als je gaat eten in de Brug of zo?

RonnoR

Legacy Member
Hier vernieuwen ze ook elk jaar de studentenkaart, maar wel met dezelfde foto. Jammer genoeg woog ik vier jaar geleden 15 kg meer en heb ik momenteel nog altijd diezelfde papzak foto :s. Telkens balen als ik die moet laten zien.

Utred

Legacy Member
Iemand anders zijn kaart gebruiken. Ik zou ze eens moeten vervangen maar dat moet in de ufo en er is daar altijd zo veel volk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan