Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Lander Dirkx
Waarschijnlijk stomste vraag ooit, ma die 12 studiepunten voor de keuzevakken verdeeld over de 2de en 3de fase, zijn deze verplicht op te nemen of niet?
(nooit naar ne infosessie ofz geweest dus ik weet van niks)

Ja Lander, goe bezig :rofl: ma jo, ich zen nooi naar ne infosessie gewees, wee ich veel

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Lander Dirkx
Waarschijnlijk stomste vraag ooit, ma die 12 studiepunten voor de keuzevakken verdeeld over de 2de en 3de fase, zijn deze verplicht op te nemen of niet?
(nooit naar ne infosessie ofz geweest dus ik weet van niks)

Ja Lander, goe bezig :rofl: ma jo, ich zen nooi naar ne infosessie gewees, wee ich veel


Het erge is dat zo'n mensen er dan nog door geraken ;_;

ryoudragon

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Het erge is dat zo'n mensen er dan nog door geraken ;_;

Ik heb doorde jaren heen mensen gehad die de Joepie lazen, HLN ophemelden en het toppunt was toch wel dat er iemand mij scheef bekeek toen ik online de krant aan het lezen was.
"wa zijt GIJ aan t doen?" *zit zelf op facebook*
- ik lees de... krant...? :wtf:
"uh?? Waarom da?"
- dit....is.... de richting... Journalistiek... :wtf:

En dan denk je dat trager praten mss zal helpen maar nee hoor :woohoo:

Of een aula die extreem hard begint te zuchten wanneer we de opdracht kregen een artikel!te schrijven. Ohnee, de horror!


lantaarnpaal zei:
kdenk dat dat eerder zoiets is als het om een jood gaat: $|$



∩( ・ω・)∩

Dat is zo effin' cute!! Teach me, master! *w*

ryoudragon

Legacy Member
josilirios zei:
omg kben echt blij dat die u tenminste nog steunt kheb echt al kei erge dinges gehoord van artevelde enal en dan zeker da van u enzo khoop echt dat ge het tot een goed einde brengt ze 't zal ni gemakkelijk zijn ma gij gaat da kunne ze °w° kduim echt zwaar mee ($;$)

Dude. :') Tging mij niet zozeer om die vrijstellingen (ook al is het belachelijk maar soit, als ze zelf al zeggen dat ik niet hoef af te komen naar de lessen ben ik ook weer gerustgesteld) maar wel puur om die on-be-schoft-heid in Artevelde. Bah >.> Die mensen doen duidelijk hun job nie graag en werken maar wat te graag tegen en geven graag es een snak en een beet. Uiteindelijk krijg je wel wat je nodig hebt, maar niet voor ze je eerst laten kruipen =.="
Ik moest wel mijn lach inhouden toen die lector die mij helpt zelf zei van "en nu mag je die papieren gaan afhalen bij die superlieve en enorm vrolijke mensen van de balie die hun job oh zo graag doen! :D" :')

josilirios zei:

Pas op é! Of ik ga nu lekker niets doen, en dan schrijf ik volgende week een liedje over mijn haters en dan haal ik het meteen weer van Youtube! :unsure:



@everyone else: Als ik mij nu zou gaan inschrijven 1ste jaar in Artevelde, modeltraject, zou ik tegen maandag dan al mijn lesrooster hebben? ^^" Hoe is dat bij jullie gegaan?

Brunette002

Legacy Member
Vanaf wanneer worden de vakken op Minerva aangepast aan het volgende jaar?

TheRedDevils

Legacy Member
Kga deze namiddag eens mijn lessenrooster samenstellen.
De groepen zijn nog niet bekend maar als IJT'er mag je kiezen in welke groep je zit dusja :cool:

Utred

Legacy Member
Brunette002 zei:
Vanaf wanneer worden de vakken op Minerva aangepast aan het volgende jaar?

Bij het begin van het academiejaar gaat dat automatisch. Je kan het ook zelf aanpassen bij uw aanbod.

Aprella

Legacy Member
Vanaf dit jaar ga ik Taal & Letterkunde (Engels/Nederlands) volgens aan de UA!

Lessenrooster is in ieder geval redelijk. Geen les op vrijdag, nooit les voor 10.30. Maandag is wel een erg lange dag... van 10.30 tot 20.00 met tussen door twee uur pauze.


Nu heb ik misschien een domme vraag: ik heb gezien dat twee opeen volgende uren op verschillende plaatsen worden geven (en ik gok op een 5 a 10 minuutjes om van het ene deel van de stadscampus naar het andere deel te wandelen) maar mis je dan niet al een deel van de les? Of wordt daar rekening mee gehouden?

Cadiuro

Legacy Member
Bij ons maakten de meeste proffen daar niet zo'n probleem van. Je kan eventueel vragen aan de eerste prof om zeker altijd op tijd te stoppen, of proberen een van beide lessen vijf of tien minuutjes te verlaten. Dat is bij ons voor twee vakken gelukt.

glashelder

Legacy Member
Hebben wij ook eens gehad, 15 minuten om van de Dunantlaan naar de Korte Meer te geraken. Was wel heel krap en de tweede prof was er zo eentje van "mensen die te laat zijn mogen niet meer binnen", dus de eerste prof stopte altijd een kwartiertje vroeger.

Syllabus van multivariate staat online. Opdrachten: een groepsopdracht met een technisch rapport en een codeboek en blahblah, drie groepspapers van elk 6000-8000 woorden en dan nog eens een individuele paper van evenveel woorden. En dan nog een examen ook. Kill me :'( 't Is wel een jaarvak, maar kom, 't zou niet mogen :sad:

Infineon

Legacy Member
Iemand ervaring met het vak 'inleiding tot het EU-recht' van Maresceau aan UGent?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan