Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
tommie314 zei:
Hij bedoel weldegelijk kotstudenten, omdat hij zo lang moet wachten vooraleer hij naar huis kan vertrekken.

... maar pendelstudenten kunnen toch ook pas op dat uur naar huis dan :p

glashelder

Legacy Member
tommie314 zei:
Die wonen in de regel dichter dan kotstudenten, en hebben er dus minder last van

'k Weet niet, 'k heb daar misschien een vertekend beeld op. Alle pendelstudenten die ik ken, pendelen omdat ze niet op kot mogen of omdat ze het zelf zouden moeten betalen of zo. Zo ook iemand die maar één trein per uur heeft naar haar huis, iemand die naar Kortrijk moet (niet bepaald dichtbij) en ik die ook 1,5u onderweg ben.

En dan ken ik nog kotstudenten uit freaking Lovendegem of zelfs uit Gent zelf :lol: Die zijn dan op kot gegaan omdat ze thuis teveel afleiding hadden (de ene z'n ouders hebben een snackbar en die werd nogal vaak gevraagd om mee te helpen en zo, de ander had altijd ruzie thuis). Maar dat zijn uitzonderingen natuurlijk, ik ken ook kotstudenten uit Antwerpen of zelfs Limburg.

Gatsby

Legacy Member
Wat doen jullie met handboeken die niet meer verkoopbaar zijn? Gooien jullie die gewoon weg of bewaar je die?

Lorvet

Legacy Member
Bewaren, vorig jaar heb ik er mij op betrapt dat ik regelmatig nog enkele zaken ging opzoeken. "Hoe zat dat nu weeral". Als ze in een nieuwe cursus gebruik maken van iets dat al gezien is, is dat altijd oppervlakkig en ben je blij dat je het eens grondig kan doornemen.

Gatsby

Legacy Member
En zo papieren cursussen? Ik vind dat echt stom dat die copyshops waar ze worden gedrukt €9 vragen voor een cursusje van net over de 100 pagina's.

Th1x4nG

Legacy Member
Khad 9,25 op statistiek... en echt oooooveral iets laten liggen :puke:

Kvraag zo aan de prof "kunde der hier nergens nog e kwartje uitknijpen?" Hij was not amused. :s

Fliblit

Legacy Member
Gatsby zei:
En zo papieren cursussen? Ik vind dat echt stom dat die copyshops waar ze worden gedrukt €9 vragen voor een cursusje van net over de 100 pagina's.

Ik steek mijn syllabussen (syllabi?) en nota's in een doos op zolder, mijn handboeken steek ik ergens in een kast.

Nooby4Ever

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Khad 9,25 op statistiek... en echt oooooveral iets laten liggen :puke:

Kvraag zo aan de prof "kunde der hier nergens nog e kwartje uitknijpen?" Hij was not amused. :s

aww dat moet frustrerend zijn, :hug:

Th1x4nG

Legacy Member
Khad op ne MC zo iets aangeduid dak nu gewoon iets had van 'allee wie pakt da nu' :sop:

maja kheb het getolereerd, da nog bij de huidige 75 stp steken zal wel ni mogen en zal ook geen goe plan zijn. ne keer ni niks doen in 1e zit en tkomt goeeeeeeeeeeeee zonder de 6 resterende tolerantiepunten :p.

Is er hier iemand op zoek naar boeken voor 1/2 ba TEW?

Racing_Genk

Legacy Member
kunde in 2de bach 66 stp opnemen en dan in 3de bach maar 54? Is da toegelaten?:p

Th1x4nG

Legacy Member
Racing_Genk zei:
kunde in 2de bach 66 stp opnemen en dan in 3de bach maar 54? Is da toegelaten?:p

Ja, 72 is sowieso geen probleem dacht ik. Als ik u iets mag aanraden is het van da te doen, geeft marge voor falen :p Kunt gij geen boeken gebruiken van mij?

Racing_Genk

Legacy Member
hoe komt gij aan 72? Als ge er twee keuzevakken oppakt hebt ge toch 66 ze :p

En kzal zien voor de boeken, als ze in nieuwstaat zijn mss wel

Th1x4nG

Legacy Member
Ja, een vak van 't derde bijpakken e, of nog een extra keuzevak. Hebt ge er geen 18 vrij in te vullen naast uw 2 majoren? Ik ga ERB doen, dus voor mij is dat 12 extra. Maar voor u 18 normaal?



  • Child - Organization
  • Portavoces Thematische woordenschat Spaans
  • die 2 van Engels
  • die 2 van Frans // allemaal zo goed als mint condition, enkel Engels heb ik ne keer of 2, 3 meegedaan naar Leuven
  • Productie & logistiek // niet meer nieuw maar wel veel zuiverder dan wat ik bij de rest heb gezien... Enkel met potlood aangeduid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan