glashelder
Legacy Member
tommie314 zei:Hij bedoel weldegelijk kotstudenten, omdat hij zo lang moet wachten vooraleer hij naar huis kan vertrekken.
... maar pendelstudenten kunnen toch ook pas op dat uur naar huis dan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:Hij bedoel weldegelijk kotstudenten, omdat hij zo lang moet wachten vooraleer hij naar huis kan vertrekken.

coldplayke zei:Soms heb ik dat ook wel dat als ik mijn vriendenlijst op kuis, ik de verkeerde perongeluk weg doe, en dan durf ik die niet terug toe te voegen
Sorry fliblit![]()
tommie314 zei:Die wonen in de regel dichter dan kotstudenten, en hebben er dus minder last van
Die zijn dan op kot gegaan omdat ze thuis teveel afleiding hadden (de ene z'n ouders hebben een snackbar en die werd nogal vaak gevraagd om mee te helpen en zo, de ander had altijd ruzie thuis). Maar dat zijn uitzonderingen natuurlijk, ik ken ook kotstudenten uit Antwerpen of zelfs Limburg.Gatsby zei:Wat doen jullie met handboeken die niet meer verkoopbaar zijn? Gooien jullie die gewoon weg of bewaar je die?

Kan je al op Minerva? Imoustii zei:Kunnen anderen mensen wel op oasis.ugent.be ? Ik geraak er niet opad:
Gatsby zei:En zo papieren cursussen? Ik vind dat echt stom dat die copyshops waar ze worden gedrukt €9 vragen voor een cursusje van net over de 100 pagina's.
Th1x4nG zei:Khad 9,25 op statistiek... en echt oooooveral iets laten liggen
Kvraag zo aan de prof "kunde der hier nergens nog e kwartje uitknijpen?" Hij was not amused.![]()

.Gatsby zei:^ Ik kan er op zonder problemen.
Lorvet zei:Kan je al op Minerva? I
Via IE lukt het welRacing_Genk zei:kunde in 2de bach 66 stp opnemen en dan in 3de bach maar 54? Is da toegelaten?![]()
Kunt gij geen boeken gebruiken van mij?