Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
:lol:

We krijgen blijkbaar een nieuwe webmail. Spannend. Hopelijk gaan ze het niet verkloten gelijk minerva met de update.

Mijn Minerva is vermaakt :) De agenda-icoontjes die bleven staan zijn weg en 't is ook niet meer zo traag.

Het zou tof zijn moesten ze de link naar de webmail nog fixen (wordt steeds uitgelogd als ik daar op klik).

kil911ler

Legacy Member
Utred zei:
:lol:

We krijgen blijkbaar een nieuwe webmail. Spannend. Hopelijk gaan ze het niet verkloten gelijk minerva met de update.

Bij ons zijn we tijdens de zomer ook al overgestapt. Van Hermes naar Office 365 :p

Proim

Legacy Member
De miserie begint al bij de overstap van Kortrijk naar Leuven. Onze credits worden blijkbaar niet automatisch overgedragen omdat we zogezegd aan een volledig nieuwe inschrijving beginnen.
Dat kan nu toch echt zo moeilijk niet zijn om dat eens in orde te maken :unsure:

Put_met_keren

Legacy Member
Aargh HoGent :angry:

Er is een probleem met de cursusverkoop. Ik bestel en betaal online cursussen, ik krijg een bevestigingsmail en daarin staat dat ik een mail ga krijgen als de cursussen beschikbaar zijn in Aalst terwijl ik in Gent zit.
'k Ben ook niet de enige met dit probleem hoor ik van anderen.
'k Heb hier al aan de telefoon gehangen met 35 verschillende personen, iedere keer is het van: "ik ga u doorschakelen". Een keer werd verbinding zelfs verbroken.
Ik word hier van het kaske naar de muur gestuurd en blijf uitkomen bij mensen die van niks weten.
Nu heb ik weer een nummer gekregen maar ik heb daar al naar gebeld en dat was een mevrouw die helemaal niks met de hogeschool te maken had.

Tsubasa

Legacy Member
Cadiuro zei:
Kmoet mijn broer wegdoen want die vertrekt op Parijsreis. Fuck man dees is vroeg :s

Toen was mijn shift al 24 minuten bezig! Dag 13 van het fabrieksleven gepasseerd. Nog 6!

On topic: curriculum in orde aan't brengen!

phixiuZ

Legacy Member
Tibokio zei:
Aha, mijn lessenrooster is online. Chill, woensdag geen les ^^

maandag én vrijdag geen les :love:

... mijnen donderdag overlapt bijna volledig wel :sad:, maar wie gaat er tegenwoordig nog naar de les :)

SoYeah

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik kan mijn ISP niet vervolledigen omdat ik een vak niet kan toevoegen. De enige die dit kan toevoegen is de ISP-verantwoordelijke. Ik kan mijn ISP niet naar hem doorsturen, want mijn ISP is niet volledig. :')

Sense. It makes none.

Lorvet

Legacy Member
phixiuZ zei:
maandag én vrijdag geen les :love:

... mijnen donderdag overlapt bijna volledig wel :sad:, maar wie gaat er tegenwoordig nog naar de les :)
Burgies die amper les hebben :eek:

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:

Kheb u zo gemist :hug:

phixiuZ zei:
maandag én vrijdag geen les :love:

... mijnen donderdag overlapt bijna volledig wel :sad:, maar wie gaat er tegenwoordig nog naar de les :)

Dinsdag, woensdag en vrijdag geen les :cool: maar ik ga wel nog wat vakken verschuiven

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Kheb u zo gemist :hug:



Dinsdag, woensdag en vrijdag geen les :cool: maar ik ga wel nog wat vakken verschuiven

Jaja, we weten het al :sop: ge hoeft da geen duust keer te zeggen zenneee

Ironpole

Legacy Member
19 uur les per week hier. Vrijdag enkel les tussen 14:30 - 17:15, das echt om kotstudenten die lang onderweg zijn te kloten hé... Heb het elk jaar al zo gehad. In mijn tweede bachelor ook: één lesuurke om 08:30 en één om 16:15, tof tof. Maandag ook pas om 14:30 les, dan kan ik mss zondagavond nog thuis blijven. Moet wel nog ergens twee lesuren van een keuzevakken ertussen krijgen.

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Jaja, we weten het al :sop: ge hoeft da geen duust keer te zeggen zenneee

Ik moet toch de mensen hier wat jaloers maken? Altijd elkaar steunen is ook maar saai. Trouwens, ge hebt mij van facebook gesmeten, uw mening telt niet meer.

glashelder

Legacy Member
Ironpole zei:
19 uur les per week hier. Vrijdag enkel les tussen 14:30 - 17:15, das echt om kotstudenten die lang onderweg zijn te kloten hé... Heb het elk jaar al zo gehad. In mijn tweede bachelor ook: één lesuurke om 08:30 en één om 16:15, tof tof. Maandag ook pas om 14:30 les, dan kan ik mss zondagavond nog thuis blijven. Moet wel nog ergens twee lesuren van een keuzevakken ertussen krijgen.

Kotstudenten? Bedoel je niet pendelstudenten? Een uurtje om 8u30 en eentje om 16u15, als je een kot hebt ga je tussendoor gewoon naar je kot, een pendelstudent zit daar dan een beetje te koekeloeren in de bib of zo :p Da's gewoon vragen om niet naar de les te komen, als ik 4+ tussenuren doe ik dat een of twee keer en dan denk ik "fuck it" :unsure:

Als we dan toch aan 't klagen zijn... Ik heb niet zoveel les, maar ze slagen er altijd in om dat op rare uren te zetten. Zo heb ik drie dagen in de late namiddag of zelfs avond les (tot 18u45 en zo), en de overige twee dagen mag ik om 8u30 beginnen. Kwestie van m'n bioritme te verneuken. Er zal wel wat geskipt worden want ik heb niet veel zin om thuis te komen om 20u30, nog te moeten eten en eventueel iets voorbereiden en dan direct in m'n bed te kruipen om er om 6u30 weer uit te mogen.

En ik weet al helemaal niet wanneer ik Mark moet zien met die onmogelijke uren :sad: Drie dagen van de week thuis tussen 19u en 20u30, en twee dagen moeten opstaan om 6u30. Normaal zie ik Mark 's avonds, ergens van de vroege avond tot na middernacht, dat krijg ik daar gewoon niet in gepropt.

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik moet toch de mensen hier wat jaloers maken? Altijd elkaar steunen is ook maar saai. Trouwens, ge hebt mij van facebook gesmeten, uw mening telt niet meer.

Soms heb ik dat ook wel dat als ik mijn vriendenlijst op kuis, ik de verkeerde perongeluk weg doe, en dan durf ik die niet terug toe te voegen :unsure:

Sorry fliblit :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan