Ironpole zei:
19 uur les per week hier. Vrijdag enkel les tussen 14:30 - 17:15, das echt om kotstudenten die lang onderweg zijn te kloten hé... Heb het elk jaar al zo gehad. In mijn tweede bachelor ook: één lesuurke om 08:30 en één om 16:15, tof tof. Maandag ook pas om 14:30 les, dan kan ik mss zondagavond nog thuis blijven. Moet wel nog ergens twee lesuren van een keuzevakken ertussen krijgen.
Kotstudenten? Bedoel je niet pendelstudenten? Een uurtje om 8u30 en eentje om 16u15, als je een kot hebt ga je tussendoor gewoon naar je kot, een pendelstudent zit daar dan een beetje te koekeloeren in de bib of zo

Da's gewoon vragen om niet naar de les te komen, als ik 4+ tussenuren doe ik dat een of twee keer en dan denk ik "fuck it"
Als we dan toch aan 't klagen zijn... Ik heb niet zoveel les, maar ze slagen er altijd in om dat op rare uren te zetten. Zo heb ik drie dagen in de late namiddag of zelfs avond les (tot 18u45 en zo), en de overige twee dagen mag ik om 8u30 beginnen. Kwestie van m'n bioritme te verneuken. Er zal wel wat geskipt worden want ik heb niet veel zin om thuis te komen om 20u30, nog te moeten eten en eventueel iets voorbereiden en dan direct in m'n bed te kruipen om er om 6u30 weer uit te mogen.
En ik weet al helemaal niet wanneer ik Mark moet zien met die onmogelijke uren

ad: Drie dagen van de week thuis tussen 19u en 20u30, en twee dagen moeten opstaan om 6u30. Normaal zie ik Mark 's avonds, ergens van de vroege avond tot na middernacht, dat krijg ik daar gewoon niet in gepropt.