Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
En op je eerste dag kan je daar gratis pinten drinken (na de rondleiding).
Succes fcberke!

Kowalskii

Legacy Member
TheRedDevils zei:
En op je eerste dag kan je daar gratis pinten drinken (na de rondleiding).
Succes fcberke!

idd:D

tis den 24ste ook weer gratis witte wijn, gratis kanon zuipen :love:

phixiuZ

Legacy Member
of als ze daar plots op nen doodgewone avond een gratis vat geven en der is ver geen kat.. yucca :bow:

freakykiller

Legacy Member
Idd geestig dan :D
Zo was mijn allereerste avond in Gent. Den donderdag voort begin van het academiejaar

Baats

Legacy Member
Man man, eens ge in't buitenland zit beseft ge pas hoe zot Gent wel niet is :D

Hier sluit alles om 2u en kosten de pinten €5..

Lorvet

Legacy Member
moustii zei:
Terug van een geweldige bach launch met de vtk :D
Ik verwacht de verhalen in mijn inbox :p
Ook grappig om te zien dat de helft van degenen die meegaan waarschijnlijk de eindstreep niet zullen halen :woohoo:

moustii

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik verwacht de verhalen in mijn inbox :p
Ook grappig om te zien dat de helft van degenen die meegaan waarschijnlijk de eindstreep niet zullen halen :woohoo:

Echt sappige verhalen zijn er niet denk ik ( :unsure: ) maar als eerste kennismaking was het wel echt super!
Ik had een totaal andere sfeer en type van klasgenoten verwacht maar het viel enorm mee :D
Die gedachte dwaalde de voorbije dagen ook al door mijn hoofd. Nu is de vraag bij welke helft hoor ik :baard:

Cadiuro

Legacy Member
Kmoet mijn broer wegdoen want die vertrekt op Parijsreis. Fuck man dees is vroeg :s

kil911ler

Legacy Member
@ryou: toen je aanklopte bij HoGent... ge hebt toch nie gezegd da ge van Artevelde kwam?

If so... dan vroeg je gewoon voor problemen imo :unsure:

ryoudragon

Legacy Member
kil911ler zei:
@ryou: toen je aanklopte bij HoGent... ge hebt toch nie gezegd da ge van Artevelde kwam?

If so... dan vroeg je gewoon voor problemen imo :unsure:

Ik ben daar nog ni eens langsgeweest O.o. Tis in artevelde dat ze zo een gatachterlijk en onbeschofde bek opentrokken. Maar ze staan er dan ook voor bekend :woohoo:

Kans zit erin dat ik unief ga doen, puur en alleen omdat die onbeschofte wijven van Artevelde nul komma nul moeite doen om je es vriendelijk te helpen. Ik heb echt al geen goesting meer om nog te bellen, tis toch maar voor een snak en een beet >.> mijn maat en ik maakten er de afgelopen drie jaar een sport van om die balie zo veel mogelijk te ontwijken :') of express wachten tot het die enige lieve was die maar 1halve dag in de week er werkt. Dan zag je bij haar zo een rijtje staan en bij die vieze teut niemand :')


Cadiuro zei:
Kmoet mijn broer wegdoen

Dat las ik effe verkeerd :')

Exorikos

Legacy Member
Ik kan mijn ISP niet vervolledigen omdat ik een vak niet kan toevoegen. De enige die dit kan toevoegen is de ISP-verantwoordelijke. Ik kan mijn ISP niet naar hem doorsturen, want mijn ISP is niet volledig. :')

Utred

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik kan mijn ISP niet vervolledigen omdat ik een vak niet kan toevoegen. De enige die dit kan toevoegen is de ISP-verantwoordelijke. Ik kan mijn ISP niet naar hem doorsturen, want mijn ISP is niet volledig. :')

:lol:

We krijgen blijkbaar een nieuwe webmail. Spannend. Hopelijk gaan ze het niet verkloten gelijk minerva met de update.

Exorikos

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik kan mijn ISP niet vervolledigen omdat ik een vak niet kan toevoegen. De enige die dit kan toevoegen is de ISP-verantwoordelijke. Ik kan mijn ISP niet naar hem doorsturen, want mijn ISP is niet volledig. :')

Ik moet blijkbaar sowieso wachten tot mijn examenrooster gekozen is. Helaas kan ik nu dat vak niet kiezen op mijn examenrooster. Toch maar eens langs zijn kantoor gaan dan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan