freakykiller
Legacy Member
ryoudragon zei:Welke school?
UGent, ja was het al weer vergeten te vermelden
(had er nochtans aan gedacht !)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ryoudragon zei:Welke school?
(had er nochtans aan gedacht !)Exorikos zei:En jij bent?
Mastamane zei:Second one out: Exorikos
Ge moet maar durvenCadiuro zei:Ja der begonnen daarnet al vragen gesteld te worden waarvan ik dacht 'ja, die gaat echt nog domme vragen stellen dees jaar'. Kzeg niet dat mensen geen domme vragen mogen stellen, ge kunt altijd eens iets niet gezien of begrepen hebben, maar ze moeten niet overdrijven.
Maar tis nog niet zover, misschien valt dat mee.


fcberke zei:is dat normaal dat je uw boeken moet gaan halen op café? allé dat staat toch op de VEK

fcberke zei:is dat normaal dat je uw boeken moet gaan halen op café? allé dat staat toch op de VEK


Orchidee_x zei:Neenee die domme vragen stellen, dat gaan ze echt wel doen. Tis hogeschool voor iets hé, de meesten moeten, net zoals in het middelbaar alles voor hun neus gestoken zijn wat ze moeten kennen; iets zelfstandig opzoeken is al bijna te veel gevraagd.
Domme opmerkingen mag je wel altijd hier in de thread posten![]()
ryoudragon zei:Wut
Ik heb nog wat domme opmerkingen uit de afgelopen drie jaar, zal ze morgen es posten![]()

fcberke zei:het is boekhoudweek in de yucca! maar het lijkt zo raar boeken afhalen op café![]()
ryoudragon zei:Pffft... Hogeschool Gent biedt niet aan wat ik wil en Taal en Letterkunde vrees ik niet aan te kunnen omdat ik ook nog ens twee avondscholen heb. En Als ik met Artevelde moet verderdoen, ben ik tegen december nog niet ingeschreven >.>
fcberke zei:het is boekhoudweek in de yucca! maar het lijkt zo raar boeken afhalen op café![]()

Ik denk een voor trempen en zagen en de andere waar ze Japanse smileykunde volgt.Misericordiam zei:Ten derde: wat doet gij eigenlijk in twee avondscholen?