ryoudragon
Legacy Member
glashelder zei:Unief OF hogeschool? Weet je het nog niet?![]()
pft nee. Ik weet nog niet eens WAT ik wil studeren
Ik dacht "bwoah, middelbaar onderwijs Engels - Nederlands lijkt me wel leuk, das een eitje voor iemand met mijn opleiding". (dan heb ik het over de taalvakken hé. Ik weet niets van pedagogie en wil er graag veel over bijleren ^^) Maar ze weigeren mij vrijstellingen te geven voor Engels en Nederlands theorie :') (quasi dezelfde cursussen btw)zeggen ze zo van "ja nee maar jij hebt JOURNALISTIEK gericht Engels gezien, wij gaan jou SCHOOLgericht Engels en Nederlands geven." Dude... ik heb mij 3 jaar zitten doodvervelen tijdens de Engelse en Nederlandse les, ik ga echt niet nog es zo'n shizzle ondergaan. =.="
Heb zelfs een lector Ne-En uit journ die mij wil verdedigen, heb dat ook op mijn documenten gezet, maar ze WEIGEREN zelfs nog maar contact met haar op te nemen. Dat is toch puur tegentjok willen doen >.>
En vooral die eeuwige eeuwige onbeleefdheid T_T (met twee woorden spreken is uit de mode?) En dat van het kastje naar de muur sturen. :/ Tis nooit iemand zijn 'verantwoordelijkheid' tis altijd een anderen dienst die dat moet regelen. Maar wat een toeval! Die persoon die dat regelt is dan net met verlof van de week! Of het nr van de dienst is veranderd of... en dat maak ik dan allemaal mee op nog geen drie dagen tijd. Heb het echt gehad met die zever. :/
" bij welke instelling is dat?
=.="
maar voor Engels is het zo klak dezelfde cursus. Op de opendeurdag zei die lector Engels zelf al "ach, kom dan gwn ni naar de les en doe enkel je examen mee?
ik spreek altijd netjes met twee woorden als ik iets ga vragen en dan is da altijd maar steek sneer, gemene opmerking...en die dwaze organisatie ook >.> ipv dat ze alles in enen keer vragen, sturen ze mij van het kastje naar de muur en zeggen ze allemaal iets anders omtrent de vrijdtellingen en inschrijvingen en whatnot
wat eenduidigheid en beleefdheid zou mij al meteen warm maken om er te gaan studeren.
) ?