Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

ryoudragon

Legacy Member
glashelder zei:
Unief OF hogeschool? Weet je het nog niet? :p

pft nee. Ik weet nog niet eens WAT ik wil studeren :p Ik dacht "bwoah, middelbaar onderwijs Engels - Nederlands lijkt me wel leuk, das een eitje voor iemand met mijn opleiding". (dan heb ik het over de taalvakken hé. Ik weet niets van pedagogie en wil er graag veel over bijleren ^^) Maar ze weigeren mij vrijstellingen te geven voor Engels en Nederlands theorie :') (quasi dezelfde cursussen btw)
zeggen ze zo van "ja nee maar jij hebt JOURNALISTIEK gericht Engels gezien, wij gaan jou SCHOOLgericht Engels en Nederlands geven." Dude... ik heb mij 3 jaar zitten doodvervelen tijdens de Engelse en Nederlandse les, ik ga echt niet nog es zo'n shizzle ondergaan. =.="

Heb zelfs een lector Ne-En uit journ die mij wil verdedigen, heb dat ook op mijn documenten gezet, maar ze WEIGEREN zelfs nog maar contact met haar op te nemen. Dat is toch puur tegentjok willen doen >.>

En vooral die eeuwige eeuwige onbeleefdheid T_T (met twee woorden spreken is uit de mode?) En dat van het kastje naar de muur sturen. :/ Tis nooit iemand zijn 'verantwoordelijkheid' tis altijd een anderen dienst die dat moet regelen. Maar wat een toeval! Die persoon die dat regelt is dan net met verlof van de week! Of het nr van de dienst is veranderd of... en dat maak ik dan allemaal mee op nog geen drie dagen tijd. Heb het echt gehad met die zever. :/

Gatsby

Legacy Member
Mijn vriendin moet filo opnieuw doen en die lessen vallen blijkbaar elke maandagavond van 19u tot 21u.
Ocharme.

josilirios

Legacy Member
@ ryou, serieus waarom geven ze dat niet de mensen zijn zo oneerlijk en jaloers op wat jij al hebt bereikt =.=" ik kan zo kwaad worden door zo een dingen want je hebt het duidelijk al eens gehad je gaat je nu gewoon vervelen in die lessen :S =.="

Mastamane

Legacy Member
josilirios zei:
@ ryou, serieus waarom geven ze dat niet de mensen zijn zo oneerlijk en jaloers op wat jij al hebt bereikt =.=" ik kan zo kwaad worden door zo een dingen want je hebt het duidelijk al eens gehad je gaat je nu gewoon vervelen in die lessen :S =.="

Ik had in het middelbaar zo al eens wiskunde gekregen, wouden ze mij dat op het unief wel niet nog eens geven zeker, de klojo's!!!

ryoudragon

Legacy Member
josilirios zei:
@ ryou, serieus waarom geven ze dat niet de mensen zijn zo oneerlijk en jaloers op wat jij al hebt bereikt =.=" ik kan zo kwaad worden door zo een dingen want je hebt het duidelijk al eens gehad je gaat je nu gewoon vervelen in die lessen :S =.="

Mja, mocht je nu zeggen tis in een andere instelling en het is compleet andere leerstof, graag :) maar voor Engels is het zo klak dezelfde cursus. Op de opendeurdag zei die lector Engels zelf al "ach, kom dan gwn ni naar de les en doe enkel je examen mee? :)" die bedoelde dat goed maar een grote motivatie is het niet als ze je al zelf gaan zeggen dat je niet moet afkomen.

Mastamane zei:
Ik had in het middelbaar zo al eens wiskunde gekregen, wouden ze mij dat op het unief wel niet nog eens geven zeker, de klojo's!!!

Erg hé!! Ö :p
Zie hierboven, tis wel degelijk binnen dezelfde school en zelfde leerstof enzo. En dat ik die vrijstellingen mss uiteindelijk toch niet krijg, is nog niet zo een ramp, maar wel de manier WAAROP. Man.... Der zijn echt veel klachten over de onbeleefdheid bij de balie en het secretariaat in Artevelde en ik merk nu opnieuw maar al te goed waarom. :/ dat ontneemt een mens toch echt zijn goesting om nog binnen diezelfde instelling verder te studeren >.>

Ironpole

Legacy Member
glashelder zei:
Iedereen toch? Je moet wel handmatig veranderen naar academiejaar 2012-2013 (en dat doe je door, paradoxaal genoeg, links op 'aanbod 2011-2012' te klikken en dan kan je daar ergens kiezen om te veranderen).

Ah ok, bedankt!

Heb maar alle documentjes al gedownload die op de cursussen staan. Vaak converteren ze gewoon die files van het vorige jaar en deleten ze die nadien.

ryoudragon

Legacy Member
glashelder zei:
Wordt het dan niet eens tijd dat je dat beslist? Aangezien je daar maandag wel moet zitten :p

Weetik :p ik was eerst compleet overtuigd van secundair, dan getwijfeld voor toch unief... Nu had ik dan beslist om toch secundair te doen maar door al dat gezever... Ik heb echt geen zin om nog meer documenten op te moeten vragen bij extreem onbeschofte mensen, om sneren te moeten krijgen... Bah. :( ik spreek altijd netjes met twee woorden als ik iets ga vragen en dan is da altijd maar steek sneer, gemene opmerking...en die dwaze organisatie ook >.> ipv dat ze alles in enen keer vragen, sturen ze mij van het kastje naar de muur en zeggen ze allemaal iets anders omtrent de vrijdtellingen en inschrijvingen en whatnot :crazy: wat eenduidigheid en beleefdheid zou mij al meteen warm maken om er te gaan studeren.

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
Weetik :p ik was eerst compleet overtuigd van secundair, dan getwijfeld voor toch unief... Nu had ik dan beslist om toch secundair te doen maar door al dat gezever... Ik heb echt geen zin om nog meer documenten op te moeten vragen bij extreem onbeschofte mensen, om sneren te moeten krijgen... Bah. :( ik spreek altijd netjes met twee woorden als ik iets ga vragen en dan is da altijd maar steek sneer, gemene opmerking...en die dwaze organisatie ook >.> ipv dat ze alles in enen keer vragen, sturen ze mij van het kastje naar de muur en zeggen ze allemaal iets anders omtrent de vrijdtellingen en inschrijvingen en whatnot :crazy: wat eenduidigheid en beleefdheid zou mij al meteen warm maken om er te gaan studeren.

Ach, bureaucratie. Ik loop al twee maanden te zagen en te bellen voor een mail met afbetalingsplan zodat ik mijn inschrijvingsgeld kan betalen, maar nee, ze willen het blijkbaar niet :lol:

ryoudragon

Legacy Member
Pffft... Hogeschool Gent biedt niet aan wat ik wil en Taal en Letterkunde vrees ik niet aan te kunnen omdat ik ook nog ens twee avondscholen heb. En Als ik met Artevelde moet verderdoen, ben ik tegen december nog niet ingeschreven >.>

freakykiller

Legacy Member
Hoelang duren goedkeuringen voor uw inschrijving (niet model traject :sop:) ?
Aleja ik doe eens zot en ga voor 72 studiepunten maar die gaan toch niet moeilijk doen hé ?

ryoudragon

Legacy Member
freakykiller zei:
Hoelang duren goedkeuringen voor uw inschrijving (niet model traject :sop:) ?
Aleja ik doe eens zot en ga voor 72 studiepunten maar die gaan toch niet moeilijk doen hé ?

Welke school?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan