Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of lerenLorvet zei:Ik moest niets betalen toen ik de mijne liet vervangen. En ja, het is altijd wel even aanschuiven, maar intussen kunt ge een boekske lezen ofzo.
Nas zei:Of leren
Edit: die nieuwe UGent webmail oogt en werk eindelijk beter. Niet meer die '90s look
Het is nog altijd aan het flikkeren, precies of het vernieuwt zichzelf om de halve seconde.Utred zei:Probeer eens de cache te vernieuwen (ctrl + f5 )
't Is idd wel smooth.Th1x4nG zei:Lander Dirkx
Waarschijnlijk stomste vraag ooit, ma die 12 studiepunten voor de keuzevakken verdeeld over de 2de en 3de fase, zijn deze verplicht op te nemen of niet?
(nooit naar ne infosessie ofz geweest dus ik weet van niks)
Ja Lander, goe bezigma jo, ich zen nooi naar ne infosessie gewees, wee ich veel

Bij ons kan je het in stukjes betalen als je dat aanvraagtryoudragon zei:596,30€ kwijt, dat wordt een maandje bokes met choco eten![]()
Da's dan elke maand €100 of zo.Th1x4nG zei:Khad op ne MC zo iets aangeduid dak nu gewoon iets had van 'allee wie pakt da nu'![]()
maja kheb het getolereerd, da nog bij de huidige 75 stp steken zal wel ni mogen en zal ook geen goe plan zijn. ne keer ni niks doen in 1e zit en tkomt goeeeeeeeeeeeee zonder de 6 resterende tolerantiepunten.
Is er hier iemand op zoek naar boeken voor 1/2 ba TEW?
glashelder zei:Bij ons kan je het in stukjes betalen als je dat aanvraagtDa's dan elke maand €100 of zo.
Maar tis toch effe verschieten. 3 jaar geleden was da nog maar 557 euroryoudragon zei:bwoah, tis de mama die betaaltMaar tis toch effe verschieten. 3 jaar geleden was da nog maar 557 euro
Ja, 't gaat elk jaar de lucht in hé...