Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Niet als ge uw oude teruggeeft. Dat is een productiefout, kan ik niets aan.

Put_met_keren

Legacy Member
Ik ben lichtjes aan het overwegen om lid te worden van een studentenclub.
Salmonella anyone? :unsure:
Er stond een springkasteel op onze campus, 't zag er nog tof uit maar 'k had net gegeten enal :)

glashelder

Legacy Member
Ik neem aan dat ze aan de webmail aan 't werken zijn momenteel, dat spel is hier aan 't flippen en flikkeren in mijn browser :unsure:

Lorvet

Legacy Member
Ik moest niets betalen toen ik de mijne liet vervangen. En ja, het is altijd wel even aanschuiven, maar intussen kunt ge een boekske lezen ofzo.

Nas

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik moest niets betalen toen ik de mijne liet vervangen. En ja, het is altijd wel even aanschuiven, maar intussen kunt ge een boekske lezen ofzo.
Of leren

Edit: die nieuwe UGent webmail oogt en werk eindelijk beter. Niet meer die '90s look

stinky

Legacy Member
FUCK YOU FSA!!

Wa een onwetende mensen zijn da. Nu moet ik blijkbaar uitgeschreven worden omdat ze het fout tegen mij hadden uitgelegd en dat kan weer een week duren :s:s:s.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Of leren

Edit: die nieuwe UGent webmail oogt en werk eindelijk beter. Niet meer die '90s look

Het werkt helemaal niet bij mij :cry: Het is nog altijd aan het flikkeren, precies of het vernieuwt zichzelf om de halve seconde.

Oh wacht, da's alleen maar als ik op die link klink op Minerva. De url zelf werkt wel.

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Lander Dirkx
Waarschijnlijk stomste vraag ooit, ma die 12 studiepunten voor de keuzevakken verdeeld over de 2de en 3de fase, zijn deze verplicht op te nemen of niet?
(nooit naar ne infosessie ofz geweest dus ik weet van niks)

Ja Lander, goe bezig :rofl: ma jo, ich zen nooi naar ne infosessie gewees, wee ich veel

Spijtig genoeg is daar al antwoord op gekomen anders zou ik die met plezier wijsmaken dat dat helemaal niet verplicht is maar een keuze is die ge moogt maken. Dat soort mensen gelooft dat nog wel. :crazy:

ryoudragon

Legacy Member
Ingeschreven en meteen is alle ergernis weg :p I think it was the stress talking :unsure:

opvallend! veel studenten die zich nu nog kwamen inschrijven :oink: en ik maar denken dat ik ongelooflijk laat was :p

596,30€ kwijt, dat wordt een maandje bokes met choco eten :unsure:

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
596,30€ kwijt, dat wordt een maandje bokes met choco eten :unsure:
Bij ons kan je het in stukjes betalen als je dat aanvraagt :) Da's dan elke maand €100 of zo.

SoYeah

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Khad op ne MC zo iets aangeduid dak nu gewoon iets had van 'allee wie pakt da nu' :sop:

maja kheb het getolereerd, da nog bij de huidige 75 stp steken zal wel ni mogen en zal ook geen goe plan zijn. ne keer ni niks doen in 1e zit en tkomt goeeeeeeeeeeeee zonder de 6 resterende tolerantiepunten :p.

Is er hier iemand op zoek naar boeken voor 1/2 ba TEW?

Ja, ik heb daar wel interesse in. PM me wat je hebt liggen.

ryoudragon

Legacy Member
glashelder zei:
Bij ons kan je het in stukjes betalen als je dat aanvraagt :) Da's dan elke maand €100 of zo.

bwoah, tis de mama die betaalt :D Maar tis toch effe verschieten. 3 jaar geleden was da nog maar 557 euro

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
bwoah, tis de mama die betaalt :D Maar tis toch effe verschieten. 3 jaar geleden was da nog maar 557 euro

Ah, ok :p Ja, 't gaat elk jaar de lucht in hé...

xversex

Legacy Member
Vandaag de lading eerstejaarstudentjes bio-ir gezien, zaten precies nog wa schoon meiskes bij :) (zeker in vergelijking met die van ing. int PIH :s)

Gatsby

Legacy Member
Bwah, de meisjes die bio-ir doen zijn vaak knapper dan de meisjes die burgie doen hoor. Toch als ik zo kijk naar mijn vriendenkring. :x

En ik snap een vriend van mij toch niet hoor. Over de hele lijn gebuisd in zijn eerste jaar lerarenopleiding aan Artevelde en vandaag is hem zich terug gaan inschrijven, deze keer voor ergo. Hij heeft bso gedaan, geen enkel vak gehaald vorig jaar maar hij gaat wel een moeilijkere richting proberen. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan