Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:
Is het met drank?

Nee, ik heb vrijdagavond nog speciaal een supermarkt zitten zoeken in Leuven want niemand had eraan gedacht iets van drank mee te pakken. Uiteindelijk met veel moeite iets gevonden en een bak bier meegebracht. Ik dacht toen al "ik ga die spelletjes niet nuchter spelen". Tien liter cola, dat hebben ze wel :p

Nuja, ik hoop dat dit enkel zo is tijdens het "kennismakingsweekend" anders verander ik in het tweede semester van kot. Er zullen er dan wel nog vrij zijn zeker?

Joeshoe

Legacy Member
Fliblit zei:
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.

Oh shit nigger. :rofl: :rofl:

Tibokio

Legacy Member
Fliblit zei:
Nee, ik heb vrijdagavond nog speciaal een supermarkt zitten zoeken in Leuven want niemand had eraan gedacht iets van drank mee te pakken. Uiteindelijk met veel moeite iets gevonden en een bak bier meegebracht. Ik dacht toen al "ik ga die spelletjes niet nuchter spelen". Tien liter cola, dat hebben ze wel :p

Nuja, ik hoop dat dit enkel zo is tijdens het "kennismakingsweekend" anders verander ik in het tweede semester van kot. Er zullen er dan wel nog vrij zijn zeker?

Wtf man :rofl:

Mastamane

Legacy Member
Fliblit zei:
Nee, ik heb vrijdagavond nog speciaal een supermarkt zitten zoeken in Leuven want niemand had eraan gedacht iets van drank mee te pakken. Uiteindelijk met veel moeite iets gevonden en een bak bier meegebracht. Ik dacht toen al "ik ga die spelletjes niet nuchter spelen". Tien liter cola, dat hebben ze wel :p

Nuja, ik hoop dat dit enkel zo is tijdens het "kennismakingsweekend" anders verander ik in het tweede semester van kot. Er zullen er dan wel nog vrij zijn zeker?

Blijven vertellen man! :D

TheRedDevils

Legacy Member
:lol: En jij wist totaal niet dat het zo'n kot ging zijn?
Moet toch in het contract staan? :unsure:

Fliblit

Legacy Member
TheRedDevils zei:
:lol: En jij wist totaal niet dat het zo'n kot ging zijn?
Moet toch in het contract staan? :unsure:

Ik wist dat ik één keer in de week 's avonds iets met hen ging moeten eten en dat ik iets van vrijwilligerswerk ging moeten doen. Dit had ik echter niet voorzien.

glashelder

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik wist dat ik één keer in de week 's avonds iets met hen ging moeten eten en dat ik iets van vrijwilligerswerk ging moeten doen. Dit had ik echter niet voorzien.

Wth? Wat is dat voor rare regeling :p Ik lees soms wel eens stukjes van mensen die sociale kotgenoten zoeken, ik neem dan altijd aan dat ze gewoon iemand vriendelijk willen die zich niet opsluit en eens samen wil koken of eten of zo, maar zoiets heb ik toch nog nooit gehoord.

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik wist dat ik één keer in de week 's avonds iets met hen ging moeten eten en dat ik iets van vrijwilligerswerk ging moeten doen. Dit had ik echter niet voorzien.

Als ge dat moét is dat toch geen vrijwilligerswerk? Man, zeg dat ze het in hun kont steken ofzo :') ik krijg al kriebels van dat gewoon te lezen, eih bah.

kil911ler

Legacy Member
Amai, ze werken in't weekend @HoGent :p

Mn Git-traject is goedgekeurd ^^
Nu wachten tot dak me online kan herinschrijven :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ik was van plan om een aantal romans mee te sleuren naar mijn kot, maar ik doe dat beter niet denk ik :unsure:
5 verplichte boeken Engels in het eerste semester (gelukkig zijn ze op 1 na niet al te dik), voor Duits staat er nog niets op maar dat zullen ook wel 3-4 boeken in het eerste semester zijn. :p
De boeken die ik wou meenemen zijn waarschijnlijk wel interessanter :(

Mr.DarK

Legacy Member
Sinds vandaag is mijn IER beschikbaar. Werkt dit volgens 'First-come, first-served' en verdwijnen er dus vrij te kiezen examenmomenten, of blijven deze allemaal beschikbaar tot aan de deadline?

Bv202

Legacy Member
Fliblit zei:
Net stadsspel gedaan (twee uur gekleurde papiertjes zoeken in het begijnhof). Het wordt blijkbaar hoe langer hoe erger. Al die mannen zitten nu in de keuken een spel te spelen.

Wat soort volk zit er op zo'n kot? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 student graag aan zoiets meedoet.

Fliblit

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Het zal hier wel ergens staan, maar waar zit ge juist op kot, Flibit?

Minderbroedersstraat 8

Bv202 zei:
Wat soort volk zit er op zo'n kot? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 student graag aan zoiets meedoet.

Chiromannen, zo blijkt.

Enfin, na het eten gingen ze blijkbaar "weerwolven" maar ik heb gezegd dat ik niet meedeed, dat ik ik naar mijn kamer ging gaan en dat ik ze morgen wel ga zien. :doc:

Exorikos

Legacy Member
Er is maar 1 van mijn 8 vakken dat een inplanning heeft op het rooster. Hoe weet ik dan in godsnaam welk moment ik moet kiezen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan