Fliblit
Legacy Member
Nas zei:Is het met drank?
Nee, ik heb vrijdagavond nog speciaal een supermarkt zitten zoeken in Leuven want niemand had eraan gedacht iets van drank mee te pakken. Uiteindelijk met veel moeite iets gevonden en een bak bier meegebracht. Ik dacht toen al "ik ga die spelletjes niet nuchter spelen". Tien liter cola, dat hebben ze wel

Nuja, ik hoop dat dit enkel zo is tijdens het "kennismakingsweekend" anders verander ik in het tweede semester van kot. Er zullen er dan wel nog vrij zijn zeker?


En jij wist totaal niet dat het zo'n kot ging zijn?
