Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Balsaus

Legacy Member
Ksnap ni hoe ik mij nu moet herinschrijven met een onverschakeling HIR naar TEW. :s Moet ik nu studiekeuze TEW fase 2 pakken? Maar ik moet ook 3 vakken van 1ste doen.

Dinsdagland

Legacy Member
Balsaus zei:
Ksnap ni hoe ik mij nu moet herinschrijven met een onverschakeling HIR naar TEW. :s Moet ik nu studiekeuze TEW fase 2 pakken? Maar ik moet ook 3 vakken van 1ste doen.

Je kiest de fase waarvan je de meeste studiepunten opneemt.

Balsaus

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Je kiest de fase waarvan je de meeste studiepunten opneemt.

ok fase 2 dus.

Heringeschreven , wanneer kunt ge uw ISP aanvullen? Kwil van deze *** af.

Hoe lang duurt het trouwens voor ze al die brol opsturen , studentenkaart enzo

Brek

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Operationeel onderzoek ziet er op het eerste zicht moeilijk uit?

precies ne mix van wiskunde voor economen met beleidsinformatica:s:s:s:s

't is natuurlijk wel zo'n vak waar ge op voorhand weet wat hij gaat vragen. Gewoon de grote oefeningen van ieder onderdeel... Naar de les gaan en dat komt zeker goed.

coldplayke

Legacy Member
Ik heb net nog eens mijn lessenrooster bekeken... ik heb amper springuren en echt weinig les. De meeste lesdagen stoppen om 13 uur, of beginnen om 16 uur. Ik ga veel kunnen studeren :p

Fliblit

Legacy Member
Beh, ik verveel me. En ik kan hier niet eens weg, anders zou ik wat in Leuven ronddwalen. Dat het academiejaar maar rap begint. Maandag enkel introsessie, dinsdag geen les, woensdag twee uur 's avonds.. :(

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Beh, ik verveel me. En ik kan hier niet eens weg, anders zou ik wat in Leuven ronddwalen. Dat het academiejaar maar rap begint. Maandag enkel introsessie, dinsdag geen les, woensdag twee uur 's avonds.. :(

Vanavond begint het academiejaar, feest! Ik ben benieuwd of we volgend jaar kunnen overtreffen, toen was ik die zondag/maandag pas om half 8 's morgens thuis :')

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Beh, ik verveel me. En ik kan hier niet eens weg, anders zou ik wat in Leuven ronddwalen. Dat het academiejaar maar rap begint. Maandag enkel introsessie, dinsdag geen les, woensdag twee uur 's avonds.. :(

Gij moogt niet eens weggaan wanneer gij wilt of wa?

Ik heb stress voor morgen, dan ontmoet ik mijn kotgenoten. Ik hoop dat die mensen wat meevallen en belangrijker: mij gerust laten :p

Drew

Legacy Member
Wakkergebeld worden in een vreemd bed omdat ne maat net is overleden in een ongeval, pff.. :(

lantaarnpaal

Legacy Member
Fliblit zei:
Beh, ik verveel me. En ik kan hier niet eens weg, anders zou ik wat in Leuven ronddwalen. Dat het academiejaar maar rap begint. Maandag enkel introsessie, dinsdag geen les, woensdag twee uur 's avonds.. :(

hoedat ge kunt niet eens weg? :rofl:

ocharme eigenlijk :')

Mr.DarK

Legacy Member
Als je uw IER bewaard is dat dan definitief of is dat louter reserveren (en nog mogelijk te wijzigen) en pas definitief vanaf het doorsturen van uw ISP?

Lorvet

Legacy Member
Het begint hier stilletjes aan te dagen dat ik morgen om 8u30 weer les heb :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Kunnen jullie dat ISP gewoon doorsturen? Wij moeten daar een afspraak voor maken.. Daarom kan ik maar donderdag mijn ISP definitief bevestigen.

langun

Legacy Member
Drew zei:
Wakkergebeld worden in een vreemd bed omdat ne maat net is overleden in een ongeval, pff.. :(

J. Pauwels? Vandemorgen de ambulance daarvoor gehoord.. Sterkte!

J.F.

Legacy Member
Mr.DarK zei:
Als je uw IER bewaard is dat dan definitief of is dat louter reserveren (en nog mogelijk te wijzigen) en pas definitief vanaf het doorsturen van uw ISP?

Pas definitief na doorsturen én goedkeuring.

coldplayke

Legacy Member
De prijzen van de alma zijn ALWEER met 20 cent opgeslagen... pfff, op sommige dagen moet ik nu zelfs 5.30 betalen als ik daar een warme maaltijd wil kunnen eten, mij zullen ze niet veel meer zien.
Waarom moeten die vegetarische gerechten altijd zo duur maken? Friet met tofu =/= duurder dan friet met worst. En niemand heeft zin in een 'groententaart' van 5.30 euro, wij zijn studenten, doe eens normaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan