Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Hmm, ik wil mij aan de KUL nog inschrijven voor een creditcontract. Ik kan dan aanvinken "Creditcontract 'FACULTEIT'", maar verder kan ik géén vakken specifiëren :/ iemand ervaring hiermee en wat ik moet doen?

Ik ga het morgen vragen in Leuven ergens :p ma moest iemand het hier al weten...

fragflap

Legacy Member
Als ik wordt aangevallen, zal ik mij ten allen tijde verdedigen. En of het nu een burgie, dokter, notaris,... daar trek ik mijn in feite niets van aan. Ik heb dat in het verleden niet gedaan en zal het ook nu doen.
En het kan goed zijn dat de eerstejaars hun plaats nog moeten kennen. Maar de oude garde mag ook is wat redelijk zijn of werkt dat maar in een richting ?

Ik zal in het vervolg alleen nog maar komen klagen. Groetjes

Joeshoe

Legacy Member
Ik heb het echt getroffen met mijne promotor. Ook een ing van bij ons die nu doctoreert aan de vub. Super gedreven kerel, zit ons constant te helpen en gedetailleerd uitleg te geven. Beste van al is dat die zowat dezelfde mindset heeft als ons aangezien hij ook nog vrij jong is, geen norse prof waar ge schrik van moet hebben.

Nu de thesis nog tot een goed einde brengen. :unsure:

glashelder

Legacy Member
Ze slagen er ook altijd in om die boekenverkoop te doen op een dag dat niet past hé voor mij. Vorig jaar was het woensdag voor 2de bachelors, dus ik dacht dat het dit jaar donderdag zou zijn... Hebben ze dat heel verschoven en is het wéér woensdag.

Gatsby zei:
Nog mensen bij wie Oasis niet werkt?
Onderhoud, geloof ik.

Gatsby

Legacy Member
't Is al opnieuw online!
Wel stom dat de deadline van het indienen van je curriculum op 15/10 is en je pas rond 15/11 weet of het is goedgekeurd.

SoYeah

Legacy Member
stinky zei:
Hij doet burgelijk, hij mag arrogant zijn. Gij zijt duidelijk nog ni klaar voor den unief :oink:.

>implying burgies don't do parrot work math
>implying burgies actually understand mathematics

freakykiller

Legacy Member
SoYeah zei:
>implying burgies don't do parrot work math
>implying burgies actually understand mathematics

Ja is misschien wel't geval :s :s :s :s :s


En lol lief voor de nieuwelingen :')

Velcro

Legacy Member
Utred zei:
Ik ga morgen om mijn huurfiets!

khad daar ook aan gedacht maar nu heb ik een beetje schrik dat er teveel aan kapot zal zijn doorheen het jaar en dat ik massa's zal mogen bijbetalen :p

edraket

Legacy Member
Wat een haat hier :s:s:s

Kunnen we nu niet allemaal lief zijn voor elkaar?

(voor ik hier weer duust infractions krijg)

Put_met_keren

Legacy Member
Velcro zei:
Iemand die weet waar ik goedkoop een oude fiets kan halen in Gent?:)

Een paar keer per jaar is er aan de Zuid zo'n 2ehandsfietsenmarkt georganiseerd door de politie dacht ik.

pepepepe

Legacy Member
Gewoon eens door Gent stappen en je hebt zo een fiets hoor, gratis en voor niets.

t0tec

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Een paar keer per jaar is er aan de Zuid zo'n 2ehandsfietsenmarkt georganiseerd door de politie dacht ik.
Da was de 8ste september :p. Ze organiseren da 2 keer in't jaar (april en september). Best is langsgaan in de kringloopwinkel of tweedehands sites.

Ben toe aan mijn 3de fiets in nog geen 2 jaar in Gent. :p

Utred

Legacy Member
Ik heb er dit jaar alleen al 5 versleten:unsure:

Die waren wel al kapot als ik er mee begon natuurlijk.

Lorvet

Legacy Member
Velcro zei:
Iemand die weet waar ik goedkoop een oude fiets kan halen in Gent?:)
Gent-Sint Pieters, de voorkant wanneer het wat donkerder is en met een stevige kniptang vind je gegarandeerd een oude fiets; zoveel keus als je wilt zelfs!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan