Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
Idd! Met hun prehistorische apparatuur :s Waar ging je normaal wel uw masterproef doen?

Die apparatuur past dan weer goed in de labo's van dat middeleeuws gebouw hé. In het CMG aan UGent, maar door omstandigheden gaat da dus ni door. Nuja kben blijkbaar niet de enige van mijn groep die nog moeten kijken voor een onderwerp :D

Matador

Legacy Member
Weet er iemand hoelan die introductie duurt de vrijdag bij de bio ingenieurs in gent?

Mr.DarK

Legacy Member
Iemand die mij dit vak kan aanraden: International relations and European integration since WWII?

Ironpole

Legacy Member
Bij mij komt er op Oasis automatisch in mijn curriculum de Masterproef van 24 SP, maar ik schrijf mij in voor de eerste master. Er staat wel bij MT1 = 2, dus ik neem aan dat dat wil zeggen dat het in het tweede modeltraject hoort maar ik kies nu slechts voor het komende academiejaar, dus het hoort daar niet in thuis.

Ik ga het ofwel eruit deleten (ahja...) of ne keer wachten tot morgen. Want er zijn precies onderhoudswerken aan Oasis vanavond.

lantaarnpaal

Legacy Member
Mr.DarK zei:
Iemand die mij dit vak kan aanraden: International relations and European integration since WWII?

International relations lijkt mij interessanter. Heb een gelijkaardig vak gehad waar we de VN en dergelijke bespraken

coldplayke

Legacy Member
De ontmoetingsdag van Duits was fijn :)
Maar wel vermoeiend, ik heb in 4 nachten amper geslapen -.-''

Silmarunya

Legacy Member
Matador zei:
Weet er iemand hoelan die introductie duurt de vrijdag bij de bio ingenieurs in gent?

9-12, staat gewoon in de blaadjes die je bij inschrijving kreeg ;)

Tibokio

Legacy Member
Iemand een idee vanaf wanneer ik mij terug kan herinschrijven? Op Toledo staat dat ik moet wachten tot ze een mail sturen. Dat ze daar maar niet te lang mee wachten.

sanzo

Legacy Member
Weet iemand hoe snel na het invullen van je ISP je je lessenrooster kan zien op de website van de HUB? Ik krijg geen duidelijke bevestiging dus ik weet niet of het nu in orde is of niet en bij status staat er "initieel".

Aja, worden er hier vragen soms beantwoord, of alleen gesteld? :p

Fictie

Legacy Member
Je moet na 'initieel' uw vakken zelf gaan selecteren. Klikken op 'mijn studieprogramma', daarna uw opleiding voor het AJ 2012-2013 selecteren en uw lesvakken van dit jaar aanduiden. Daarna moet je uw selectie opslaan en doorsturen, daarna kan je uw uurrooster direct raadplegen.

Zo werkte het bij mij...

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Hoe, gaat gij toch geen t&l doen?

Iedereen moet zich opnieuw herinschrijven ieder jaar op de unief he, als ge van richting verandert of niet. :)
Vergeet gij dat niet he. :p

DaTa

Legacy Member
Tibokio zei:
Iemand een idee vanaf wanneer ik mij terug kan herinschrijven? Op Toledo staat dat ik moet wachten tot ze een mail sturen. Dat ze daar maar niet te lang mee wachten.

Ik heb ook nog altijd geen mail ontvangen, de punten staan er nochtans al bijna 1 week op.

Edit: binnen de 5 minuten na deze post heb ik hem ontvangen :)

coldplayke

Legacy Member
GemaneDude zei:
Iedereen moet zich opnieuw herinschrijven ieder jaar op de unief he, als ge van richting verandert of niet. :)
Vergeet gij dat niet he. :p

Als ge terug aan een nieuwe bachelor begint, moet je je toch inschrijven in de universiteitshal? Of moet ge daarvoor ook gemaild worden?

fragflap

Legacy Member
Ik heb mij vandaag ingeschreven voor rechten en de volgende vakken meegekregen.

sociologie
bronnen en beginselen van het recht
politieke geschiedenis van België
historische inleiding tot het recht
inleiding internationaal en Europees recht
Zal wel loslopen zeker :D

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Als ge terug aan een nieuwe bachelor begint, moet je je toch inschrijven in de universiteitshal? Of moet ge daarvoor ook gemaild worden?

Je krijgt dan ook een mail :p

edraket

Legacy Member
Jezus, kunde nie via andere kanalen communiceren?

Vandaag nog eens langsgeweest, promotor weer niet kunnen bereiken. Al twee keer mijn mail opnieuw gestuurd. Fantastisch weer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan