Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

fragflap

Legacy Member
edraket zei:
Iets waarop ge gaat buizen. Omdaje achterlijk zijt.


Wat een arrogante idioot!! Wat denkte nu van uzelf, dat je het warm water hebt uitgevonden ?:doh::doh:

sanzo

Legacy Member
Fictie zei:
Je moet na 'initieel' uw vakken zelf gaan selecteren. Klikken op 'mijn studieprogramma', daarna uw opleiding voor het AJ 2012-2013 selecteren en uw lesvakken van dit jaar aanduiden. Daarna moet je uw selectie opslaan en doorsturen, daarna kan je uw uurrooster direct raadplegen.

Zo werkte het bij mij...
Ik was ze enkel aan het aanvinken en had niet door dat je op dat icoon met zo'n klok op moest klikken. Bedankt!

Gatsby

Legacy Member
Nog mensen bij wie Oasis niet werkt?
En fragflap, mensen zijn gewoon je vragen waar de onzekerheid vanaf druipt beu. Laat gewoon alles op je afkomen en geniet van je eerste (en enige?) jaar aan het unief. Het wordt nu juist van je verwacht dat je zelf alles uitzoekt.

J.F.

Legacy Member
Gatsby zei:
Nog mensen bij wie Oasis niet werkt?
En fragflap, mensen zijn gewoon je vragen waar de onzekerheid vanaf druipt beu. Laat gewoon alles op je afkomen en geniet van je eerste (en enige?) jaar aan het unief. Het wordt nu juist van je verwacht dat je zelf alles uitzoekt.

Subtiel :rofl:

Matador

Legacy Member
Silmarunya zei:
9-12, staat gewoon in de blaadjes die je bij inschrijving kreeg ;)

Bedankt, ik heb al die blaadjes gelezen en alleen het startuur gevonden. zal erover gelezen hebben zeker:$

stinky

Legacy Member
fragflap zei:
Wat een arrogante idioot!! Wat denkte nu van uzelf, dat je het warm water hebt uitgevonden ?:doh::doh:

Hij doet burgelijk, hij mag arrogant zijn. Gij zijt duidelijk nog ni klaar voor den unief :oink:.

NotoriousP

Legacy Member
tommie314 zei:
Er zou een mogelijkheid moeten zijn om bij het opstarten van een thread bepaalde mensen te bannen.

Of enkel bepaalde mensen toe te laten, is misschien sneller. :)

coldplayke

Legacy Member
tommie314 zei:
Er zou een mogelijkheid moeten zijn om bij het opstarten van een thread bepaalde mensen te bannen.

Ik hoop dat ge dan toch over de members praat die om de 2 pagina's een belediging/scheldwoord er uit moeten slaan ;)

TheRedDevils

Legacy Member
Hopelijk lukt het morgen om de trajectbegeleider te overtuigen zodat ik alle resterende vakken van 2de mag meedoen, zou normaal niet mogen wegens die volgtijdelijkheidszever.
En dan de helft van het 3de jaar ofzo. Maar ik vrees er een beetje voor.

Cadiuro

Legacy Member
stinky zei:
Hij doet burgelijk, hij mag arrogant zijn. Gij zijt duidelijk nog ni klaar voor den unief :oink:.

Toch nog niet voor deze thread


coldplayke zei:
Ik hoop dat ge dan toch over de members praat die om de 2 pagina's een belediging/scheldwoord er uit moeten slaan ;)

What the fuck zegt gij nu bitch

Grapke e, da's allemaal maar om te lachen! :unsure:

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Hij doet burgelijk, hij mag arrogant zijn. Gij zijt duidelijk nog ni klaar voor den unief :oink:.
²

De nieuwelingen kennen hun plaats nog niet! (Soms zie ik ed ook nog altijd aan als een hoogescholer, dus dat kan nog vergeven worden :unsure: )

NotoriousP

Legacy Member
Lorvet zei:
²

De nieuwelingen kennen hun plaats nog niet! (Soms zie ik ed ook nog altijd aan als een hoogescholer, dus dat kan nog vergeven worden :unsure: )

Hij doet dan ook maar zo'n economische burgierichting. :s

Tibokio

Legacy Member
coldplayke zei:
Als ge terug aan een nieuwe bachelor begint, moet je je toch inschrijven in de universiteitshal? Of moet ge daarvoor ook gemaild worden?

Pas als ik een uitnodiging krijg via mail, kan ik me herinschrijven. En geen zorgen, ik ga me herinschrijven bij T&L :p Dat kan via internet en ik moet daarvoor niet opnieuw langsgaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan