coldplayke
Legacy Member
edraket zei:Jezus, kunde nie via andere kanalen communiceren?
Als het u stoort, zet mij op uw negeerlijst, alsof mij dat iets boeit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Jezus, kunde nie via andere kanalen communiceren?
edraket zei:Iets waarop ge gaat buizen. Omdaje achterlijk zijt.
Ik was ze enkel aan het aanvinken en had niet door dat je op dat icoon met zo'n klok op moest klikken. Bedankt!Fictie zei:Je moet na 'initieel' uw vakken zelf gaan selecteren. Klikken op 'mijn studieprogramma', daarna uw opleiding voor het AJ 2012-2013 selecteren en uw lesvakken van dit jaar aanduiden. Daarna moet je uw selectie opslaan en doorsturen, daarna kan je uw uurrooster direct raadplegen.
Zo werkte het bij mij...
Gatsby zei:Nog mensen bij wie Oasis niet werkt?
En fragflap, mensen zijn gewoon je vragen waar de onzekerheid vanaf druipt beu. Laat gewoon alles op je afkomen en geniet van je eerste (en enige?) jaar aan het unief. Het wordt nu juist van je verwacht dat je zelf alles uitzoekt.

Silmarunya zei:9-12, staat gewoon in de blaadjes die je bij inschrijving kreeg![]()

fragflap zei:Wat een arrogante idioot!! Wat denkte nu van uzelf, dat je het warm water hebt uitgevonden ?:doh::doh:
.tommie314 zei:Er zou een mogelijkheid moeten zijn om bij het opstarten van een thread bepaalde mensen te bannen.

tommie314 zei:Er zou een mogelijkheid moeten zijn om bij het opstarten van een thread bepaalde mensen te bannen.

stinky zei:Hij doet burgelijk, hij mag arrogant zijn. Gij zijt duidelijk nog ni klaar voor den unief.
coldplayke zei:Ik hoop dat ge dan toch over de members praat die om de 2 pagina's een belediging/scheldwoord er uit moeten slaan![]()

²stinky zei:Hij doet burgelijk, hij mag arrogant zijn. Gij zijt duidelijk nog ni klaar voor den unief.
)Cadiuro zei:What the fuck zegt gij nu bitch
Grapke e, da's allemaal maar om te lachen!

Lorvet zei:²
De nieuwelingen kennen hun plaats nog niet! (Soms zie ik ed ook nog altijd aan als een hoogescholer, dus dat kan nog vergeven worden)

NotoriousP zei:Hij doet dan ook maar zo'n economische burgierichting.![]()
.coldplayke zei:Als ge terug aan een nieuwe bachelor begint, moet je je toch inschrijven in de universiteitshal? Of moet ge daarvoor ook gemaild worden?
Dat kan via internet en ik moet daarvoor niet opnieuw langsgaan.