Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

GaMe®

Legacy Member
Maandag: 8u30 - 17u30
Dinsdag: vrij
Woensdag: 12u30 - 14u30
Donderdag: vrij
Vrijdag: 13u30 - 16u30

Exorikos

Legacy Member
Vorig jaar alleen jongens op ons bureau en nu ineens twee meisjes. :s:s:s:s:s

I know u mirrin.

Hayrus

Legacy Member
Ironpole zei:
Je moet slechts voor het komende academiejaar op Oasis ingeven. Maar het is wel een goed idee om al voor de twee jaar te plannen en de lessenroosters al eens samen te leggen.

Je mag een onevenwicht hebben in studiepunten maar er staat wel een limiet op. Geen idee hoeveel (wie weet dit?), maar vanaf een bepaalde hoeveelheid SP per jaar moet je meer inschrijvingsgeld betalen.

Ik ga ook 57SP/63SP doen in mijn master. Je gaat dan waarschijnlijk een mailtje krijgen met de melding dat je voor dit jaar slechts 57SP gekozen hebt maar dat kan je dan negeren.

Merci. Man, wat een gedoe om dat allemaal te plannen.

boogje

Legacy Member
Heeft iemand ICT-recht of 'Current Isssues In Islam' gevolgd aan de KUL? Vallen deze vakken mee?
Verder vraag ik me af of, indien je vorig jaar een jaar met 63 studiepunten hebt afgerond, je nu dan een jaar mag doen met 57 studiepunten. Ik ben vrij zeker van niet, maar goed... :p

Reflectus

Legacy Member
Shit, net te horen gekregen dat mn stage dit semester niet doorgaat op de geplande locatie. Nu nog iets anders deftigs zoeken, pft. :s

Th1x4nG

Legacy Member
Cadiuro zei:
14stp vrijstelling in de volgende twee jaar. Aw yeah.

Dit jaar wordt 52stp, ik heb blijkbaar nog 110 over.

Waarom pakte ni gewoon het maximum op? 66 of zo, dan hebde tenminste margin for error

Cadiuro

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Waarom pakte ni gewoon het maximum op? 66 of zo, dan hebde tenminste margin for error

Kga ni teveel meer knutselen met vakken, lessenroosters enzoverder. Het standaardtraject wordt verondersteld te werken, dus hoe meer ik daarvanafwijk, hoe meer ik weer met mijn kansen begin te spelen.

J.F.

Legacy Member
Ik ga eigenlijk echt wel blij zijn als dit laatste jaar taal- en letterkut erop zit.

t0tec

Legacy Member
Juist ingeschreven (Kaho), nu moesten we ons keuzevak doorsturen hopelijk hebben ze het goede aangevinkt. :p

edraket

Legacy Member
Nog es naar faculteit rijden, mijn promotor heeft nog altijd niet geantwoord op mijn mails.
Ik wil beginnen ffs.

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
Shit, net te horen gekregen dat mn stage dit semester niet doorgaat op de geplande locatie. Nu nog iets anders deftigs zoeken, pft. :s

Stage? In de master is er toch geen ruimte voorzien voor stage? Of bedoel je de plaats waar je je masterproef doet?

Net mijn kot volledig geïnstalleerd, morgen begin ik aan de voorbereiding van mijn masterproef :)

Exorikos

Legacy Member
edraket zei:
Nog es naar faculteit rijden, mijn promotor heeft nog altijd niet geantwoord op mijn mails.
Ik wil beginnen ffs.

Jij hebt precies wel een talent voor een thesis te kiezen met een awesome begeleider. :s

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
Stage? In de master is er toch geen ruimte voorzien voor stage? Of bedoel je de plaats waar je je masterproef doet?

Net mijn kot volledig geïnstalleerd, morgen begin ik aan de voorbereiding van mijn masterproef :)

De plaats van masterproef hé, tkomt wat op hetzelfde neer. :p Ah op kot in Gent zeker? En zo vroeg al beginnen :crazy:. Was je bachelorproef ook al geen schriftelijke voorbereiding op de thesis?

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
De plaats van masterproef hé, tkomt wat op hetzelfde neer. :p Ah op kot in Gent zeker? En zo vroeg al beginnen :crazy:. Was je bachelorproef ook al geen schriftelijke voorbereiding op de thesis?

Met voorbereiding bedoel ik het kweken van de algen (duurt ongeveer 2weken), de literatuurstudie heb ik idd al in mijn bachelorproef gedaan. En idd op kot in Gent :), omdat mijn 'onderzoek' in Biomath plaatsvindt

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
Met voorbereiding bedoel ik het kweken van de algen (duurt ongeveer 2weken), de literatuurstudie heb ik idd al in mijn bachelorproef gedaan. En idd op kot in Gent :), omdat mijn 'onderzoek' in Biomath plaatsvindt

Ah op die manier. Veel succes ermee! Ik ga alvast hopen dat mijn last-minute masterproef ni int pih zelf plaatsvindt :s

xversex

Legacy Member
Reflectus zei:
Ah op die manier. Veel succes ermee! Ik ga alvast hopen dat mijn last-minute masterproef ni int pih zelf plaatsvindt :s

Idd! Met hun prehistorische apparatuur :s Waar ging je normaal wel uw masterproef doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan