Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Maandag: 8u30 - 17u30
Dinsdag: vrij
Woensdag: 12u30 - 14u30
Donderdag: vrij
Vrijdag: 13u30 - 16u30
Furywitch zei:wrong thread brah , this way -> https://www.beyondgaming.be/archive/werk-studie.130/wat-studeer-jij-lessenrooster-thread-2012-2013.880142
Ironpole zei:Je moet slechts voor het komende academiejaar op Oasis ingeven. Maar het is wel een goed idee om al voor de twee jaar te plannen en de lessenroosters al eens samen te leggen.
Je mag een onevenwicht hebben in studiepunten maar er staat wel een limiet op. Geen idee hoeveel (wie weet dit?), maar vanaf een bepaalde hoeveelheid SP per jaar moet je meer inschrijvingsgeld betalen.
Ik ga ook 57SP/63SP doen in mijn master. Je gaat dan waarschijnlijk een mailtje krijgen met de melding dat je voor dit jaar slechts 57SP gekozen hebt maar dat kan je dan negeren.

Cadiuro zei:14stp vrijstelling in de volgende twee jaar. Aw yeah.
Dit jaar wordt 52stp, ik heb blijkbaar nog 110 over.
Th1x4nG zei:Waarom pakte ni gewoon het maximum op? 66 of zo, dan hebde tenminste margin for error
Exorikos zei:Vorig jaar alleen jongens op ons bureau en nu ineens twee meisjes.
I know u mirrin.
Reflectus zei:Shit, net te horen gekregen dat mn stage dit semester niet doorgaat op de geplande locatie. Nu nog iets anders deftigs zoeken, pft.![]()

edraket zei:Nog es naar faculteit rijden, mijn promotor heeft nog altijd niet geantwoord op mijn mails.
Ik wil beginnen ffs.

xversex zei:Stage? In de master is er toch geen ruimte voorzien voor stage? Of bedoel je de plaats waar je je masterproef doet?
Net mijn kot volledig geïnstalleerd, morgen begin ik aan de voorbereiding van mijn masterproef![]()
Ah op kot in Gent zeker? En zo vroeg al beginnen
. Was je bachelorproef ook al geen schriftelijke voorbereiding op de thesis?Reflectus zei:De plaats van masterproef hé, tkomt wat op hetzelfde neer.Ah op kot in Gent zeker? En zo vroeg al beginnen
. Was je bachelorproef ook al geen schriftelijke voorbereiding op de thesis?
, omdat mijn 'onderzoek' in Biomath plaatsvindtxversex zei:Met voorbereiding bedoel ik het kweken van de algen (duurt ongeveer 2weken), de literatuurstudie heb ik idd al in mijn bachelorproef gedaan. En idd op kot in Gent, omdat mijn 'onderzoek' in Biomath plaatsvindt

Reflectus zei:Ah op die manier. Veel succes ermee! Ik ga alvast hopen dat mijn last-minute masterproef ni int pih zelf plaatsvindt![]()
Waar ging je normaal wel uw masterproef doen?