Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Zal ik doen! Proficiat trouwens met je eigen punten :)

Gisteren dus begonnen met examens in te kijken, maar helaas was een acht op geen van beide examens mogelijk. Dus twee keer 7/20, echt rot maja. Docenten waren wel vriendelijk en bereid om extra uitleg te geven als ik de lessen nie meer kan meevolgen dit jaar.

Dan naar ons afdelingshoofd geweest met veel angst en weinig moed, omdat ik dacht dat hij mijn isp niet ging willen goedkeuren. Maar hij heeft dit wel gedaan, en ik ben echt zo content doir die beslissing :) Had het geluk dat ik nog 1 vak vrijgesteld ben voor dit jaar door mn vorige opleiding (rzl), waardoor ik 57 stp moet volgen in mijn tweede jaar, en dus nog 8 in het eerste jaar. 65 in totaal, het belangrijkste zal zijn dat ik voor mezelf een goed studieritme vind om alles wat bij te houden, en dat ik mijn manier van studeren ook nog wat bijschaaf. Maar het moet wel haalbaar zijn. Dusja, misschien vooraf wat te veel gepanikeerd, maar anderzijds: had ik die ene vrijstelling niet, dan moest ik sowieso vakken laten uit het tweede jaar en schoof ik sowieso een (half) jaar op.

Nu nog een weekje vakantie en dan terug met volle moed starten. :)

Merci, 't kwam wel nogal onverwachts, maarja op hogeschool geven ze op't einde toch gewoon een 10 aan iedereen, waarom bij jou niet eigenlijk da's toch ook hogeschool? :/
GemaneDude zei:
Allee, ons coldplayke is er door op haar herexamen met een mooie 15/20. :woohoo:
(zit nu in Londen dus kan het zelf niet zeggen)
:rofl:

thecoon

Legacy Member
morgen eerste lesdag en geen idee in welke groep ik zit omdat ik mij niet aangemeld krijg

Sovereign

Legacy Member
Morgen eerste dag van m'n vakantiecursus wiskunde aan KUL, ben benieuwd wat ik nog allemaal weet van het middelbaar (na een jaar geen wiskunde gehad te hebben) :p

Th1x4nG

Legacy Member
JasperCLA zei:
Morgen eerste dag van m'n vakantiecursus wiskunde aan KUL, ben benieuwd wat ik nog allemaal weet van het middelbaar (na een jaar geen wiskunde gehad te hebben) :p

TEW? :)

Hoe komt het da ge geen wiskunde hebt gehad?

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
Merci, 't kwam wel nogal onverwachts, maarja op hogeschool geven ze op't einde toch gewoon een 10 aan iedereen, waarom bij jou niet eigenlijk da's toch ook hogeschool? :/
Altijd een 10 op het eind? Amai kheb precies de verkeerde hogeschool gekozen dan :p Khad vorig jaar toch niet echt die indruk, en dit jaar al zeker niet. Bijvoorbeeld van mijn twee herexamens: Algemene chemie 1A zijn er 4/18 geslaagd op het herexamen, van analytische chemie 1B zijn er 6/25 geslaagd op het herexamen. :unsure: Hadden ze mij nu ook eens die 10 gegeven, kging zoveel gelukkiger zijn.

J.F. zei:
De meeste hogescholen? :p

Ikke nog nie!

Maar kzal wel weer heel 't jaar geen blokweek hebben, aangezien ik altijd de vakantie dubbel krijg :s

Reflectus

Legacy Member
De eliteHeaughescholen duidelijk pas de 24e

Ook nog keer naar begeleider moeten gaan in Kortrijk omtrent masterproef, weer ne tripke van 5u voor een 10minuten praatje :s

Cadiuro

Legacy Member
Bij ons ist toch ook dinsdag al onthaal en dan woensdag echt meteen hardcore les

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Altijd een 10 op het eind? Amai kheb precies de verkeerde hogeschool gekozen dan :p Khad vorig jaar toch niet echt die indruk, en dit jaar al zeker niet. Bijvoorbeeld van mijn twee herexamens: Algemene chemie 1A zijn er 4/18 geslaagd op het herexamen, van analytische chemie 1B zijn er 6/25 geslaagd op het herexamen. :unsure: Hadden ze mij nu ook eens die 10 gegeven, kging zoveel gelukkiger zijn.

Het was maar om te lachen met de houding van de thread hier hoor... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan