josilirios
Legacy Member
Orchidee_x zei:Zal ik doen! Proficiat trouwens met je eigen punten
Gisteren dus begonnen met examens in te kijken, maar helaas was een acht op geen van beide examens mogelijk. Dus twee keer 7/20, echt rot maja. Docenten waren wel vriendelijk en bereid om extra uitleg te geven als ik de lessen nie meer kan meevolgen dit jaar.
Dan naar ons afdelingshoofd geweest met veel angst en weinig moed, omdat ik dacht dat hij mijn isp niet ging willen goedkeuren. Maar hij heeft dit wel gedaan, en ik ben echt zo content doir die beslissingHad het geluk dat ik nog 1 vak vrijgesteld ben voor dit jaar door mn vorige opleiding (rzl), waardoor ik 57 stp moet volgen in mijn tweede jaar, en dus nog 8 in het eerste jaar. 65 in totaal, het belangrijkste zal zijn dat ik voor mezelf een goed studieritme vind om alles wat bij te houden, en dat ik mijn manier van studeren ook nog wat bijschaaf. Maar het moet wel haalbaar zijn. Dusja, misschien vooraf wat te veel gepanikeerd, maar anderzijds: had ik die ene vrijstelling niet, dan moest ik sowieso vakken laten uit het tweede jaar en schoof ik sowieso een (half) jaar op.
Nu nog een weekje vakantie en dan terug met volle moed starten.![]()
Merci, 't kwam wel nogal onverwachts, maarja op hogeschool geven ze op't einde toch gewoon een 10 aan iedereen, waarom bij jou niet eigenlijk da's toch ook hogeschool? :/
GemaneDude zei:Allee, ons coldplayke is er door op haar herexamen met een mooie 15/20.
(zit nu in Londen dus kan het zelf niet zeggen)






