Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
Chill es wa kerel. Komt allemaal in orde en ge zult wel op tijd weten wat ge moet doen...

Century

Legacy Member
Jornax zei:
Onthaaldagen eerste bachelorjaar informatica / schakelprogramma informatica

"Vanaf 16.00u cursusverkoop Scientica en informele contacten in gebouw 200L 00.03"

(ja ja, beginner hier :D) Moet je al meteen ter plekke betalen voor die cursussen? Zo ja, cash en/of bancontact? Of krijg je een rekening mee naar huis voor een overschrijving ofzo? Ik loop liever niet met te veel geld rond :p

En kan je eigenlijk (een deel van) die handboeken verkrijgen als e-book? Nee zeker? M'n zus zei onlangs eens dat ze nog zo'n Kindle had liggen die ze niet meer gebruikte, dus ja, ik vraag het maar eens.

Dat betaalt ge ter plekke. Ik geloof dat dat bij de cudi van Scientica vanaf 10 euro ook met bancontact gaat, dus geen probleem.

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
Blijven gaan!

Zal ik doen! Proficiat trouwens met je eigen punten :)

Gisteren dus begonnen met examens in te kijken, maar helaas was een acht op geen van beide examens mogelijk. Dus twee keer 7/20, echt rot maja. Docenten waren wel vriendelijk en bereid om extra uitleg te geven als ik de lessen nie meer kan meevolgen dit jaar.

Dan naar ons afdelingshoofd geweest met veel angst en weinig moed, omdat ik dacht dat hij mijn isp niet ging willen goedkeuren. Maar hij heeft dit wel gedaan, en ik ben echt zo content doir die beslissing :) Had het geluk dat ik nog 1 vak vrijgesteld ben voor dit jaar door mn vorige opleiding (rzl), waardoor ik 57 stp moet volgen in mijn tweede jaar, en dus nog 8 in het eerste jaar. 65 in totaal, het belangrijkste zal zijn dat ik voor mezelf een goed studieritme vind om alles wat bij te houden, en dat ik mijn manier van studeren ook nog wat bijschaaf. Maar het moet wel haalbaar zijn. Dusja, misschien vooraf wat te veel gepanikeerd, maar anderzijds: had ik die ene vrijstelling niet, dan moest ik sowieso vakken laten uit het tweede jaar en schoof ik sowieso een (half) jaar op.

Nu nog een weekje vakantie en dan terug met volle moed starten. :)

Nunak

Legacy Member
cdp1193 zei:
Dating Ariane Game
'k heb een zalig spel gevonden, de bedoeling is dat je date met dat wijf. ik moet wel iets verkeerd gedaan hebben want ik sta momenteel in een museum en ze is mij aan het ondervragen. :rofl:

EDIT: gefriendzoned :(

  • The square of two sides of a right triangle is equal to the square of the hypotenus.
  • Kiss cheeck
  • Congratulations! I`m impressed! Let`s spend the evening together!

Das ook de eerste keer dat mijn tactiek werkt :s:s:s:s:s

EDIT: Da spel hangt vast op Stop fondling her breasts :s:s:s:s:s

Toch ma een voos spel ze

Furywitch

Legacy Member
Kheb haar binnen gedaan na 5 minuten :(, no challenge. Wast maar zo easy irl ;D

Efflorescence

Legacy Member
Nog altijd mijn punt niet gekregen terwijl al de rest het wel al gekregen heeft. :angry:

Gatsby

Legacy Member
Kerelke zei:
????

Ofwel hebben jullie nog nooit zelf de pech gehad ziek te zijn tijdens/voor een examen ofwel zijn jullie echt niet in staat om normaal te denken/in te leven in anderen.

Als je ziek bent, heb je recht op een ander examenmoment (wanneer je genezen bent).
Zo simpel is dat.
Dat proffen een drukke agenda hebben, akkoord, maar dat wil niet zeggen dat ze niet eens ergens 10 minuten (hoeft niet meer) tijd vinden om een mondeling extra examenmoment in te plannen.

Ik ben al ziek geweest tijdens de blok en het eerstvolgende examen maar ik ben uiteindelijk toch gegaan. Ik weet niet hoe het zat met dat meisje maar er is een verschil tussen een verkoudheid en een zware griep. Als ze een doktersattest had (weet niet of dit het geval is), dan had die dokter evengoed kunnen zeggen hoeveel dagen ze out ging zijn en dan had de prof daar rekening meegehouden. (Maar ik weet dus niet of er sprake is hier van een doktersattest.)
Maar alsnog klopt het niet wat je zegt: ja, wanneer je ziek bent, heb je recht op een ander examenmoment. Echter niet wanneer je volledig genezen bent want hoe beslis je wanneer je volledig genezen bent? Die prof gaat heus niet wachten tot jij eventjes zegt wanneer je je opnieuw 100% voelt. Dat is hard, maar wel eerlijk tegenover de andere studenten. Het is immers de prof die jou de kans geeft het examen op een ander moment te maken, een geste van zijn kant. Want hoe je het draait of keert: het feit dat dat meisje is ziekgevallen is iets waar noch hij noch de faculteit de oorzaak van is.

Ik snap wel dat het meisje voelt alsof er haar iets onrechtvaardigs is overkomen maar alsnog kan ze het niet op de willekeur van de school steken, vind ik.


Fliblit zei:
Ga je nu naar het tweede? Ik zit volgend jaar in Leuven nog voor 4 vakken in het tweede, voor de rest zit ik in het derde. Ik doe trouwens ook Ned-Eng :p

Ja, met nog NLK I van het eerste jaar. Normaal zat ik in het derde maar ben een jaar blijven plakken in de pol&soc. Ik zit wel in Gent maar ga hoogstwaarschijnlijk mijn master in Leuven doen. De masters daar zien er pakken beter/interessanter uit dan die bij ons.

Fliblit

Legacy Member
Ik was gisteren op weg richting Cnocke :cool: gelukkig wel op tijd uitgestapt, sebiet zat ik tussen allemaal mannen met hemdjes :s

GemaneDude

Legacy Member
Allee, ons coldplayke is er door op haar herexamen met een mooie 15/20. :woohoo:
(zit nu in Londen dus kan het zelf niet zeggen)

stinky

Legacy Member
Iemand die weet hoe je op oasis vakken kan selecteren om aan je opleiding toe te voegen? Allé, ik kan wel enkele vakken toevoegen maar niet diegene die ik wil.

Put_met_keren

Legacy Member
Voilà ingeschreven voor het 3e jaar Office Management, wel een GIT doordat 'k al een paar vakken heb gedaan. Maar geen vakken meer van het 2e (13 voor mijn herexamen ICT :woohoo:)
Mijn lessenrooster weet ik nog niet omdat de groepsindelingen nog niet gekend zijn. De enige zekerheid is dat het keuzevak Interculturele communicatie op vrijdag van 13u30 tot 15u30 valt, met verplichte aanwezigheid omdat er 50% permanente evaluatie is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan