fragflap
Legacy Member
Kowalskii zei:Misschien maar vergeet uwe pamper en brooddoos niet e!
Zal ik zeker aan denken!!!!!!!!
Is dat dan gewoon van de acco ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowalskii zei:Misschien maar vergeet uwe pamper en brooddoos niet e!

Jornax zei:Onthaaldagen eerste bachelorjaar informatica / schakelprogramma informatica
"Vanaf 16.00u cursusverkoop Scientica en informele contacten in gebouw 200L 00.03"
(ja ja, beginner hier) Moet je al meteen ter plekke betalen voor die cursussen? Zo ja, cash en/of bancontact? Of krijg je een rekening mee naar huis voor een overschrijving ofzo? Ik loop liever niet met te veel geld rond
En kan je eigenlijk (een deel van) die handboeken verkrijgen als e-book? Nee zeker? M'n zus zei onlangs eens dat ze nog zo'n Kindle had liggen die ze niet meer gebruikte, dus ja, ik vraag het maar eens.
josilirios zei:Blijven gaan!

Had het geluk dat ik nog 1 vak vrijgesteld ben voor dit jaar door mn vorige opleiding (rzl), waardoor ik 57 stp moet volgen in mijn tweede jaar, en dus nog 8 in het eerste jaar. 65 in totaal, het belangrijkste zal zijn dat ik voor mezelf een goed studieritme vind om alles wat bij te houden, en dat ik mijn manier van studeren ook nog wat bijschaaf. Maar het moet wel haalbaar zijn. Dusja, misschien vooraf wat te veel gepanikeerd, maar anderzijds: had ik die ene vrijstelling niet, dan moest ik sowieso vakken laten uit het tweede jaar en schoof ik sowieso een (half) jaar op. 
cdp1193 zei:Dating Ariane Game
'k heb een zalig spel gevonden, de bedoeling is dat je date met dat wijf. ik moet wel iets verkeerd gedaan hebben want ik sta momenteel in een museum en ze is mij aan het ondervragen.
EDIT: gefriendzoned![]()










kil911ler zei:
Kerelke zei:????
Ofwel hebben jullie nog nooit zelf de pech gehad ziek te zijn tijdens/voor een examen ofwel zijn jullie echt niet in staat om normaal te denken/in te leven in anderen.
Als je ziek bent, heb je recht op een ander examenmoment (wanneer je genezen bent).
Zo simpel is dat.
Dat proffen een drukke agenda hebben, akkoord, maar dat wil niet zeggen dat ze niet eens ergens 10 minuten (hoeft niet meer) tijd vinden om een mondeling extra examenmoment in te plannen.
Fliblit zei:Ga je nu naar het tweede? Ik zit volgend jaar in Leuven nog voor 4 vakken in het tweede, voor de rest zit ik in het derde. Ik doe trouwens ook Ned-Eng![]()
kil911ler zei:


)