Mastamane zei:
Gij gaat werken tof vinden denk ik...
Voor mezelf gaan werken he

. Mij gaat ge niet elke werkdag zien aanschuiven op de ring van Brussel hoor lol, of in een overbevolkte trein zien zitten. Is dat trouwens waar jullie al die jaren voor studeren, om dan elke dag in de file te gaan staan of gekloot te worden door het personeel van de NMBS met perronveranderingen en vertragingen?
Dat is ook wat me stoort aan de lengte van het academiejaar, ik werk nu al voor mezelf maar door het in mijn ogen te lange academiejaar met veel te veel vaak overbodige of nutteloze lessen, practica etc is de combinatie soms moeilijk. Er zouden veel meer mensen werken kunnen combineren met studeren als al de nutteloze overhead geschrapt of ten minste optioneel gemaakt zou worden.
Denk dat elke student die tot in de masters raakt dit trouwens wel weet, ongeacht alfa, beta of gammawetenschappen.
Enfin, zal morgen eens zien hoeveel er gebrost kan worden komend academiejaar.