Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

beware

Legacy Member
Kerelke zei:
is prof. Guido Dedene dan zo'n slechte prof? Heb dat nog gehoord, maar weet niet echt wat er nu zo slecht aan is.

Hij kan enthousiast vertellen en door zijn voorkomen is het zeker een komisch figuur om naar te kijken, maar voor mij is hij vooral hét voorbeeld van de blabla-"manager" die iets van IT denkt te kennen. Ik herinner mij nog een les waarin hij 2 uur lang Java en objectgericht programmeren zat af te kraken, om vervolgens COBOL op te hemelen :lol:

Enfin, das maar mijn mening derover hé...

DaTa

Legacy Member
Kerelke zei:
is prof. Guido Dedene dan zo'n slechte prof? Heb dat nog gehoord, maar weet niet echt wat er nu zo slecht aan is.

Wij hadden hem voor het vak beleidsinformatica (hir 1ste bach), zijn lessen waren nu niet bepaald geweldig maar ook niet slecht. Hij heeft het inderdaad niet voor java enz., wat ook maakte dat wij programmeerden in eiffel (één of andere taal waar hij blijkbaar nog iets mee te maken heeft gehad).

Th1x4nG

Legacy Member
beware zei:
Het is daar vooral stating the obvious maar dan verpakt in allerlei buzz woorden.

Het feit dat professor Guido Dedene daar lesgeeft zou al voldoende motivatie moeten zijn om die master zo snel mogelijk in de vuilbak te gooien...
Als die master gelijkenissen vertoont met de vakken beleidsinformatica en beleidsinformatiesystemen in TEW, zou ik u ook warm aanbevelen om er zo ver mogelijk van weg te blijven. :)

Ontzettend veel geblaas en NUL inhoud. Ik gok dat het allemaal niet erg moeilijk is, maar als ge dat zou studeren om een meerwaarde te zijn voor uzelf, zou ge nog es ontgoocheld kunnen zijn.

Ik heb nog overwogen om HIRb te gaan studeren in plaats van TEW, en na het krijgen van die twee vakskes erg blij met mijn keuze. Al is het in TEW ook niet allemaal rozengeur en maneschijn natuurlijk. :unsure:

Kerelke

Legacy Member
Gatsby zei:
Wat moet die prof dan doen? Wachten tot ze helemaal uitgeziekt is en dan pas een inhaalexamen vastleggen? Die prof had waarschijnlijk ook een agenda.
En nee, dat is zeker niet fijn om te horen dat je inhaalexamen slechts 24u later is, maar nogmaals. Wanneer dan wel?

????

Ofwel hebben jullie nog nooit zelf de pech gehad ziek te zijn tijdens/voor een examen ofwel zijn jullie echt niet in staat om normaal te denken/in te leven in anderen.

Als je ziek bent, heb je recht op een ander examenmoment (wanneer je genezen bent).
Zo simpel is dat.
Dat proffen een drukke agenda hebben, akkoord, maar dat wil niet zeggen dat ze niet eens ergens 10 minuten (hoeft niet meer) tijd vinden om een mondeling extra examenmoment in te plannen.

Tibokio

Legacy Member
Alright, dinsdag eens samen met de prof mijn examen overlopen. Dat ik eens kan zien wat er zo vreselijk is misgegaan.

SysRq

Legacy Member
Cephalus zei:
Dat is ook wat me stoort aan de lengte van het academiejaar, ik werk nu al voor mezelf maar door het in mijn ogen te lange academiejaar met veel te veel vaak overbodige of nutteloze lessen, practica etc is de combinatie soms moeilijk. Er zouden veel meer mensen werken kunnen combineren met studeren als al de nutteloze overhead geschrapt of ten minste optioneel gemaakt zou worden. Denk dat elke student die tot in de masters raakt dit trouwens wel weet, ongeacht alfa, beta of gammawetenschappen.

Jaja, als 't van u afhangt zou elke student (van niet rijke komaf) maar MOETEN werken zeker? Voltijds, naast de studies, om ze te kunnen betalen.

cdp1193

Legacy Member
Dating Ariane Game
'k heb een zalig spel gevonden, de bedoeling is dat je date met dat wijf. ik moet wel iets verkeerd gedaan hebben want ik sta momenteel in een museum en ze is mij aan het ondervragen. :rofl:

EDIT: gefriendzoned :(

Jornax

Legacy Member
Onthaaldagen eerste bachelorjaar informatica / schakelprogramma informatica

"Vanaf 16.00u cursusverkoop Scientica en informele contacten in gebouw 200L 00.03"

(ja ja, beginner hier :D) Moet je al meteen ter plekke betalen voor die cursussen? Zo ja, cash en/of bancontact? Of krijg je een rekening mee naar huis voor een overschrijving ofzo? Ik loop liever niet met te veel geld rond :p

En kan je eigenlijk (een deel van) die handboeken verkrijgen als e-book? Nee zeker? M'n zus zei onlangs eens dat ze nog zo'n Kindle had liggen die ze niet meer gebruikte, dus ja, ik vraag het maar eens.

Furywitch

Legacy Member
cdp1193 zei:
Dating Ariane Game
'k heb een zalig spel gevonden, de bedoeling is dat je date met dat wijf. ik moet wel iets verkeerd gedaan hebben want ik sta momenteel in een museum en ze is mij aan het ondervragen. :rofl:

EDIT: gefriendzoned :(

beautiful compliment -> inteligence -> kiss cheek -> over 18 -> Kiss -> faptime...

Not that hard brah

Fliblit

Legacy Member
fragflap zei:
Het wordt definitief de VUB. Maandag gaan inschrijven.
Domme vraag mss, maar hoe kan je best in contact komen met nieuwe mensen, voor mij is dat allemaal nieuw.

:bow:

Off topic: wat betekent imo ?

Spreek gewoon mensen aan, als je ze aangenaam vindt spreek je er de volgende keer weer mee, als je ze niet kan uitstaan vermijd je ze wat. Kweet niet of er daar echt truken voor bestaan, ik praat gewoon met mensen en de vrienden komen vanzelf. Jezelf niet afzonderen en zelf initiatief nemen (niet wachten tot ze op je af komen) is denk ik het belangrijkst.

Gatsby zei:
Bij ons kent iedereen elkaar wel van zien, grotendeels door onze facebookgroep, dus dan is contact leggen veel gemakkelijker. Zeker als je populaire talencombinaties studeert zoals Nederlands-Engels, Engels-Duits, ...

Het tweede jaar ziet er trouwens echt ontzettend saai uit bij mij. :help:

Ga je nu naar het tweede? Ik zit volgend jaar in Leuven nog voor 4 vakken in het tweede, voor de rest zit ik in het derde. Ik doe trouwens ook Ned-Eng :p

Tibokio zei:
Allez, de ombuds verwijst mij door naar de prof.. Dat gaat precies weer lang duren voor er schot in de zaak komt.

Da's wel ongelofelijk kut. Als ik dat zo hoor is wijsbegeerte toch wel een stuk moeilijker in Leuven dan in Kortrijk.

fragflap zei:
:rofl: Die spreken idd wel onverstaanbaar :D

Ale, dat belooft veel goeds voor als ik volgend jaar in Leuven zit:unsure:

fragflap

Legacy Member
Maandag ga ik mij inschrijven op de VUB kan ik dan ineens mijn cursussen kopen ?

bluecadet3

Legacy Member
Iedereen moest ergens beginnen dus niet te hard zijn.
De cursussen koop je in Antwerpen trouwens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan