beware
Legacy Member
Kerelke zei:is prof. Guido Dedene dan zo'n slechte prof? Heb dat nog gehoord, maar weet niet echt wat er nu zo slecht aan is.
Hij kan enthousiast vertellen en door zijn voorkomen is het zeker een komisch figuur om naar te kijken, maar voor mij is hij vooral hét voorbeeld van de blabla-"manager" die iets van IT denkt te kennen. Ik herinner mij nog een les waarin hij 2 uur lang Java en objectgericht programmeren zat af te kraken, om vervolgens COBOL op te hemelen

Enfin, das maar mijn mening derover hé...

para 

) Moet je al meteen ter plekke betalen voor die cursussen? Zo ja, cash en/of bancontact? Of krijg je een rekening mee naar huis voor een overschrijving ofzo? Ik loop liever niet met te veel geld rond 
