Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Mensen aanspreken hé. In 't begin een beetje awkward want niet iedereen is goed in gesprekken en 'k heb ook wel eens per ongeluk mensen aangesproken die niet in mijn richting zaten ("had jij net ook leerstelsels?" "nee" "ah :unsure:"), maar uiteindelijk vlot het wel en vind je wel iemand die een beetje deftig een gesprek op gang kan houden :p Uiteindelijk was er iemand die vroeg of hij mijn aansteker mocht lenen (en een vriend van hem), daarmee aan de praat geraakt en we kwamen wel overeen. En dan nog iemand die te laat was gestart die mij vroeg waar we een bepaalde cursus moesten kopen, ben dan nog meegeweest met hem om het te tonen.

fragflap

Legacy Member
hopelijk geldt dat ook voor Brussel. Ik zou graag een nieuwe vriendenkring hebben. :)

freakykiller

Legacy Member
Gewoon er naast zitten en vragen SNAPT GIJ DA ?!?!

Alé bij ons 1e jaar burgie ging da alvast goe :unsure:

Gatsby

Legacy Member
Bij ons kent iedereen elkaar wel van zien, grotendeels door onze facebookgroep, dus dan is contact leggen veel gemakkelijker. Zeker als je populaire talencombinaties studeert zoals Nederlands-Engels, Engels-Duits, ...

Het tweede jaar ziet er trouwens echt ontzettend saai uit bij mij. :help:

Tibokio

Legacy Member
Allez, de ombuds verwijst mij door naar de prof.. Dat gaat precies weer lang duren voor er schot in de zaak komt.

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
What happened? Hoe gaan uw komende jaren er dan uitzien btw?

Ah, niks speciaal. Gewoon zitten voetballen in het donker en zo mijn voorste gewrichtsbanden van mijn voet wa gescheurd.

Wel, ik heb voor 52 sp vrijstellingen verspreid over 3 jaren. Maar voor volgend jaar pak ik er gwn 60 op, dus ook een deel van het 2e al.

Mss pak ik in mijn latere jaren dan nog gnw wat extra vakken op uit interesse of hang ik gwn den hippie uit en doe ik dat niet. Ik zie nog wel.

stinky

Legacy Member
fragflap zei:
Het wordt definitief de VUB. Maandag gaan inschrijven.
Domme vraag mss, maar hoe kan je best in contact komen met nieuwe mensen, voor mij is dat allemaal nieuw.

:bow:

Off topic: wat betekent imo ?

Als ge wilt dat uw vrienden vooral uit Antwerpen en Vlaams-Brabant komen, moet ge gwn heel den tijd liggen klagen over West-Vlamingen en hun taal. Succes gegarandeerd!.

Matt.

Legacy Member
Heringeschreven voor een zwaar laatste jaar met 69 stp. :s Ach ja, 't zal wel lukken zeker.

Nas

Legacy Member
stinky zei:
Als ge wilt dat uw vrienden vooral uit Antwerpen en Vlaams-Brabant komen, moet ge gwn heel den tijd liggen klagen over West-Vlamingen en hun taal. Succes gegarandeerd!.
AJ EEN IP JE MULLE WILT EN MEUG JE DA OOK GEWEUN ZEGN E

Blijkbaar heb ik ook een keuzevak dit jaar, maar er staan geen opties bij welke ik kan kiezen.

Minstens 5 en maximaal 7 studiepunten te selecteren uit 1e of 2e of 3e periode van een voltijds modeltraject van een andere opleiding van de UGent of een andere Vlaamse universiteit. Na goedkeuring van de faculteit.

Hoe gaat dat dan in z'n werk?

mla

Legacy Member
Kben toch echt ne snul he. Ik moest er van 6 herexamens door zijn om geen jaar extra te doen, maar ik heb bijna alle herexamens laten schieten omdat ik de eerste drie rotslecht had gedaan en ik dacht dat ik er van wiskunde II toch nooit van door ging geraken. Kga juist naar mijn punten zien en blijkbaar ben ik er van die drie door :') Khad dus beter verder gedaan...

Lorvet

Legacy Member
mla zei:
Kben toch echt ne snul he. Ik moest er van 6 herexamens door zijn om geen jaar extra te doen, maar ik heb bijna alle herexamens laten schieten omdat ik de eerste drie rotslecht had gedaan en ik dacht dat ik er van wiskunde II toch nooit van door ging geraken. Kga juist naar mijn punten zien en blijkbaar ben ik er van die drie door :') Khad dus beter verder gedaan...
En wat ga je volgend jaar dan doen? Veranderen of opnieuw proberen?

mla

Legacy Member
Lorvet zei:
En wat ga je volgend jaar dan doen? Veranderen of opnieuw proberen?

meh, had al beslist om te stoppen en kga bij die beslissing blijven denk ik.
Ik zou kunnen voortdoen maar dan zit ik weer met vakken van 4 verschillende jaren te klooien en ik ben die kutrichting eigenlijk ondertussen echt wel kotsbeu dus no thanks..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan