Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Btw, hoe zit dat met deliberatie aan de UGent? Mijn maat heeft een 8 en zou normaal gedelibereerd moeten worden.

Gebeurt dat automatisch of moet je naar het monitoraat gaan ofzo?

Hoe staat het op zijn puntenlijst? Naast die 8 zou die cijfercode G112 oid moeten staan. "Getolereerd maar geen creditbewijs." Zie ook de legende rechts onderaan.

Mastamane

Legacy Member
fragflap zei:
Twijfelt nog steeds tussen kdg of de VUB

Kunde snel vrienden maken in Brussel? Ik wil niet een heel jaar alleen in Brussel zitten. Op de KDG weet ik dat geen probleem zal zijn.

Een maat van mij zit in Brussel (Etterbeek eigenlijk) en heeft daar de tijd van zen leven. Als je naar KDG wilt gaan omdat uw vrienden daar ook gaan, zou ik toch nog eens nadenken.
Een tof gedeelte van naar hogeschool of unief gaan is in mijn ogen toch dat je veel nieuwe mensen leert kennen wat toch wel een beetje afgeremd wordt als je bij je vorige vrienden blijft plakken. :)

stinky

Legacy Member
Nas zei:
Ik kan mij precies nog niet inschrijven? Ik krijg deze zooi als ik op herinschrijven klik: Schermafbeelding 2012-09-14 om 12.12.27.png

Edit: wrs zal het pas morgen, nadat alle proclamaties afgerond zijn, kunnen

Ik had da gisteren ook.

Blijkbaar kunde u pas den dag na uw proclamatie inschrijven want vandaag is het gelukt.

Alleen kan ik mijn curriculum nog wel ni bewerken :s.

Ardo

Legacy Member
Juist terug van Berlijn en kzie dak volledig geslaagd ben voor m'n eerste jaar hawe:woohoo:

Frans: 11
Inleiding boekhouden: 16
Economie B: 10
Wiskunde B: 13

cdp1193

Legacy Member
Proficiat :)!

Als je van richting verandert (Ugent) moet je dan een mailtje sturen naar het monitoriaat of trajectbegeleider van de huidige richting? Op Oasis moet je dan een nieuw diplomacontract indienen?

glashelder

Legacy Member
cdp1193 zei:
Proficiat :)!

Als je van richting verandert (Ugent) moet je dan een mailtje sturen naar het monitoriaat of trajectbegeleider van de huidige richting? Op Oasis moet je dan een nieuw diplomacontract indienen?

Ik gok dat je je gewoon niet moet herinschrijven en idd een nieuw diplomacontract opmaken. Trajectbegeleider zal niet nodig zijn, maar je kan die altijd eens vragen hoe het precies moet.

stinky

Legacy Member
Gwn voor de andere richting inschrijven. Zo hebben ze het bij mij gezegd.

Exorikos

Legacy Member
Ik wil mij kunnen inschrijven. Ik heb nog maar een week om mijn papierwerk door CERN te laten verlengen, anders verlies ik daar weer een halve dag met rond te lopen...

GemaneDude

Legacy Member
Een 8 op mijn enige herexamen, een punt minder dan in eerste zit. Tolereren die shit.
Wat voor een kutexamen was dat ook zeg. :ironic:

edraket

Legacy Member
Das door al die west-vlamingen die under vieze ziektes meebrengen!!!!!!!

Tibokio

Legacy Member
Wtf, een 9 op mijn enige herexamen. Dat kan echt niet. Ik heb die filosofie nu eens perfect geleerd en de antwoorden die ik had opgeschreven waren zéker overeenkomstig met de cursus. Ik wil dat examen wel eens asap inkijken. Verdomme, mijn ouders zullen wel teleurgesteld zijn :/

Th1x4nG

Legacy Member
Rechten, maar hij ging veranderen dacht ik en wou dit examen nog doen voor een vrijstelling?

cdp1193

Legacy Member
Allez, Oasis weet blijkbaar niet dat ik geslaagd ben voor het toelatingsexamen :sop:.

Tibokio

Legacy Member
SoYeah zei:
Ai, wat studeer je Tibokio?

Th1x4nG zei:
Rechten, maar hij ging veranderen dacht ik en wou dit examen nog doen voor een vrijstelling?

Correct ^^ Ik ga veranderen naar T&L en wou een vrijstelling voor filosofie.

Ik heb net een mailtje gestuurd naar de ombuds. Ik denk echt dat er iets niet klopt. Nu maar hopen op een snel antwoord en wat begrip van mijn ouders als ik het hen sebiet vertel.

Cadiuro

Legacy Member
KHL Studentenkaart gekregen en kot leeggemaakt.

Terwijl ik wacht op Black Mesa ga'k nu al mijn uniefboeken in een doos steken en mijn kamer opruimen... blegh

GemaneDude

Legacy Member
Tibokio zei:
Wtf, een 9 op mijn enige herexamen. Dat kan echt niet. Ik heb die filosofie nu eens perfect geleerd en de antwoorden die ik had opgeschreven waren zéker overeenkomstig met de cursus. Ik wil dat examen wel eens asap inkijken. Verdomme, mijn ouders zullen wel teleurgesteld zijn :/

Balen man...

Bij mij ging dat herexamen toen ook echt goed (toen ik nog rechten deed voor diegenen die dat niet wisten) en ik was ook nog gebuisd. :/

Alteration

Legacy Member
Blijkbaar komt UGent niet tegemoet in de kosten van je abonnement bij De Lijn zoals HoGent?

Mr.DarK

Legacy Member
Een 13/20 voor mijn enige herexamen. Ik ben een tevreden man:). Nu nog wat genieten van het weekje verlof...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan