Put_met_keren
Legacy Member
Mijn resultaten zijn bekend! Vroeger dan gepland want normaal gingen ze er pas morgenvroeg om 8u opstaan. Maar ik klaag niet ze 
Een 11 & 15 wat resulteert in een 13 voor mijn cluster ICT
En verder nog een 14.
'k Had het totaal niet verwacht, wrééd content :applause:

Een 11 & 15 wat resulteert in een 13 voor mijn cluster ICT
En verder nog een 14.
'k Had het totaal niet verwacht, wrééd content :applause:
of op alles gebuisd of de site nog niet aangepast 
'k Heb nu al twee verschillende mensen lastig gevallen om mij die mail te sturen en volgens mij zijn ze mij nu weer vergeten. Ze ging mij terugbellen (ze zei zelfs een specifiek uur, tussen 15u en 17u) of anders moest ik m'n mailbox in de gaten houden, eergisteren. Nog altijd niks, niet gebeld en geen mail.
)
Dat ik dat opnieuw moet doen is op zich niet zo erg, moest vooral alles van het eerste kwijt zijn.


Maar dan nog, die jongen is nu al voor 27 buispunten gedelibireerd geweest (int eerste jaar ook voor Vennootschaps Boekhouden) en zij niks..