Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
SoYeah zei:
Mss dat gij het weet : Kan je tolerantiekrediet gebruiken mbt vakken van vorige academiejaren?

Ik doe trouwens ook tew aan de kul.

dus uw punt van dit jaar behouden, en als het volgend jaar niet lukt, dat punt gebruiken als tolerantie? Want dat lukt ni :s

Cadiuro zei:
Dit

Also, zoals mijn lessenrooster er nu staat, heb ik elke maandag les van 8.15-10.15 en van 16.00-18.00 :sop:

heaugescheaul he man :s skippen wordt daar ook afgeraden heb ik van horen zeggen

Cadiuro

Legacy Member
Kben ook ni van plan om te skippen, in den dag zijn er toch ni zo'n zotte feestjes nergens

DaTa

Legacy Member
Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?

Cadiuro

Legacy Member
DaTa zei:
Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?

Ik was peter ma da's kei awkward als ge zelf gebuisd zijt en u petekindje één van de twee is die geen enkel herexamen heeft

lantaarnpaal

Legacy Member
DaTa zei:
Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?

Ik ga dat dit jaar waarschijnlijk eens worden, lijkt mij wel tof om zo eens een avondje op stap te gaan met schachtjes :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik was peter ma da's kei awkward als ge zelf gebuisd zijt en u petekindje één van de twee is die geen enkel herexamen heeft

Da had ik ook. Kan niet eh Lorvet. :naughty:

Utred

Legacy Member
:lol:

Ik ga ook peter worden, op voorwaarde dat ze mij een schoon meiske geven:cool:
Dit jaar had ik in principe een meter maar ik ben er op 1 of andere manier in geslaagd om na de peter/meteravond niet eens haar naam te weten.

fragflap

Legacy Member
Twijfelt nog steeds tussen kdg of de VUB

Kunde snel vrienden maken in Brussel? Ik wil niet een heel jaar alleen in Brussel zitten. Op de KDG weet ik dat geen probleem zal zijn.

Nas

Legacy Member
NOG MINDER DAN 10 UUR WACHTEN

Hopelijk zal de ontgoocheling niet te groot zijn :(

Dinsdagland

Legacy Member
15 :baard: 10 7 en 6

Na 13 herexamens in 3 jaar er eindelijk in geslaagd om er eens door te zijn op een herexamen :p

Volgend jaar mijn bachelor afwerken, nog iets minder dan 60 studiepunten te gaan...

Jornax

Legacy Member
Ik start dit jaar met 1ste bach informatica aan KUL. Zou/mag ik nu al die kortingskaart van Acco aanschaffen, of gaat me dat nog verteld worden?

J.F.

Legacy Member
Jornax zei:
Ik start dit jaar met 1ste bach informatica aan KUL. Zou/mag ik nu al die kortingskaart van Acco aanschaffen, of gaat me dat nog verteld worden?

Ik had die ook al in het eerste jaar.

Orchidee

Legacy Member
Utred zei:
Je kan maar de dag na de proclamatie herinschrijven.

Het valt hier precies veel tegen:s:s
Komaan Orchidee, ik geloof in u! Dat komt allemaal wel in orde!
Dankje!

Gohja, veel zal afhangen van de goede wil van mijn afdelingshoofd. Ik heb daarnet eens gekeken en het zou best wel doenbaar zijn om ze mee te nemen, ik kan 2/3 van de lessen van het ene vak meevolgen (andere is pas tweede semester dus weet ik nog niet). Qua studiepunten zou ik in totaal aan 65 komen (1vrijstelling en 2meenemen), valt ook wel mee; het is enkel die volgtijdelijkheden :angry:.

Morgenvoormiddag examens gaan inkijken (je weet nooit dat ik nog ene naar een tolereeerbaar cijfer krijg), dan op gesprek bij het hoofd... Op hoop van zegen. Kaarsjes branden hé!!! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan