Cadiuro
Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dit
Also, zoals mijn lessenrooster er nu staat, heb ik elke maandag les van 8.15-10.15 en van 16.00-18.00

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:

Th1x4nG zei:
tommie314 zei:Ik geef wel bijlesjes! Heb jij al ooit gepost in deze thread eigenlijk?
.SoYeah zei:Mss dat gij het weet : Kan je tolerantiekrediet gebruiken mbt vakken van vorige academiejaren?
Ik doe trouwens ook tew aan de kul.

Cadiuro zei:Dit
Also, zoals mijn lessenrooster er nu staat, heb ik elke maandag les van 8.15-10.15 en van 16.00-18.00![]()
skippen wordt daar ook afgeraden heb ik van horen zeggenCadiuro zei:Dit
Also, zoals mijn lessenrooster er nu staat, heb ik elke maandag les van 8.15-10.15 en van 16.00-18.00![]()

DaTa zei:Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?
DaTa zei:Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?

Cadiuro zei:Ik was peter ma da's kei awkward als ge zelf gebuisd zijt en u petekindje één van de twee is die geen enkel herexamen heeft
DaTa zei:Is er hier iemand al peter/meter geweest van eerstejaars?
Wat zijn jullie ervaringen daar zoal mee?



Jornax zei:Ik start dit jaar met 1ste bach informatica aan KUL. Zou/mag ik nu al die kortingskaart van Acco aanschaffen, of gaat me dat nog verteld worden?
Dankje!Utred zei:Je kan maar de dag na de proclamatie herinschrijven.
Het valt hier precies veel tegen
Komaan Orchidee, ik geloof in u! Dat komt allemaal wel in orde!
. 
Nas zei:NOG MINDER DAN 10 UUR WACHTEN
Hopelijk zal de ontgoocheling niet te groot zijn![]()
