Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
edraket zei:
Wiskundige modellering in de ingenieurswetenschappen: 14
Toegepaste probabiliteit: 5 :sad:

Fucking kankervak, van 8 naar 5 :(
Volgend jaar nog maar eens dan, pffff.

Awtch :D

Ik ken alvast iemand met een 0 voor SySi en iemand die minder heeft voor SySi terwijl ze er nu voor geleerd had en de vorige keer niet :')

Orchidee

Legacy Member
Algemene chemie 1A: 7/20
Analytische chemie 1B: 7/20
Fysica 1B: 12/20

Zwaar ontgoocheld! :( En nu waarschijnlijk heel de miserie dat ik mijn traject niet verder zal kunnen volgen, en wéér een extra jaar zal moeten toevoegen, juij -_-

Nas

Legacy Member
Maar in Leuven maakt het niet uit hoeveel je hebt voor een vak, je mag het toch tolereren.

Matt.

Legacy Member
In Gent beslist de examencommissie over deliberaties. Ik weet niet wat jullie verstaan onder "proffen die delibereren". Dus de examencommissie kan beslissen (en doet dat ook gewoon volgens vaste regels) om u in uw eerste bachelorjaar te laten slagen ook al heb je één 8 of twee 9's. In de andere jaren wordt niet gedelibereerd buiten zeer uitzonderlijke gevallen bv. iemand die allemaal 16'en haalt en één 9 haalt.

Nas

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Algemene chemie 1A: 7/20
Analytische chemie 1B: 7/20
Fysica 1B: 12/20

Zwaar ontgoocheld! :( En nu waarschijnlijk heel de miserie dat ik mijn traject niet verder zal kunnen volgen, en wéér een extra jaar zal moeten toevoegen, juij -_-
Oeie, das ne zuren (see what I did there)

Hoeveelste bachelor zit gij wel?

Furywitch

Legacy Member
Algemene Scheikunde 10/20
Analyse I 9/20
Analyse II 11/20
Informatica 8/20
Wiskundige Basistechniek 9/20
Meetkunde en Lineaire Algebra 14/20
Waarschijnlijkheidsrekening en statistiek 8/20.

Echt balen van die 9's. swat, khad erger verwacht lol.

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
Oeie, das ne zuren (see what I did there)

Hoeveelste bachelor zit gij wel?

Vorig jaar 1e industrieel ingenieur--> 9/60 stp geslaagd. Ganse ontgoocheling, lang verhaal, maar dat staat al ergens hier op het forum.

Dus veranderd naar de professionele bachelor chemie, maar weer in het eerste jaar moeten starten (had zo weinig vrijstellingen dat ik niets kon nemen uit het tweede jaar). Nu ja, die verandering van richting was al een behoorlijke domper voor mij, maar ik had op z'n minst gehoopt om nu mn traject perfect te kunnen afwerken, zodat ik nog opnieuw kan schakelen (en liefst nog binnen de 1-jarige master).

Nu, met die twee vakken dat ik moet meenemen, zit er redelijk wat kans in dat ik analytische in het tweede niet mag volgen, en labo analytische ook niet. Dus als dat opschuift naar het jaar erna, schuiven er nog wel dingen weer op, en zit ik sowieso nog vast aan een extra jaar. Dan kom ik twee jaar achter op leeftijdsgenoten, terwijl mn capaciteiten toch echt wel hoger liggen. Vorige week nog een leerkracht teruggezien uit het middelbaar, ik herinner me nog zo goed dat ik bio-/burgerlijk ingenieur of geneeskunde moest doen van haar. De verbazing was groot toen ik mn traject tot nu toe vertelde. :/

Kbegin er echt genoeg van te krijgen. Gelukkig steunt mn liefje me nu nog, want het geduld van mijn ouders raakt op.

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Vorig jaar 1e industrieel ingenieur--> 9/60 stp geslaagd. Ganse ontgoocheling, lang verhaal, maar dat staat al ergens hier op het forum.

Dus veranderd naar de professionele bachelor chemie, maar weer in het eerste jaar moeten starten (had zo weinig vrijstellingen dat ik niets kon nemen uit het tweede jaar). Nu ja, die verandering van richting was al een behoorlijke domper voor mij, maar ik had op z'n minst gehoopt om nu mn traject perfect te kunnen afwerken, zodat ik nog opnieuw kan schakelen (en liefst nog binnen de 1-jarige master).

Nu, met die twee vakken dat ik moet meenemen, zit er redelijk wat kans in dat ik analytische in het tweede niet mag volgen, en labo analytische ook niet. Dus als dat opschuift naar het jaar erna, schuiven er nog wel dingen weer op, en zit ik sowieso nog vast aan een extra jaar. Dan kom ik twee jaar achter op leeftijdsgenoten, terwijl mn capaciteiten toch echt wel hoger liggen. Vorige week nog een leerkracht teruggezien uit het middelbaar, ik herinner me nog zo goed dat ik bio-/burgerlijk ingenieur of geneeskunde moest doen van haar. De verbazing was groot toen ik mn traject tot nu toe vertelde. :/

Kbegin er echt genoeg van te krijgen. Gelukkig steunt mn liefje me nu nog, want het geduld van mijn ouders raakt op.

WIJ STEUNEN U OOK BLOEMPJE

freakykiller

Legacy Member
Furywitch zei:
Algemene Scheikunde 10/20
Analyse I 9/20
Analyse II 11/20
Informatica 8/20
Wiskundige Basistechniek 9/20
Meetkunde en Lineaire Algebra 14/20
Waarschijnlijkheidsrekening en statistiek 8/20.

Echt balen van die 9's. swat, khad erger verwacht lol.

Awtch wiba 9 ? Zijn er dit jaar geen volgtijdelijkheden toegevoegd die wiba vereisen :s ?

Furywitch

Legacy Member
Ja, den helft van men vakken int eerste semester :p...

edit; Kga wel keer gaan luistere of ze dat nie voor Analyse III zoude kunnen laten vallen, kben er tenslotte wel door voor II >_>.

Nooby4Ever

Legacy Member
meh 1 van de 3 gebuisd, 9/20 niet zien aankomen (eigenlijk 8.5/20):sad:
Benieuwd om men examen te gaan inkijken.

Ik vertik het (voorlopig) om te tolereren, zeker omdat het zo een "gemakkelijk" vak is.
Volgend jaar komt er 1stp bij :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan