Vorig jaar 1e industrieel ingenieur--> 9/60 stp geslaagd. Ganse ontgoocheling, lang verhaal, maar dat staat al ergens hier op het forum.
Dus veranderd naar de professionele bachelor chemie, maar weer in het eerste jaar moeten starten (had zo weinig vrijstellingen dat ik niets kon nemen uit het tweede jaar). Nu ja, die verandering van richting was al een behoorlijke domper voor mij, maar ik had op z'n minst gehoopt om nu mn traject perfect te kunnen afwerken, zodat ik nog opnieuw kan schakelen (en liefst nog binnen de 1-jarige master).
Nu, met die twee vakken dat ik moet meenemen, zit er redelijk wat kans in dat ik analytische in het tweede niet mag volgen, en labo analytische ook niet. Dus als dat opschuift naar het jaar erna, schuiven er nog wel dingen weer op, en zit ik sowieso nog vast aan een extra jaar. Dan kom ik twee jaar achter op leeftijdsgenoten, terwijl mn capaciteiten toch echt wel hoger liggen. Vorige week nog een leerkracht teruggezien uit het middelbaar, ik herinner me nog zo goed dat ik bio-/burgerlijk ingenieur of geneeskunde moest doen van haar. De verbazing was groot toen ik mn traject tot nu toe vertelde. :/
Kbegin er echt genoeg van te krijgen. Gelukkig steunt mn liefje me nu nog, want het geduld van mijn ouders raakt op.